Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Eodeon
    ****

    nízké hodnocení, které tu teď vidím, mě ale ani trochu nepřekvapuje. však to není poprvé, kdy se Nora Ephron ocitá v roli nepochopené režisérky a ano, jistě, sám nejsem v tomto směru ani zdaleka bez viny. ale pokud chci být spravedlivý, musím Bewitched ocenit vysoko, i přestože jindy mívám k žánru komedie velkou nedůvěru. /// přebujelé barvičky jsou symptomatické. herci nová pravidla hry zjevně dokonale pochopili. tak co je špatně s divákem? možná si dovolím trochu spekulovat, co se mohlo stát, že tolik zdejších uživatelů film odmítlo, nebo alespoň nedocenilo. jde o komedii pochopitelně velice nadsazenou, únikovou a velice vzdálenou realismu jakéhokoliv druhu, ale to je pro mnoho filmů daného žánru typické a věřím, že právě proto je oblíbený. dnes, spíš než před pěti lety v době vzniku, musí působit kombinace pohádkového motivu a autentického fiktivního světa, pohádkové bytosti a karikatur reálných profesí, jako velmi atraktivní námět. ovšem zpracování je příliš komplexní a mnohovrstevnaté, což je v mainstreamu vždy veliký risk. natočit film, který se odvíjí velice hbitým tempem, to je běžné a diváci jsou navyklí. přeplnit ho dialogy, které oni sotva stačí sledovat, až je z toho může bolet hlava, to také nic až tak nezvyklého není. dodat těmto dialogům subtilní humor, který může být velmi náročné už jen postřehnout (já se bavil nepřetržitě, ještě více, než u typické explicitní situační komiky), to už jsme na tenkém ledě. nadsadit pak celý film tak vysoko a učinit z něj obtížně rozklíčovatelnou subverzi namířenou proti určitým tendencím uvnitř vlastního žánru a nejen to, ještě k tomu mnohem explicitněji parodovat všechny ty slaboduché sentimentální vztahovky, u kterých se dojímá tolik samozvaných náročných diváků, to už je hereze. a ta nezůstala nepotrestána. mimo jiné už jen proto, že zmíněný způsob diváctví už není možný. lidé jsou možná uvyklí nevážným filmům na vážná témata, ale filmy, které znevažují i samotná "pravidla hry", to už si nedokáže užít každý, protože se nedovede ani povznést nad vlastní omezená kritéria a očekávání. anebo příliš lpí na zde příliš patrné iluzivnosti filmů. zvláště těch domněle únikových.(23.1.2011)

  • NinadeL
    *

    Hloupoučké až to bolí. V kině to bolet rozhodně muselo. A přitom námět je slušný. Aha. Zkrátka daň idiotské romantické komedii, kterou zaplatila Nicole, aby si udržela popularitu skutečně na všech frontách...(4.2.2009)

  • gudaulin
    *

    Stylem humoru a kvalitou to odpovídá původnímu seriálu, který byl svého času k vidění na rakouské televizi. Typická slabomyslná popkulturní záležitost, kterou ze zapomění vytáhl právě tenhle film. Nic víc o jeho kvalitách nemůže vypovídat než to, že se ukrutně líbil mým dvěma dětem ve středním školním věku. Na druhou stranu musím ocenit herecké kvality a půvaby Nicole Kidman, jejíž naivita a bezprostřednost může leckterého, především mužského, uživatele motivovat k vyššímu hodnocení. Celkový dojem: 25 %.(15.1.2012)

  • AngelAngie
    **

    Náhodou hezké, roztomilé, nenáročné, proč to s čímkoli srovnávat.(14.6.2008)

  • Falko
    **

    No neviem, ale od reziserky filmov Samotar v Seattle, Michael alebo Laska cez internet som cakal nieco ine a s Nicole Kidman v hlavnej ulohe uz duplovane. Ani neviem, co ju to napadlo, vziat takuto ulohu po takych vynikajucich filmoch, ake uz ma za sebou. Akykolvek humor sa mi zdal byt skor trapny, ako dobry.(22.4.2007)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace