• Conner.s
    odpad!

    Nedokoukal jsem, ale přesto hodnotím. Jestli jsem někoho urazil nebo pohoršil, nechť se koukne na tento film.(26.12.2012)

  • dopitak
    *

    Se vztyčeným prostředníkem na F. A. Milimetrově přesná (tedy dokonalá) kamera snímá vyglamourovanou směsici nevkusu (to by se ještě odpustit dalo) a kýče s pitvořením a přehráváním celé plejády tuzemských hvězdiček (i to by se ještě sneslo). Brabec je patrně vůbec první, kdo se nebál "všude a ve všem stejně vypadajícímu" Rodenovi nasadit knírek a zrzavé kudrlinky, a za odvahu a už zmíněnou kameru, ve které pro mě je českým mistrem, má jedinou hvězdičku. Od Máje však režisérský propad zpět a nasnadě je tolik proklamovaná pravda o ševci a držení se kopyta. Zcela děsivá a všechny dobré mravy urážející je složka hudební. Autora hudby namočit do louhu a pro textaře vymyslet torturu ještě horší, aby ho na rýmy typu "když se štípnu do pysku, tak nalistuju v notýsku" přešla chuť.(4.11.2011)

  • Peytl
    *

    Tak, ale TAK moc jsem chtěl jít proti proudu, i Ježíškovi jsem napsal srdcervoucí prosbu protkanou sem tam nějakou tou výhrůžkou, no možná jsem neměl písmenka vystřihovat z Rudého Kráva a podepsat se jen jako "přítel" zřejmě nebyl nejlepší nápad, protože toto privilegium věnoval evidentně někomu jinému. Takže, kde že se to duhové hovno vylouplo?? Snad kameraman Brabec sám sebe mylně přesvědčil, že když díky jeho ocasu vyrůstá Menzelovo potěr, takže se na něj nějakým záhadným způsobem přenesla i jeho režisérská invence a profesionalita, možná je vznik všeobecného problému i v tom, že v PEŘINĚ ae dějí věci prapodivné a - cituji - život roztoče trvá 20-40 dnů. Samička roztoče vyprodukuje za pět týdnů svého života 60-100 vajíček denně. Během svého života vyprodukuje každý roztoč více než 2000 částeček výkalů obsahujících silný alergen. Konec citace. Snad neprospěla ani výroba zbytečných extrémů, tím myslím herecké obsazení, protože pět Rodenů a dva Polívky jisto jistě sejme mladý, odporný a žaludekobracející Kratochvíl, Balzerovou s Vašutem vyzmízíkuje transka a jezdkyně rallye Rolincová s rypákem jak klikou od blázince, a můj oblíbenec Mádl (pamatuješ, Jiříku, jo, za to ucho bych tě z hospy vyvedl zase) dokoná vše ostatní. Pokud se Vám zdá můj komentář nepřehledný a skákající od zdi ke zdi, pak je to právě proto, že tak nějak na mě tento barevný a falešný průjem zapůsobil. Přesněji řečeno jsem měl pocit, že se koukám na http://www.youtube.com/watch?v=EKqeoYp168Q , jenže tahle příšernost trvala pouhopouhé tři minuty, takže se ptám, pomýlený umělče...co bude příště??? Anthony Hopkins a Jakub Smolík ve westernu 5D???(26.12.2012)

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • - Ve scéně hned po úvodní písni, kde babičce (Eliška Balzerová) chce strážník (Arnošt Goldflam) pomoct otevřít mříž, je v odrazu na dveřích vidět člověk v civilu, v modrém tričku a kšiltovce. (MissSimm)

  • - Nezbytným efektem ve světě v peřine jsou poletující peříčka, která musí stejně jako peřinová podlaha reagovat na pohyby postav. Zajištění jejich pohybu bylo dosaženo pomocí počítače, kde vznikla zjednodušená loutka herce a ta digitální peříčka rozhrnovala. Sníh z peří reagoval na takového digitálního předskokana a upraval se přesně podle něj, digitální předskokan se zase pohyboval přesně podle natočeného herce. Na konci pak skutečný herec vystřídal svou loutku a záběr byl hotový. Herci tak mohli chodit v peří, aniž by se později muselo náročně uklízet. Záběr letícího peříčka se objevuje také v jedné sekvenci záběrů z reálného světa, v níž je peříčko unášeno větrem skrz město. „Bylo několik možností, jak tuto scénu natočit. Bylo například možné použít skutečné peříčko a vést ho na silonovém vlákně. Anebo ho vytvořit jako 3D digitální model a zpracovat ho v počítači,“ říká Martin Paleček z ACE. Nakonec zvítězila digitální varianta, která tvůrcům umožnila větší kontrolu nad pohybem, nasvícením a celým „hereckým projevem“ peříčka. „Mohli jsme měnit textury, barevnosti, mít stoprocentní kontrolu nad tím, co se s peříčkem děje,“ říká Paleček a dodává: „Tenhle trik je na první pohled velmi jednoduchý, ale letící pírko má svůj specifický charakter. Aby diváci uvěřili, že je doopravdy nesené větrem, je potřeba vložit do jeho pohybu určitou chybu a nepravidelnost, která se v přírodě vyskytuje.“ (Beastmaster4)

  • - Ve filmu se objevuje na dvacet minut trikových záběrů, přičemž každá vteřina digitálních kouzel obnáší tři až čtyři dny práce. Jedna osoba by tak zmíněných 20 minut filmu tvořila přibližně 13 let, k počítačům musel proto usednout celý tým lidí. (Taninaca)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace