Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Jana a Anna jsou setry, které se akorát dozvěděly, že jim zemřel otec. Na jeho pohřbu zjistí, že otec měl ještě dalšího potomka, syna Vladimíra. Anna a Jana o svém nevlastním bratrovi doteď neměly ani tušení. Jana ale musí řešit daleko horší problémy. Zjistila, že jí její manžel Jan podvádí. Tvrdí, že je na služební cestě v Brně, ale místo toho si ve Francii užívá s milenkou. Když dorazí domů, tak si ani nevzpomene, že slaví pětileté výročí. Jana mu řekne, že o jeho nevěře ví, ale Jan vše popírá. Pohádají se a Jan manželku nakonec několikrát udeří páskem. I nadále se ale stýká s milenkou Karin, manželkou jeho kamaráda Františka a Janinou nejlepší kamarádkou. Anna zase nemůže vystát přítele své matky. Není na ní zrovna milý a neustále si jí dobírá, že má nadváhu. Kvůli tomu se hádá i s matkou, která se přítele neustále zastává. Navíc by si chtěla najít svou první lásku. Jana se nakonec rozhodne, že si nechá udělat umělá prsa. Myslí si, že se to bude Janovi líbit, ale jeho to příliš nezajímá. František dělá pro Karin vše, co má na srdci. Ona se ale k němu ani tak nechová příliš hezky. František tak pomalu začíná mít podezření, že je mu manželka nevěrná. Svěří se o tom i Janovi, když jdou společně s Janou a Karin jeden večer do klubu. V klubu je i Vladimír, který ale odejde brzy, aby k sobě vzal na přespání opuštěnou Rusku Jelenu s dítětem. Při cestě domů se v tramvaji napíchne na použitou jehlu, kterou někdo nechal na sedadle. Ráno pak Vladimír zjistí, že mu Jelena ukradla peníze a i se synem utekla. Anna se mezitím začíná sbližovat s novým spolužákem Davidem. Jana a Jan se opět pohádají, stejně tak jako František s Karin. František další den zjistí, že Karin vyměnila zámky a on se už nedostane do bytu. Jan se odstěhuje a Jana oznámí matce, že se s ním rozvede. Karin následně řekne Janovi, že je těhotná... (TV Prima)

(více)

Recenze (174)

bobstock 

všechny recenze uživatele

Filmů o vztahových propletencích a hledání štěstí a vzrušení za jakoukoliv cenu, je habaděj. Duše jako kaviár, mě ale od samého začátku přesvědčoval o skutečné předloze. Milan Cieslar to potvrdil v závěrečných titulcích, inspirace lidmi, které zná, samozřejmě s omluvou. Parádní výkon Tatiany Vilhelmové. 70% ()

rakovnik 

všechny recenze uživatele

Tak já nevím...váhám mezi 3 a 4 ***, ale ani nevím, čím to. Mám z tohoto filmu takový divný pocit. Děje se tam toho velmi mnoho, ale přesto to u mě nějak nefunguje a sem tam se při sledování přistihnu, že film ani nevnímám. Možná je to právě tím, že tam je toho děje tolik, možná by bylo lépe se držet menšího počtu postav a ty lépe přiblížit. Líbí se mi pointa u Ondry Vetchého, ale nejblíže jsem měl k postavě Honzy Budaře. No, někdy se opět podívám a třeba své hodnocení změním... ()

Reklama

Djoker 

všechny recenze uživatele

Máme tady další vztahovou hysterii. Skoro to vypadá, že se naši páni režiséři na nic jiného nezmůžou. Cieslar zvolil dost pesimistickou notu a vztahy jsou v jeho podání skutečné peklo. Několik povedených pasáží, které jsou řádně prošpikované černým humorem, se tam naštěstí najde, ale totální absence sympatických postav je nepochopitelná. ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Jeden z důvodů proč se na moc ČESKÝCH filmů nedívám (to už raději dávám přednost těm československým) je ten, že zápletky kolem kterých se točí, stojí většinou úplně za hovno, nebo jsou jedna jak druhá přes kopírák. Vše se točí jen kolem sexu, nevěry, druhé mízy – a ono to funguje možná jednou / dvakrát, ale když je to furt dokola, tak vás to prostě přestane bavit. A to je případ i tohoto filmu. Jediné co jsem si z něj pamatoval (když jsem ho viděl před časem poprvé) byla Bendová v sexy prádélku a Bendová nahá a Vetchého, kterému záviděl nejen chlap. A to je sakra málo…Když jsem to teď viděl podruhé, tak mi došlo, že to je doopravdy to jediné, co je na tomto filmu zajímavé. Vilhelmová to rozhodně není a připosraný Rašilov taky ne… ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Hořká komedii o vztazích, určenou všem typům publika. Příběh volně inspirovaný Moraviovým pohledem na sex a podvědomí či stavbou filmu Magnolie stojí na hereckých osobnostech. Jan Budař v roli šestatřicátníka, kterého jeho nevlastní sestry poznají až na otcově pohřbu, musí podle režiséra obsáhnout "ryze mužské pochybnosti, krize i obavy z domnělé nemoci". ()

Galerie (34)

Zajímavosti (4)

  • Jana (Tatiana Vilhelmová) v průběhu děje podstoupí plastickou operaci prsou, o čemž ovšem někteří členové průběžně se proměňujícího štábu vlastně ani nevěděli. Vilhelmová: "Jednou, když jsem ty svoje molitanové filmové trojky odložila, tak jsem si všimla, jak mě jeden člověk ze štábu pořád tak nevěřícně okukuje a rozum mu to pořád ne a ne vzít: 'Včera je měla, dneska ne? Jak to dělá...?'" (NIRO)

Reklama

Reklama