Nastala chyba při přehrávání videa.
  • mat.ilda
    **

    Čekala jsem horší průšvih, za nejvíce rušivé bych považovala barevné filtry a stylizaci, v kriminálce s předlohou skutečné události nevidím jako nutné sladit barvy podle zavařovaných paprik v kuchyni svědkyně únosu a podružné hopsání bolera působilo jako reklamní spot na taneční kroužek. Herecké výkony se pohybují v mezích tuzemského standardu, až na jednu výjimku - podporučík Lipčíková si při zatýkání vedla podobně, jako praktikant Hlaváček, jenže "Rozpuštěný a vypuštěný" je komedie...(21.5.2009)

  • Oskar
    **

    Když jsem se před pár lety poprvé dočetl, že F.A.Brabec bude točit Bolero, kladl jsem si otázku proč. Proč právě režisér, specializovaný na vizuálně stylizované a básnivé filmy (uvažovalo se mj. o natočení Karafiátových Broučků nebo Máchova Máje) by chtěl točit něco tak prozaického a vzhledem k námětu i reálného? Nevím to dodnes. Už scénář filmu je tak mizerný, že by od něj každý soudný režisér dal ruce pryč. Příběh je přelidněný postavami, z nichž nejméně třetina je mu platná jako schody ve výtahu. Brabec tuto chybu ještě zdůraznil hvězdným obsazením a tím se postaral o definitivní zmatek. Uznejte, že pokud ve filmu hrají herci typu Bolka Polívky, člověk čeká, že budou mít v příběhu nějakou zásadní důležitost, všímá si každého detailu, který může být v detektivce důležitý... A na konci zjistí, že ty zástupy známých tváří plnily jen funkci rodinného komparsu a jejich existence ve filmu je ryze dekorativní. Nebo další věc - na jednom místě příběh poskočí o několik let dopředu, což se ale dozvíme až mnohem později, víceméně náhodně to vyplyne z dialogu. Takové chyby jsou zatraceně podstatné a na mém hodnocení filmu se musejí odrazit daleko víc než to, že Brabec krásně nasnímal taneční intermezza. 30%(4.11.2005)

  • Pepinec
    **

    Kdybych exhibicionistu Brabčáka potkal večer v parku, svázal bych ho do kozelce a předhodil holubům, takhle mu můžu leda tak na dálku vzkázat, že je vážně magor, protože svoji nezvladatelnou potřebou být originální za každou cenu zazdil dobrou kriminálku. Silný příběh podpořený skutečnými událostmi a olemovaný seznamem známých ksichtů, který se čte jako Kdo je kdo ve světě šoubyznysu, si tak budu pamatovat jen díky Janče Štefánkový a její názorné ukázce, že červená je nejkrásnější barva na světě. Pardon, na ženě.(25.1.2013)

  • Dever
    *

    // Production Companies: Ceská Televize //(9.6.2011)

  • StarsFan
    *

    Napoprvé jsem Bolero ani nedokoukala, napodruhé už mi tak katastrofické nepřišlo. Pořád je tu ale hodně cítit, že ani pan režisér, ani paní scénáristka silně nezvládají obsah. Pěkné kamerové záběry a zajímavá předloha jsou fajn, ale když polovinu rolí hrají naprosté herecké antitalenty a příběh se posouvá kupředu bez jakékoliv gradace, ani sebelepší kameraman to nezachrání. Za sebe musím říct, že jsem to dokoukala jen kvůli Jiřímu Bartoškovi, nicméně ani jemu scénář nenabídl žádnou zajímavější scénu, kde by se mohl projevit. Tedy pokud do toho nepočítáte tu jednu, tolikrát už zmiňovanou a podle mě lehce přeceněnou, erotickou scénu v začátku filmu.(12.11.2005)

  • - Skutočná obeť sa volala Ľudmila Cervanová. (Amityville)

  • - Film byl inspirován skutečnou událostí, která se stala v osmdesátých letech. (M.B)

  • - V skutočnosti sa vražda stala na Slovensku a takisto aj zavraždená a vrahovia boli zo Slovenska. (Amityville)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace