Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Boogeyman
    *****

    Přemýšlím, jestli se rozepsat o kvalitách tohoto filmu, nebo ho jen shrnout jedním slovem! Protože kdybych chtěl nějaké klady jmenovat, bylo by to velmi těžké. A to z toho důvodu, že bych nechtěl nic vynechat. Musel bych například zmínit první záběr, který je vlastně průlet rozjetou diskotékou a bez střihu nám představí všechny hlavní postavy (a že jich není málo), z nichž mnoho vstoupí do děje až mnohem později. Nebo bych nesměl zapomenout na bezchybně vybrané dobové songy, které doplňují snad každou scénu. Herecký koncert geniálních malých velkých herců (např. Philip Seymour Hoffman, William H. Macy, John C. Reilly, Alfred Molina, Luis Guzmán) bych taky nemohl opomenout! Příběh, který s nadhledem, ale i s vážnou tváří sleduje období vývoje filmové pornografie, neuvěřitelně živou atmosféru naivních, ale sexuálně otevřených sedmdesátých let, úžasný objev Marka Wahlberga do jeho životní role, nápaditou ale srozumitelnou režii Paula Thomase Andersona, nahatou a dokonale svůdnou Heather Graham a Julianne Moore, jedno velký péro na konci a mnoho dalších a další plusů bych musel vyjmenovat, tak na to radši kašlu a shrnu to jen jedním slovem - geniální! Top 20! Vřele doporučuji!(19.3.2008)

  • Jordan
    ****

    takmer 5 hviezdičiek. tento film sa mi páčil ešte viac ako skvelá magnólia. už tu sa 27ročný anderson prejavil ako bezosporu vnímavý a zručný scenárista a vynikajúci režisér. Práca s kamerou, HERCAMI, strihom, soundtrackom a stupňovaním, dávkovaním je tu majstrovská. pár krôčkov k piatej hviezdičke stratil pred záverom, kde sa vyskytla podobná vec, ktorá mi nesadla ani na magnólii, aj keď tu bola v menšej miere a viem, že aj tu aj neskôr v magnólii bola silným autorským zámerom - mne však tie vyhrotené ukončenia jednotlivých ciest prišli miestami trošku viac, naozaj len trošku viac vydramatizované. ale záver filmu ma vrátil späť do toho príjemného pocitu, ktorý som mal od začiatku. veľmi dobrý film, ten anderson vie, vie ako sa dostať do svojich postáv, kvôli tým charakterom, kvôli tomu, ako sa posúvajú, kvôli choreografii vzťahov a tomu všetkému sa andersonove filmy oplatí pozerať a pozerať a pozerať . . . PS: záverečná scéna - úplná citácia záveru Scorseseho Raging Bull(30.12.2006)

  • Cival
    *****

    Paul Thomas Anderson jako výjimečný režisér s pečlivě vybroušeným, leč flexibilním stylem. Dokáže chvíli točit ve stylu 70. nebo 80. let, pak na moment přidusit dváka drsnější atmosférou, aby posléze dál vyprávěl svůj příběh. Pro fajnšmekry možná jeden z nejzajímavějších režisérů své generace - a Hříšné boogie jeho formálně nejživelnější, ale stále velmi intenzivní film.(23.11.2003)

  • Marius
    *****

    Andersonova prvotina je ako všetky jeho filmy výborná. Tento film katapultoval do prvej ligy Wahlberga, Graham ale hlavne moju top herečku Julianne Moore, za čo som vďačný. Hviezdou filmu je ale Burt Reynolds, s ktorým prežívame zhruba desaťročie zrodu pornopriemyslu v USA.(27.12.2004)

  • Madsbender
    *****

    Dlho som premýšľal čo k filmu napísať, aby som neskĺzol do trápne oslavného tónu, dojmológie a vynášaniu P.T. Andersona do nebies. Riešenie som mal pritom celý čas pod nosom: Boogiee Nights je jedným z najúprimnejších vyjadrení lásky k filmu a radosti z natáčania. Andersonov prvý veľký film (stopážou, obsadením i mapovaným časovým úsekom) sa vkráda do zákulisia tej časti odvetvia, kde je rozpor medzi úprimným a hraným neustále predmetom debaty, a kde si (to) všetci najviac užívajú. Štylizácia do 70. rokov. kamerové finesy odpozorované z filmov kolegu z nového Hollywoodu Martyho, skvelé audio, fenomenálny casting a réžia, ktorá by si svojou inovatívnosťou zaslúžila špeciálnu kategóriu na Oscaroch za umelecký prínos. Ak by som niekedy natrafil na človeka, ktorý by chcel byť filmárom ale nedokáže sa rozhodnúť, pustím mu toto a Truffautovu La Nuit américaine. 100%(27.8.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace