Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Volné pokračování inscenace Ohnivé ženy. Duše čarodějnic Marty a Magdalény, upálených v 17.stol. se dostanou do těl dvou členů skupiny rozkrádačů starožitností. Marta je nyní odbornicí na starožitnosti a Magdaléna ke svému zděšení tělem mladého muže z prodejny starožitností. Kromě čachrů - výměna za napodobeniny -se chystá skupina ke krádeži cenného obrazu z muzea.Jeho zaměstnankyně Boženka ho má vyměnit za kopii. Uprostřed akce dojde v muzeu k výbuchu plynu a tak naše ženy přijdou k tělům. Trvá jim dost dlouho než přijdou na to, že se dostaly mezi lapky. Zdrcená Magdaléna nezvládne roli muže, jehož milenkou je právě Boženka a raději tělo opustí. Marta je spokojená s rolí manželky ředitele muzea a v touze zalíbit se mu a pomoci mu ke kariéře, nechtěně ho zkompromituje. A tak i ona, stejně jako bakalář Janek, tentokrát v těle fotografa, tělo opustí. Ale podaří se jim, ženám poučeným již v 17.stol., odhalit včas podvody a chystanou loupež. (Česká televize)

(více)

Recenze (27)

topi 

všechny recenze uživatele

Asi nejslabší díl této zábavné trilogie. Duše upálených čarodějek Marty a Magdy se tentokrát ocitnou v tělech zlodějíčků, kteří chtějí vyloupit jedno starožitností. Magdina duše dokonce skočí do mužského těla a její transformace je teda fakt hodně crazy. Ale to už jsme u Zdeňkových veseloher na bláznivé a absurdní situace zvyklý a já jen dodám, že v této části se to jimi hemží asi nejvíce. ()

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Po diváckom úspechu duchársko bosoráckej televíznej komédie "Ohnivé ženy" natočil režisér Zdeněk Podskalský starší volné pokračovanie "Ohnivé ženy sa vracajú". Jana Hlaváčová a Dagmar Veškrnová si opäť zahrali dve čarodejnice, ktoré sa tristo rokov po svojej poprave ocitli v socialistickom Československu. Je to na rovnakej úrovni ako pôvodný film. Nápad zaujímavý, nevšedný, ale technické, scénaristické a filmárske prevedenie nič moc. ** ()

Reklama

Skuby47 

všechny recenze uživatele

Toto pokračování natočené s odstupem tří let svědčí o úspěchu první části, a bylo vytvořeno zřejmě na základě diváckého zájmu. Tato naivní taškařice určitě nepatří k tomu nejlepšímu, co pan Podskalský režíroval, ale ani v dnešní době nezapadne a pobaví, pokud ji televize opráší a vytáhne ze svého archivu. Dost mi vadilo mužské převtělení Dáši Veškrnové, které se dle mého názoru nepovedlo a příběh taky díky slabému scénáři nebyl nijak převratný, Škoda dobrého nápadu. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Zhruba v obdobném duchu jako první díl z této trilogie, možná dějově rozvinutější, s ještě větší crazy snahou. Důležité bylo, že se příliš nic neměnilo od daného konceptu. Režisér a herci zůstali ve stejném složení, ale občasné nenápadité vyřešení některých potenciálně dobře vyhlížejících situací, bylo jen na škodu. Z tohoto pohledu byl první díl lepší, tenhle zase měl větší spád. V celkovém hodnocení to vychází zhruba nastejno. 60% ()

F.W.Colqhoun 

všechny recenze uživatele

"Od té doby, co jsem spadl do toho neosvětleného výkopu, se mi odborné znalosti poněkud pomaleji vybavují." Mně taky. Stejný mustr jako jednička, něco lepší (Suchařípa, jehož kreace toho, co "ještě pořád není tím ředitelem", dává vzpomenout na Fauna, Dagmar Veškrnová v ale naprosto absurdní mužské masce a roli, Šimánek), něco horší (jaksi delší prodlevy mezi zapamatování hodnými hláškami), ale jinak "je to stále stejné". Stejně dobré. ()

Galerie (8)

Reklama

Reklama