• ChewieDC
    **

    Je vidět, že se Jakubisko snaží něco divákovi říct a já jsem mu i porozuměl, ale způsob, jakým to říká, je více než otřesný.(5.1.2005)

  • Iggy
    ***

    Neprávem zatracovaný film! Neříkám, že mě nadchl, ale rozhodně má na víc, než zdejších 25%. Jakubiskovo experimentování s kamerou se vám nemusí líbit, ale je alespoň snahou hledat nové cesty, což se o většině našich současných filmařů zdaleka říci nedá. A kolikrát se sekl takový Godard? Jakubisko se režie ujal až pár dní před začátkem natáčení namísto spoluscénáristy Marcela Bystroně. Jakubiskova „mrazivá city komedie“ zcela jasně referuje o hledání lásky v chladném anonymním velkoměstě. Většina postav filmu, vesměs individualistů ze světa showbyznysu, touží po duševní lásce, což dokazuje fiktivní historka o muži s rakovinou konečníku, kterou všichni vyprávějí dojatě a vážně. Také opakující se záběr na mladičký líbající se pár symbolizuje opravdovou vroucí lásku, plnou laskání a líbání, čehož se jinak v celé té přehršli souloží nedočkáme.„Erotické scény sú protriedkom na odkrytie toho, čo v sexe bytostne a nezastupitelne absentuje.“ „Post coitum nevytvára neviditelné duševné spojivo medzi mužom a ženou, ale prehlbuje individualizmus.“ (Michalovič, Zuska: Juraj Jakubisko, s. 169) A ona i taková opěvovaná Tisícročná včela nebo Márquezových Sto roků samoty jsou jen cestou postav od soulože k souloži a hledáním lásky ve světě samoty. Kdo považuje Post coitum za lacinou pornografii, nepovedený erotický film nebo jen za šukačku a nic víc, je podle mě pitomec a z filmu nepochopil vůbec nic.(30.1.2008)

  • Tosim
    *

    Srovnání s pornem je více než přesné - pár hloupých a plytkých vět v dialogu, co se snaží předstírat zápletku. A pak soulož...která vám v regulérním pornu nabídne mnohem víc. Jestli on to není ten problém - že měl Jakubisko točit spíše tenhle žánr. Všechno ostatní je totiž tak neuvěřitelně neuvěřitelné, až oči bolí a filmový cit krvácí. Celý ten Jakubiskův "výtvarný záměr", herci, kteří jen přeříkávají texty (snad s výjímkou Ondřeje Pavelky), snaha o nějakou sdělnost, která se však utápí v předvádění stále toho stejného bez pointy. No a paní Deana Horváthová ukazuje, že je buď úplně mimo, anebo nemá naprosto styk s realitou. V tomto ohledu si může směle stoupnout do fronty za Zdeňka Trošku.(28.2.2005)

  • Dever
    odpad!

    // Production Companies: J&J Jakubisko Film //(12.3.2014)

  • kyselina
    **

    Jedna hvězdička pro Langmajera a druhá za občasné záchvěvy černého humoru.(24.11.2004)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace