Nastala chyba při přehrávání videa.
  • viperblade
    ****

    Mě asi není souzeno chápat některá díla. Samozřejmě, musím vyzdvihnout herecké výkony, které byly stejně jako v jedničce dobré, ale tentokrát dostala větší prostor Diane Keaton a potvrdilo se, že je opravdu výborná herečka.(14.10.2007)

  • AngelAngie
    *****

    Otěže po Marlonu Brandovi převzal Al Pacino. A to jak v rodině, tak herecky coby Don Conleone. Musím se přiznat, že první díl mě bavil mnohem více a nemá to co dělat s tím, že v tomhle díle je delší stopáž atd... po režijní stránce je to opravdu další skost, proto zůstávám u hodnocení nejvyššího a ani herecky zde nebyly opět nejmenší chybičky. Pouze a jen příběh už nebyl tolik atmosferický, jako v díle prvním. Ale jak říkám... skvost to je a není o tom pochyb. ((Pacino gangsterem))(18.9.2009)

  • golfista
    *****

    Opravdu vynikající "dotvoření" prvního dílu. Dokonalost ve všech stránkách od režie, kamery, hudby až po výběr herců pro role, které jim padnou jak ulité. A Al Pacino ? - to se musí vidět ! Vzhledem ke své délce doporučuji pečlivý výběr klidných 3 1/2 hodiny ke sledování :-)(24.2.2003)

  • tron
    *****

    „Vždy som mal o teba starosť, Fredo.“ Prequel a sequel v úchvatnom dvestominútovom gangsterskom epose. Kým Michael (Al Pacino) starne a sleduje zradu (manželka Diane Keatonová) i vernosť (plešivejúci consigliori Tom Hagen Roberta Duvalla) a preberá otcove gestá, mimiku a hlas, v minulosti sledujeme vzostup jeho otca (Robert De Niro fascinujúco hrá mladšieho Marlona Branda – táto „rovina z minulosti“ je podrobne popísaná v Puzovej knihe, ale táto „rovina z minulosti“ sa do originálu neprebojovala). KRSTNÝ OTEC II, ktorý prišiel dva roky po „jednotke“, býva často pokladaný za jedno z najlepších voľných pokračovaní vôbec (aj keď Randy Meeks si o tom myslel svoje) a znova je strhujúco režírovaný Francisom Fordom Coppolaom, ktorý na rozdiel od komplikovaného pôrodu originálu dostal od Paramount Pictures úplne voľné ruky a vytvoril vďaka tomu surové, mrazivé ale tiež vtipné (a na jedenásť Oscarov nominované) klasické veľdielo o ponukách, aké sa neodmietajú. Veľká škoda, že kolos Brando sa odmietol vrátiť do peknej záverečnej scény, zasa na rozbroje medzi hercom a štúdiom doplatili diváci.(24.3.2009)

  • Gilmour93
    ****

    „This is the business we´ve chosen.“ Rodina, moc, loajalita, tahání za nitky a všudypřítomná smrt aneb Coppola pokračuje v precizní filmařině, byť se z jeho díla s honosnou výpravou kamsi vytratily potřebné emoce a střihači učinil nabídku, kterou nelze odmítnout („Jdi domů, chlapče, nebudu tě potřebovat.“). Naštěstí však filmařský štětec Maria Puza vše vynahradil nabitou poslední půlhodinou, kde především don Pacino exceluje (u scény s oznámením interrupce vypadají jeho oči jak Etna vteřinu před výbuchem), aby jako z vlaku mávající loutka voděná od dětství otcem trpce přemítal, jak vše, po čem toužil, získal, ale při tom toho ještě více ztratil. Mimochodem, teď už chápu, proč Vít Bárta z naší Cosa Pubblico Nostra nosí ten šátek kolem krku, ale tam veškeré chtění o podobnost s Michaelem Corleonem končí. A nebo se mýlím..?(30.5.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace