Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Duch Kayoka pokračuje v naplnění kletby nevinných obětí. Realitní makléř a jeho mladší sestra, Kyouko, navštíví dům, kde byli Kayoko a Kobayashi zabiti a kde byla dostižena i rodina Murakami. Rodiče Murakami se stali obětmi Kayokova ducha a ona brzy na to zešílela. Jak se kruh pomalu uzavírá, kletba se zdá být čím dál jasnější (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (74)

Pedestrian 

všechny recenze uživatele

První půlhodina nabízí hrozivou nudu, která se ale naštěstí brzy zlomí a ve filmu se konečně začne dít něco zajímavého a zlého. Pocit strachu a napětí je ale nenávratně pryč. Ke konci jsem se v ději navíc i dost ztrácel a z letargie mě zatahaly jen dlouhé černé vlasy rostoucí ze stropu. dodatek: děti jsou pořád krásně bílé, mají zdeformovaná tělíčka a vydávají nepříjemné vrzavé zvuky. Komu tohle stačí, bude hýkat nadšením. ()

Bobik9 odpad!

všechny recenze uživatele

Nedalo se to dokoukat. Taková nicneříkající nuda to byla. Fáma, že japonské horory jsou špička už mě přestává bavit. Japonci možná dokáží vymyslet slušný hororový příběh, ovšem nedokáží natočit dobrý horor, u kterého by se člověk bál a který bych jim uvěřil. První díl jsem viděl pouze v americké verzi a ani ta nestála za moc, ovšem tohle nestálo ani za těch 95 minut mého života. Po hodině to muselo pro mě skončit. Po tom, co jsem se ztratil v tom kdo je Onomato, Okokato, Olovato a Onanato, jsem si řekl, že tam budeou alespoň nějaké napínavé nebo lekací okamžiky, když už nic jiného. Těch jsem se také nedočkal. Navíc kromě toho, že mívám bordel v postavách, protože vypadají všechny stajně, tak jako již tradičně, všichni obsazení herci nebyli snad ani herci. Byla to skupinka více než nevýrazných a nezajímavých lidí, kteří sotva z paměti řikalí scénář, který sám o sobě stál za prd. ()

Reklama

tombac 

všechny recenze uživatele

Zdálo se mi to o něco horší než první celovečerák. I tak je to děsivá, místy dost hnusná podívaná. Začátek se mi moc nelíbil, ale jakmile se na scéně objevil vykutálený Toshio, začalo to mít grády. A co teprve, když se na scénu připlazila/přivrávorala Kayako.. Chudáci lidi, tahle madame se ráda baví velice morbidními způsoby :-) Z jejich veselých kousků mě nejvíce zaujalo oběšení, to bylo pěkně vychytané. A ten porod ... Vlasatá paní domu opět ve formě a s novými děsivými triky! Hrdinové filmu to odnesou smrtí a diváci nočními můrami. ()

Antek odpad!

všechny recenze uživatele

Děs a hrůza ..... sledovat. Zmizely strašidelné scény, zůstala jen nechtěná parodie. Pohybující se paruka, hlava chlapce místo fotbalového míče -- to mě mělo vyděsit?! Spíš mě děsilo to, že film trvající hodinu a půl, se mi zdál jako tříhodinový. A to, že i na japonských hercích poznám, že neumějí hrát (jak se to dá poznat na lidech, kteří jakoukoli emoci vyjadřují jedním výrazem?), to jsem opravdu nečekal. ()

mm13 

všechny recenze uživatele

...stále celkom fajn!(08.07.2005) ----- Po viac ako roku som sa rozhodol hodiť tu svoj starší text (poznámky) o tom, čo ma tak na Nenávisti fascinuje. Nasledujúce riadky sa týkajú hlavne prvej originálnej japonskej časti série (nemám na mysli TV diely, tie som žiaľ nevidel), ale pri nej mám výkrik ktorý mi je ľúto mazať či k nemu čokoľvek dodávať. here we go -----> Všetko, čo je v štruktúre hororového žánru vymedzené relatívnemu oddychu, v Nenávisti naopak hrozí ešte väčším strachom. Už prvý obraz chytí diváka pevne pod krkom, aby ho každá ďalšia scéna drtila stále neúprosnejšie. Plynulosť gradácie vzbudzuje obdiv o to viac, že je budovaná asi všetkými - ale nikdy nie v lacnej rovine použitými - prostriedkami, ktoré má film k dispozícii; od pozorne vypracovanej dramatickej štruktúry, cez pomalé pohyby kamery (rytmicky sekané na stotiny presným strihom), kompozíciu obrazov až po samotnú réžiu čoby (bez preháňania) virtuózny dirigentský výkon! __________ Jediná výčitka by snáď mohla smerovať k zdanlivej plochosti postáv, na druhej strane je ale výsledok práve vďaka tomu pôsobivejší. Takashi ako rozprávač totiž nerozptyľuje poslucháča zdĺhavým piplaním sa v motiváciách, už vôbec nie rozoberaním čohokoľvek a hádže pestro, no v rámci udalostí presne naskicovanú plejádu postáv do vražedného mlynčeka bez náznaku pravidiel, bez kecov okolo, nemilosrdne. Zlo splodené Nenávisťou si obete nevyberá podľa kľúča. Číha, aby skôr či neskôr strávilo kohokoľvek, kto sa dostal do jeho blízkosti. Sled udalostí je rovnakou mierou náhodný aj nevyhnutný, pravidlá (ak sa to dá takto nazvať) príliš jednoduché, priestor na manipuláciu preto žiaden. Za bezohľadnou rozpínavosťou takéhoto zla nebadať náznaky plánu, iba bezodný hlad. Priamočiarosť vskutku ojedinelá, prostá morálneho podtextu, naviac nedefinovateľná (votrelci boli aspoň hmotní)! __________ Po natoľko vybrúsenom zážitku sú záverečné titulky naozajstnou úľavou... S tou malou chybičkou, že celý tento psychický teror sa odohráva v meste; jeho domoch, kanceláriách, reštauráciách, doprave či na uliciach; v tichu noci aj v centre pouličného ruchu. Všade tam, kde to dôverne poznáme. Na miestach plných zvukov, ktoré ale nie vždy znejú normálne... ()

Galerie (7)

Zajímavosti (7)

  • Ve scéně, kdy se Chiharu (Yui Ichikawa), baví s Hiromi (Erika Kuroishi) o roli ve filmu, která jim byla nabídnuta, procházejí uličkou. Tou samou uličkou procházela Chiharu v prvním díle společně se svými kamarádkami Miyuki (Yukako Kukuri) a Izumi (Misa Uehara). (Keisuke)
  • Režisér Takashi Shimizu natočil japonský remake svého vlastního filmu Ju-on 2 (2000). (Terva)
  • Školačka Chiharu (Yui Ichikawa), které byla věnována celá jedna kapitola, se objevila i v předchozím filmu Nenávist (2002), kde měla nepodstatnou roli, a je tak kromě rodiny Saeki jedinou postavou, která se objevila jak v prvním díle, tak i v jeho pokračování. (Keisuke)

Reklama

Reklama