Režie:
Craig BrewerScénář:
Craig BrewerKamera:
Amy VincentHudba:
Scott BomarHrají:
Terrence Howard, Anthony Anderson, Taryn Manning, Taraji P. Henson, Ludacris, Paula Jai Parker, Isaac Hayes, DJ Qualls, Elise Neal, Juicy J, Jeff PopeObsahy(1)
Pouliční podvodník a pasák DJay v sobě objeví nadaného rapera. S pomocí starého kamaráda ze střední - Keye, talentovaného nahrávacího technika a nejrůznějších lidí ze svého memphiského okolí se rozhodne od základů změnit svůj život. DJay je memphiský pasák, který tráví většinu času přemítáním o životě ve svém zaparkovaném Chevy, na jehož zadním sedadle si to mezitím prostitutka Nola rozdává se zákazníky. Kuplířství mu zrovna moc nejde, ale protože dokáže vydělat téměř na čemkoli nebo komkoli, nedělá mu problém schrastit tolik peněz, aby udržel sebe i své tři dívky spokojené a ubytované v pronajatém domku. DJay však prožívá krizi středního věku - tiše sní o tom, že se stane uznávaným raperem. Když se od majitele místního klubu Arnela dozví, že se do města chystá raperský magnát Skinny Black, DJay se rozhodne natočit vlastní nahrávku v naději, že ji dostane až ke Skinnymu. S malou pomocí přátel a "rodiny" se mu podaří rozehrát největší partii svého života a vyburcovat všechny lidi kolem sebe. Je totiž jasným důkazem toho, že "každý musí mít svůj sen". (Cinemax)
(více)Videa (2)
Recenze (67)
Doporučuji jako instruktážní video panu Rytmusovi a jemu podobným kašparoidním panákům, kteří kolem sebe rozhazují eura, rádoby drsné rýmy a tváří se u toho zarputile jak předsedové JZD. Ono hip hop to měl coby těžký underground vzklíčivší v 70tých letech ze sociálně-patologického podhoubí vždycky blíž do kriminálu než k pobočkám Louise Vuitona či Gucciho. Craig Brewer to moc dobře věděl a do filmu dostal právě onen kýžený feeling, který toho dokáže divákovi zprostředkovat mnohonásobně víc než stovky stran odborných textů nebo hodiny strávené před MTV... ()
Nemusím hip-hop a rap a toto všetko okolo toho... Najmä nie bezohladného pasáka,ktorému nefandím a ani neviem či chcem aby mu to vôbec vyšlo. Každý raper spieva o tom aký je švorc a keď je už zahojený tak spieva o tom, čo všetko má a ako sa suky topia keď ho zazrú... Neskutočne plytký život, ale keďže matka šlapka ho pokotila do najhoršej štvrte s "lukratívnym" životom, tak niet možnosti inak. Škola nie je oblúbená inštitúcia černochov a nie každý je dobrý basketbalista tak ostatní rapujú, kradnú a robia pasákov - toto nám ponúkajú filmy o černochoch. No po peknom a akčnom večeri so Skinny-m sa D-Jay dostane do sračiek a Nola prevezme zodpovednosť za kariéru D-Jaya. Veď: Každý musí mať sen. 80% ()
Hustle and Flow mě nezklamal. Přiznám se, že jsem zhřešil a četl nějaké recenze už před filmem, takže se mi pouze potvrdilo, že se jedná o dobrý film. Příběh o tom, že je třeba jít za svým snem i v tom nejneutěšenějším prostředí. Musím pochválit herce, Terrence Howard znovu potvrdil, že patří k špičkovým hercům, DJ Qualls dostal konečně důstojnou roli, která ho neshazuje a klobouk dolů před Anthony Andersonem. Můj oblíbený "sladký méďa" dostal snad poprvé nekomediální roli a popral se s ní na výbornou, co potvrzuje i Taraji Henson, která, i když se to z počátku nezdá, hraje ve filmu klíčovou postavu. A jako třešňa na dortu, zmlácený Ludacris :). ()
Nie je to zrovna Ray (Charles), ale nie každý sa narodí ako génius a ten proces tvorby, ako to tu zachytili, je dostatočne vzrušujúci, aby pohltil. Naviac je hlavný hrdina v stvárnení Terence Howarda nekonečný sympaťák, nedá sa jemu aj jeho kámošom a dievčatám nedržať palce a ak teda máte chuť na vkusne romantizujúci príbeh o pasákovi-dobrákovi, ktorý cíti že v ňom drieme aj iný potenciál a rozhodne sa to skúsiť, neváhajte. Hustle a Flow neklame, ponúka čo sľubuje od úvodných scén a ako taký chutí skvele. ... p.s. týpkovi DJ Qualls to medzi negrami sekne nenormálne, asi ako žiadnemu belochovi (Road Trip). ()
Původně jsem na tenhle film ani nechtěl koukat, ale po chvíli černošského hláškování jsem uznal, že chvíli vydržím. Nakonec jsem vydržel až do konce, ale ne proto, že bych z filmu byl nadšený, jako spíš z toho zděšení, jak někdo může žít. K tomu Hip hop jde mimo mě, ale uznávám, že tady ta muzika měla vcelku smysl. ()
Reklama