poster

Crash

  • Kanada

    Crash

Drama / Thriller

Kanada / Francie / Velká Británie, 1996, 100 min

Předloha:

J.G. Ballard (kniha)

Scénář:

David Cronenberg

Hudba:

Howard Shore

Producenti:

Robert Lantos

Střih:

Ronald Sanders

Scénografie:

Carol Spier

Kostýmy:

Denise Cronenberg
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • HAL
    ****

    Znepokojivě sexy, Cronenberg nikdy nebyl tak blízko Trierovi. 8/10(11.2.2015)

  • Radyo
    ***

    Nacházet sexuální vzrušení tam, kde mnoho lidí nalézá smrt, to je opravdu myšlenka hodná úchylácké mysli Davida Cronenberga. Kontroverzní film, který se snaží spíše šokovat, než zaujmout (i když šok je také způsob, jak zaujmout). Pár otevřených sexuálních scén a spousta erotična (ale tak nějak zvrhlého).(26.7.2002)

  • swamp
    ***

    "The car crash is a fertilizing rather than a destructive event." Tak tímhle snímkem potvrdil David Cronenberg svou zvláštní zvrhlost. :) Toto téměř umělecké porno vás zavede do světa lidí, pro které není autonehoda jen věcí zlou, ale i vzrušující..(1.12.2006)

  • Roman.Ticka
    odpad!

    Strašná broskvovina. Asi poprvé obsah předčil solidní formu (to zase jo, režisér umí) v negativním slova smyslu. Kdyby mi mohlo být těch znuděných chudáků jen líto, bylo by dobře, ale mě ty jejich sexuchtivé eskapády vyloženě úděsně nudily. Věřím, že se chtěli filmaři vymykat, ale do tak stupidní tématiky bych nešla ani za nic. Když je sex odpudivý, jen něco špatně. Ve filmu padlo slovo psychopatologie. V životě jsem se s tak bizarní úchylkou nesetkala, a dovolím si poznamenat, že si žádný diagnostický termín nezaslouží. Protože psychopatologie zahrnuje vážné psychické nemoci, ne trapné znuděné trotloviny. Už se ani nedivím, proč je tolik dopravních nehod a některé vypadají až neuvěřitelně. Bohužel umírají i nevinní plní chuti do života, na rozdíl od sebedestruktivní nicoty!☻(14.7.2012)

  • Javert
    ***

    Možná je hlavním kamenem úrazu to, že jsem nečetl Ballardovu předlohu, ale Cronenbergův film na mě působí jako dílo s prvoplánovým cílem být kontroverzní za každou cenu. Ač je jinak hlavní myšlenka podněcující (tj. jakási propojenost mezi dvěma velkými fenomény moderní společnosti jakými jsou neutuchající chtíč sexuálního ukojení a posedlost automobily), v konečném důsledku je snímek dosti odtažitý a jeho mrazivá atmosféra, která je patrná pouze v určitých scénách, tak otisk v mé paměti nezanechá.(21.10.2013)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace