Nastala chyba při přehrávání videa.
  • KevSpa
    ****

    První dojmy fanouška comicsové předlohy? Rozhodně zajímavé. Není to žádná bomba, která by vás uvedla do transu, ale vidět zfilmované políčko po políčku příběhy, které člověk miluje až za hrob, je zkrátka magické. Neumím si ale dost dobře představit, jak může snímek působit na někoho, kdo neměl s geniálním comicsem tu čest se setkat. U něj se dozajista vytrácí to kouzlo oživení oblíbených postav, jejich hlášek a mnohdy šílených činů, které kupodivu působí velmi sugestivně na papíře i na plátně.(11.6.2005)

  • Cervenak
    ****

    Nebyť Desperada, tak toto je u mňa najlepší Rodriguez. Vážne! :-) Jednoducho to má gule a Froda tam zožerie hladná šelma, čo viac si priať?(31.5.2007)

  • Tom Hardy
    ****

    Takže jaké jsou nakonec pocity z toliko očekávaného filmu? i přes mírné zklamání se nakonec nedokážu ubránit nadšení. I když Rodriguez potvrdil, že prostě nikdy nebude řežijní eso, přesto dokázal dát Sin City osobitý styl, který (pro některé až příliš) věrně zachycuje komiks. Nejslabším článkem celého filmu je jeho prostředí epizoda, kterou nejen dokonale vorá přehrávající Owen (moc by mě zajímalo, čí nápad byl ten robotický hlas), ale zároveň jsou v ní i ty nejslabší momenty. Vzhledem k tomu, že úvodní epizoda prakticky nemá chybu (Rourke je vynikající) a závěrečná je nejsvižnější a má naprosto bezchybného Willise, dávám nakonec zatraceně solidní 4 hvězdičky. Na to, jak moc to byl film očekávaný, takový verdikt vůbec není špatný. Jinak nepochybuji, že film se nezapíše do srdcí všech, protože pro některé bude málo akční, a pro druhé až příliš sázející na předlohu... ale o čem jiném by adaptace takové komiksu ostatně být měla...(19.4.2005)

  • Marigold
    *****

    SIN CITY je první věrnou konverzí komiksu jakožto popartového žánru na stříbrné plátno. Narozdíl od drtivé věštiny zepizovaných filmových narativů, které si půjčily příběh a určité typické znaky komiksu, podřizuje Rodriguez "jazyk" (stylizaci narace) původní platformě, pro kterou byly příběhy vytvářeny. Zřejmě lví podíl na sugestivitě a přesvědčivosti filmu má autor předlohy Frank Miller, díky němuž SIN CITY skutečně působí jako rozpohybované stripy jeho noir rapsódie. K tomu si přičtěme nezvyklý podíl popisných monologů a skutečně labužnickou práci s barvou a máme na pitevním stole formálně nejdokonalejší remake, jaký jsme kdy mohli vidět. A obsahově? Funguje to, světe zboř se! Bezútěšný svět kriminálníků, pasáků a zjizvených lidí má patřičný magnetismus a ač jsou příběhy zpravidla hodně čitelné a poznamenané nelogičnostmi, které komiks netrápí, udržuje si SIN CITY neskutečně intenzivní atmosféru, mísící v sobě noir drsnost a naturalismus, hraničící se sadismem. Psychologie stav funguje a všichni tři hlavní představitelé odevzdávají maximum, každý pod svém, každý bezchybně. Trochu mě mrzí určitá samoúčelnost, kterou je stižen Marvův příběh... chybí tam prostě silný poetický moment typu pomsty Valkýr či Hartiganova řešení patové situace. Ale popravdě, chyby vyorávám pracně. Skutečně jsem se občas ptal, k čemu to všechno je, k čemu to směřuje... ale to je irelevatní otázka. Jen a jen k filmu samotnému. Ke zralé a drsné poetice, která nemá konkurenci... Svým zvrhlým způsobem je SIN CITY karikaturou dnešního světa a úsměv při jeho černém humoru má tendence mrznout na rtech. Požitek z postmoderní dekadence, to je Město hříchu!(23.7.2005)

  • Rob Roy
    ***

    První povídka je vynikajicí. A pak to jde do kytek. Klesá zábavnost a zvyšuje se nezajímavost postav. Ani velké plátno v Karlových Varech tomu nepomůže. I tak jsem se solidně bavil a nejsem zklamanej, protože jsem nic nečekal ( comics neznám ).(11.7.2005)

  • - Robert Rodriguez prodal Tarantinovi práva na užití písně Malagueña Salerosa do dvojky Kill Billa za jeden dolar. Tarantino řekl, že chce režírovat jednu ze scén v Sin City za stejnou cenu. Mimo jiné hlavně proto, že byl zvědavý na práci s HD kamerami, které Robert vychvaloval. (duklak2)

  • - Nabídku na role dostali také Christopher Walken (Senator Roark), Willem Dafoe (stejnou roli Roarka), Steve Buscemi (Junior) a Michael Douglas (Hartigan). Nikdo z nich nabídnutou roli nepřijal. (don corleone)

  • - Podle Roberta Rodrigueze nejde ani tak o adaptaci románu, ale spíš o jeho výklad. Proto byl Miller uveden jako spolurežisér, nikoliv autor předlohy. (don corleone)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace