Diskuze k filmu (127)

    • 5.8.2008  17:40
    Kesidy
    (hodnocení, komentáře)
    Naruto je suprovej seriál, ale bohužel, kdo na něj kouká ne Jetixu musí být hodně zklamán. Příšernej dabing:-( a ještě ke všemu vynechaný scény:-(
    • 12.6.2008  16:40
    Naslund
    (hodnocení, komentáře)
    Opening je skladba Rocks od Hound Dog.
    • 11.6.2008  16:08
    jurama525
    (hodnocení, komentáře)
    diky
    • 10.6.2008  21:33
    jurama525
    (hodnocení, komentáře)
    Nevite prosim vas někdo jak se jmenuje znělka na začatku tohoto serialu?
    • 16.5.2008  09:56
    Subjektiv
    (hodnocení, komentáře)
    Fillery, vata, plnivo... Díly, které nijak neposouvají děj, jsou naprosto nepodstatné pro hlavní zápletku. Obvykle bývají hloupější pokud jde o děj, boří jeho kontinuitu, tíhnou často k infantilnímu humoru (i když to úplně pravidlem není), mohou být v rozporu s reáliemi světa atd. atd. Sem tam mohou být i slušné, dát třebas postavě hlubší rozměr, příjemně rozesmát... obvykle tomu tak ale nebývá.
    Fanouškům pijí krev, ale často je jich existence nevyhnutelná, protože předloha k seriálu nevychází dostatečně rychle a tak děj seriálu nedokončenou předlohu prostě dostihne a... nezbyde než vložit onu vatu.
    • 12.5.2008  14:13
    Metou
    (hodnocení, komentáře)
    moze mi niekto povedat co su to tie "fillery" o ktorych vsetci pisete v komentaroch?
    • 1.2.2008  18:34
    Naslund
    (hodnocení, komentáře)
    Ta volba hlasů je výborná. Stejně tak je prima, že všechny postavy mají dost různé charaktery a jsou i odlišně nakreslené. Nečekal jsem, že bude tak dobře fungovat seriál s takovým množstvím postav. Začínám zvažovat, že bych se na prvních 20 dílů podíval zase :-)
    • 30.1.2008  16:56
    Genryuusai
    (hodnocení, komentáře)
    Nojo, ale ty boje taky docela natahujou.. Na druhou stranu se mi docela líbí volba hlasů pro postavy, co se tam objevují poprvé. Btw nevim proč, ale Shippuden skoro nikdy nenapíšu (oficiálně) správně. Nepříjemný slovo.)
    • 30.1.2008  15:20
    Naslund
    (hodnocení, komentáře)
    Genryuusai: Asi jsme na tom zcela stejně. Naruto je sice vadnej, ale přesto jsem prvních 135 dílů viděl 2x a zbytek jsem nějak přelouskal taky. Shippuuden jsem vzadl někde u 40. dílu, protože jsem nezkousl dva nudné díly za sebou. Ona se tam i ta hudba změnila tak, že části, které byly v prvních sériích zábavné, jsou nepřežitelné. Teď se asi jen sem tam mrknu na nepřehledné souboje z mangy, protože na nich by se ještě mohli vyřádit.
    • 30.1.2008  13:05
    Genryuusai
    (hodnocení, komentáře)
    Naslund: Přesně tenhle díl jsem měl na mysli, když sem naznačoval, že Shipuunden se vleče víc.) A i když to tak možná vypadá, já nejsem zas až takovej odpůrce Naruta. Má i své světlé stránky. Sice se rád podívám na žebříček, kde Naruto neni vepředu, ale to neznamená, že jsem ho neviděl. A nevim kdo by se díval na 200 dílů něčeho, kdyby ho to aspoň trochu nebavilo. Btw ten žebříček je ale fakt docela pěknej, možná víc ve shodě se mnou než animenewsnetwork.
    • 30.1.2008  02:00
    Naslund
    (hodnocení, komentáře)
    Genryuusai: Nevím, jestli jsi si toho všiml, ale jeden díl (ten před soubojem 110 loutek) trvá minutu filmového a 20 minut reálného času. Podle toho jak tam říkají kdy vyprchá protijed. Každopádně se v tom díle toho stane asi tolik, kolik by se do jedné minuty vešlo. Postavit se a koukat se na sebe :-) Jinak pokud tě zajímají žebříčky, kde je Naruto vzadu, tak docela dobrý je na: http://myanimelist.net Naruto tam obsadil mezi anime slušnou 300. pozici. . Marius: Na to si zvykneš :-) Časem se trošku zlepší animace a i to chytne trošku větší spád. Vrcholem jsou pro mě díly kolem 70.
    • 30.1.2008  01:43
    Genryuusai
    (hodnocení, komentáře)
    Marius: No tos ještě neviděl Shipuunden, proti tomu je samotné Naruto rychle ubíhající nic neopakující, nekomerční a akční...
    • 29.1.2008  21:46
    Marius
    (hodnocení, komentáře)
    Naruto predovšetkým robí od začiatku chybu ktorej sa už dávno dopustil DragonballZ - príšerne naťahované súboje a vysvetľovacie kecy okolo toho. Tiež mu napr. v porovnaní s DragonBall (bez "Z") chýba zdravá sebareflexia a nadhľad. Moje hodnotenie je po 10 dieloch, ale ak to takto pojde dalej, idem dolu. Pada mi to moc "amerikanizovane" a tento trend v anime sa mi velmi nepaci. Stare zlate opusy ako InuYasha, Urusei Yatsura, Ranma ci DragonBall.
    • 29.1.2008  11:20
    Naslund
    (hodnocení, komentáře)
    Genryuusai: Mě je 22 a Naruto mě před rokem hodně bavil a vidět ho nyní, tak to bude beze změny, přestože mi na něm vadila a vadí spousta věcí. vlastně ještě teď čtu každou sobotu ráno nové díly mangy. Na lidech kolem sebe v mém věku vidím, jak moc se jim Naruto líbí. U většiny z nich je to první anime a když se na něj začnou dívat, hned tak nepřejdou k jiným, kvalitnějším. Až s odstupem času tedy bude klesat hodnocení, protože teď podle mě přišel do čech takový větší přísun anime fanoušků a až toho budou mít za sebou víc, tak klesne hodnocení tak na 65-70%. Také se teď na anime dívají nejvíc puberťáci, ale ti odrostou :-)
    • 29.1.2008  01:40
    Genryuusai
    (hodnocení, komentáře)
    Naslund: Jasně, Naruto je pro puberťáky. O tom se hádat nebudu, s tim souhlasim. Mě jen zaráží popularita Naruta vzhledem k ostatním, protože bych řek, že většina otaku v česku bude mít tak kolem 20. A v tomhle věku není imho Naruto nic moc. A taky bych řek, že většina lidí, co tady Naruto hodnotila, je právě trochu starší. Proto mě zaráželo docela vysoký hodnocení, i když pravda proti jiným anime tady zas tak vysoký neni.
    • 27.1.2008  23:57
    Naslund
    (hodnocení, komentáře)
    Genryuusai: Věšinou bývají anime blízká lïdem podle toho, jakou otázku rozebírají. FMA rozebírá váhu lidského života a na mládí se kouká spíše nostalgicky. Naruto jede jasně na osamělost, ambice a navíc se snaží být za každou cenu cool. V tomhle ohledu je Naruto mladším lidem jasně blíž. Navíc tam celou dobu bojuje o to, aby získal respekt, což je asi ta nejzásadnější věc, co by chtěli všichni přehlížení. Ve FMA je hlavní postava taky dost mladá, ale chová se dospěle a již od začátku jí všichni respektují. Ale pochybuju, že puberťáky bude zajímat poselství, které se snaží seriál sděli a díky němuž je v hodnocení o třídu výš. Pokemoni také nejsou žádný zázrak, ale je to to, co přesně vyhovuje své věkové kategorii.
    • 27.1.2008  19:30
    Genryuusai
    (hodnocení, komentáře)
    Naslund: Je fakt, že Naruto je pro mladší, ale zas ty seriály, co jsem jmenoval, se rozhodně označují za shonen (= manga/anime for boys) - tj. pro lidi cca do 30 let. A ve všech těch seriálech (snad kromě Kenshina a nevim jak ve FMA) je hlavní postavě max. 15 let, takže by měla být teenagerům blízká. Ve všem ostatním s tebou souhlasim.
    • 27.1.2008  18:44
    Naslund
    (hodnocení, komentáře)
    Genryuusai: Ty ostatní seriály se většinou snaží být pro více generací, kdežto Naruto se jasně zaměřuje na lidi od 12-20 let. Z těch co jsi jmenoval jsem kromě FMA nic do konce neviděl. FMA je pro mě zatím top, ale být mi 15, tak budu zaručeně fandit outsiderovi Narutovi. To proto, že se potýká se stejnými problémy jako teenageři a všichni s ním začnou rychle symatizovat. Časem se těch postav ukáže víc a každý si tam najde tu vlastní. To jestli je objektivně nejoblíbenější bys zjistil až kdyby přibylo fanoušků anime a ti by měli přístup k více seriálům. Bylo by zajímavé, kdyby ČT2 začala dávat někdy od 18:00 nějaký pořádný anime. ZAčít s FMA, tak u nás pak nebude mít Naruto zrovna moc šance. Na jiných trzích byl prostě první :-)
    • 27.1.2008  16:14
    Genryuusai
    (hodnocení, komentáře)

    Naslund: To je sice všechno pravda, silná stránka Naruta je fakt to využívání technik. Ale znám dost shonenů, které jsou imho o dost lepší. V postavách, soundtracku i ději. Za všechny třeba: Bleach, Hunter x Hunter, Rurouni Kenshin, Inuyasha atd. S těma se Naruto nemůže rovnat. A to neberu v úvahu anime pod 80 dílů jako Alychmista apod., protože je jasný, že neobsahujou tolik fillerů a flashbacků, takže můžou bejt celkově kvalitnější...

    S tim dabováním naprosto souhlasim. Nechápu, proč to dělaj, když to evidentně ten seriál ničí - originální dabing se imho hodně podílí na celkové kvalitě seriálu. Asi si myslí, že by se na to nikdo s titulkama nedíval, když tam mluví japonsky. Nebo že se na to dívaj děti, když je to kreslený.

    • 27.1.2008  01:56
    Naslund
    (hodnocení, komentáře)
    Genryuusai: To je celkem jednoduché. Má výborné charaktery, které nejsou ani kresleny šablonovitě jako např v hack//SIGN. Potom má výbornou "motivační" hudbu, která dokáže ohromě posílit. A pak jsou to sem tam chytrá využití svých schopností. To je něco, co schází třeba v hraných Hrdinech. Navíc dobré hlasy také dělají svoje. Je zajímavé, jak může dabing zabít seriál. Dabovanou verzi jsem nesnesl nikdy déle jak 3 minuty a to jsem se pokoušel mnohokrát. Pro zajímavost: v originále mluví Naruta ženská :)