Nastala chyba při přehrávání videa.
  • H34D
    ***

    Vynikající námět, který by si rozhodně zasloužil propracovanější a myšlenkově hlubší scenáristické zpracování. Již po nějaké půl hodině filmu začnou docházet nápady a dříve poutavé prostředí začíná být lehce vyčpělé. Zážitek sice oživí chytlavá, drahá a celkově perfektně zpracovaná akce, jenže k danému filmu se v podstatě vůbec nehodí. Ostrov přichází s hlubokou myšlenkou, ale odchází jen s velmi povrchním zpracováním. Plány protagonistů jsou neskutečně naivní a fakt, že i přes to fungují je do očí b(l)ijící. To je opravdu tak snadné dostat se dovnitř i ven (se zbraní) multimilionového a přísně utajeného zařízení? Tato demence naprosto podkopává jinak velmi příjemný film... 6/10(18.9.2013)

  • DaViD´82
    ***

    Bayův pokus o jiný snímek než je u něj zvykem zůstal tak napůl cesty. Zpočátku zajímavě se rozvíjející scénář se nakonec ukáže tím nejslabším článkem filmu. Celou dobu ač se stále něco děje a střih je hodně zběsilý, tak jako by tomu paradoxně chybělo tempo. Přesto se díky vynikajícímu McGregorovi a precizní technické stránce jedná o nadprůměrnou záležitost, která je rozhodně více sympatická než-li předchozí Bayovi snímky, ale bohužel není zároveň i lepší.(5.9.2005)

  • flanker.27
    *

    Že se film skládá ze dvou různých částí jsem víceméně věděl, přesto mě přechod z filosofičtější první poloviny do akce poněkud zarazil. První část není sice kdovíjak dokonalá, je ovšem celistvá s dobře podaným nápadem, vizuální stránka je tu ještě střízlivá a slouží vývoji příběhu. Ten sice není zas tak originální, místy člověk vzpomíná na Sexmisi, místy na Minority Report, v akčních sekvencích se připomíná Matrix (i když Bayův styl je jiný) a mohli bychom jmenovat dále, přece jen však nutí k zamyšlení. Ale jak se duo gerojů vymaní z podzemního zajetí a je tlakem okolností nuceno proměnit se na křížence Spidermana s Jamesem Bondem, končí veškerá legrace, soudruzi. Rázem tu máme starého "dobrého" Baye a řítíme se na vlně psychedelické kamery a epileptických střihů přes vrcholy mrakodrapů (honičky na létajících motorkách jak ze SW VI), mezi svodidly dálnic až k bolavému konci, kdy poznáme dobré od zlého, dozvíme se ža tytyty to se nedělá a pak si můžeme vydechnout v poklidné zátoce závěrečných titulků. Jen je přitom nutno nevystupovat, neměnit směr, neptat se hele, proč dělají tohle a ne tamhleto, proč ten jim pomáhá (typicky politicky korektní černá postava dosud nemilosrdného pronásledovatele se mění ve spasitele míru na Zemi), proč proboha vrtulník podlétává pod padající písmeno, proč policii nevadí, že jí dvakrát někdo vyfoukne dva podezřelé, proč na "produkty" nečekají na nejpravděpodobnějším místě, proč - ale, ono o to tu nakonec asi nejde, komu se tenhle styl líbí, bude hýkat blahem, komu ne, ten si stejně pustí třeba Gattacu. Proto taky asi nemá smysl srovnávat film třeba s Minority Report, kde alespoň pro mne byla akce zdrojem napětí a ne bolavých očí.(15.10.2005)

  • Dever
    *****

    Soundtrack Steve Jablonsky: 1. The Island Awaits You ,2. Where Do Those Tubes Go ,3. Sector 6 ,4. Starkweather ,5. Agnate Ukuleles ,6. You Have a Special Purpose In Life ,7. Mass Vehicular Carnage ,8. Renovation ,9. I'm Not Ready to Die ,10. This Tongue Thing's Amazing ,11. Mass Winnings ,12. The Craziest Mess I've Ever Seen ,13. Send in the Clones ,14. My Name is Lincoln ,15. Blow - The Prom Kings ,(15.5.2011)

  • genetique
    ****

    Len preto, že je tento film Bayov, veľa ľudí sa bráni vyššiemu hodnoteniu, pretože vyšší princíp filmu bol badateľný. Keby to natočil s čistým štítom, verím, že sa tomu nevyhne. Pre mňa dokonca pretína líniu, na ktorej sú umiestnené pecky ako 'Minority Report', či 'I, Robot'. Taktiež film s hlbším zmyslom, asi najmysliteľnejší od Baya. Perfektná akčná nádielka a zároveň humánny podtón skvelé dopĺňajú sympatickí herci ako vraví -tron-, no opäť zas mi je ľúto že M. C. Duncan nedostal viac miesta. 85%.(28.12.2006)

  • - Tessa Dicková, bývalá manželka zosnulého Philipa K. Dicka taktiež obžalovala tvorcov filmu za údajné plagiátorstvo jeho viacerých románov (Blade Runner, Predposledná pravda). (Greenpeacak)

  • - V jedné scéně se mihne v pozadí autíčko Bugatti Veyron. Vyrábí se jich asi jen 50 za rok a jedno se prodává za 1,25 mil dolarů. (don corleone)

  • - Při automobilové honičce byla zničena velmi drahá kamera. (cariada)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace