Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Marigold
    ****

    První film toho odpudivého rejžovského megalomana po Skále, který jsem si zase vychutnal i s polevou. Opravdu nevím, proč v případě Ostrova mluvit o nějaké závažnější myšlence, ta je sice možná v embrionálním stádiu zajímavá, ale naštěstí má Bay z hlubších témat zjevně strach, takže celou mravoučnou základnu Ostrova zredukoval do drobátko nablblých, ale snesitelných dialogů a po chvíli už se celá zápletka zredukuje na "před kým je třeba utéct / koho je třeba porazit a co je třeba zničit". Žádné kličky, ale naopak parádní akční palba ze všech kanónů, rychlý střih, výborná podkresová hudba, dechberoucí efekty (zejména scéna s vlakovými koly je úchvatná). Ostrovu dominuje až klinicky čistý styl obrazu, krystalicky jasná a ničím nekomplikovaná futuristická estetika, která je stejně přehledná a čitelná jako příběh filmu. Sama klouže krkem a netíží v žaludku. Vůbec nemíněno ve zlém. Všechny ty klišovité zpomalovačky, přelety kamery atd. umí Michael Bay čistě a precizně jako málokdo a Ostrov operuje s výrazivem akčního filmu s naprostou bravurou. Výsledkem jsou dvě hodiny, ky jsem měl sladce vypnuto a jel jsem pouze na vlně adrenalinu, který není ničím tlumen. Parádní relaxační zážitek, samozřejmě chápu, že kdo čekal inteligentní sci-fi, musel být zklamán. Ale chtít to zrovna od Míši je asi jako požadovat obřízku u sv. Víta. Už jsem někdy psal, že je Scarlett Johansson absolutně k SEŽRÁNÍ???(10.1.2007)

  • Tosim
    ****

    Příjemný kompromis mezi seriózností a popkronem. Po Mizerech II. rozhodně kvalitativní posun nahoru. Akční náboj mi nevadil, "cameo role silnice" zase příjemně pobavila...některé záběry braly dech. A pokud něco stagnovalo, pohled na Scarlett to bohatě vynahradil.(6.10.2005)

  • genetique
    ****

    Len preto, že je tento film Bayov, veľa ľudí sa bráni vyššiemu hodnoteniu, pretože vyšší princíp filmu bol badateľný. Keby to natočil s čistým štítom, verím, že sa tomu nevyhne. Pre mňa dokonca pretína líniu, na ktorej sú umiestnené pecky ako 'Minority Report', či 'I, Robot'. Taktiež film s hlbším zmyslom, asi najmysliteľnejší od Baya. Perfektná akčná nádielka a zároveň humánny podtón skvelé dopĺňajú sympatickí herci ako vraví -tron-, no opäť zas mi je ľúto že M. C. Duncan nedostal viac miesta. 85%.(28.12.2006)

  • DaViD´82
    ***

    Bayův pokus o jiný snímek než je u něj zvykem zůstal tak napůl cesty. Zpočátku zajímavě se rozvíjející scénář se nakonec ukáže tím nejslabším článkem filmu. Celou dobu ač se stále něco děje a střih je hodně zběsilý, tak jako by tomu paradoxně chybělo tempo. Přesto se díky vynikajícímu McGregorovi a precizní technické stránce jedná o nadprůměrnou záležitost, která je rozhodně více sympatická než-li předchozí Bayovi snímky, ale bohužel není zároveň i lepší.(5.9.2005)

  • Rob Roy
    ****

    Kupodivu ( nic jsem nečekal ) jsem se solidně bavil. Od Ostrova nečekejte nic jiného než totální popcorn ( tedy pokud nepovažujete za filozofické dílo Já, Robot od Proyase ). Nemám rád videoklipový střih a i tady místy působí dost zmateně, navíc kamera je až příliš rotřesená a záběry jsou někdy snímané moc zblízka, ale u likvidování aut kolejnicemi i jiných akčních scén jsem se velmi dobře bavil. Stejně tak u příjemného konzumního humoru ( "Co to je?" "Nevím, ale chci to" ). Velké plus je Ewan McGregor, který má co hrát a totální roštěnka Scarlett Johanssonová, u které mi stačí, že prostě je na plátně ( nedávno se zařadila do mých TOP 5 ). Příjemně mě překvapila i hudba ( pro mě neznámého ) Stevea Jablonského. 70 procent.(15.9.2005)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace