Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Dever
    ***

    Soundtrack Graeme Revell: 1. Bregna 2415 ,2. The Panopticon ,3. Una Flux ,4. Torture Garden ,5. Monican Mission ,6. Good Boys ,7. The Kiss ,8. The Relical and Keeper ,9. Cloning Discovery ,10. Grenade!/Monorail Chase ,11. I Remember ,12. The Cherry Orchard ,13. Oren Goodchild Dies ,14. Destroying the Memories ,15. Aeon Flux ,(10.6.2011)

  • -bad-mad-wolf-
    *

    Blbé. Fest. Charlize je jediná hvězdička, jak jinak.(30.1.2010)

  • Lima
    *

    Má to pár dobrých nápadů (inteligentní kuličky reagující na pískot mě pobavily), vizuálně to taky není úplně marný (chvílema moc pěkné interiéry) a na Charlize, které by snad slušel i ježeček s duhovým přelivem, je hezký pohled. Ale to je tak všechno, co by stálo za zmínku. Příběh je hrozně hloupý, akce nezáživná a za celý film tu není ani jeden moment, který byste si s chutí pustili znova. Na pohled charismatický Marton Csokas má evidentně omezený herecký rejstřík, záporáci mu jdou dobře, ale "hodnýho kluka" mu nevěřím ani náhodou a proč tam pro těch pár záběrů zabloudila herecká persona typu Frances McDormand, je mi opravdu záhadou. Pravdou tedy zůstává, že zatím všechny filmy s komiksovými akčními hrdinkami dostávají filmařsky, umělecky i komerčně na prdel, Catwoman s Elektrou by mohly rovněž vyprávět.(29.9.2006)

  • Gemini
    ***

    To si tak jednou MTV nadělila ke svému kdysi údajně slavnému a umělecky zajímavému animovanému seriálu o neznámými prostředky naspeedované hustozabijačce hraný film s rozpočtem kolem šedesáti milionů dolarů... a předtím si ještě zaplatila comics, aby po vzoru Matrixu 2 a 3 udělala nějaké to multiplatformní promo. Sehnala si zajímavé herce (tehdy čerstvě zlatoplešatá Charlize si možná v záchvatu jasnozřivosti řekla o deset, slovy deset, milionů;)), víc než dobrého skladatele, dala prostor umělecké vizi a všechno to natočila. A když to bylo skoro hotovo, tak se půl hodiny materiálu vyhodilo z okna, a výsledkem je něco, co silně připomíná o pouhý rok mladší ultraúlet Ultraviolet. Co na tom, že je to z vizuálního hlediska (architektura, kostýmy, technické vychytávky) skutečně působivé, když téměř každá lokace řve "ano, hledali jsme něco, co je originální a čisté", a za prvé to většinou působí jako pěst na oko a snaha mít to za každou cenu všechno neobvyklé, a za druhé je to dost viditelně (tzn. blbě a jaksi lacině) sestříhané. Peněz zjevně i přes jejich absolutními čísly poměřováno docela značné množství nebylo dost, a filmaři taky nebyli příliš soudní. Nebo je snad jiné vysvětlení pro to, že Sophie Okonedo musí mít místo chodidel další pár rukou, když je pak každá její scéna - včetně detailů vyzbrojování na akci - zoufale zabírána a prostříhávána tak, aby nebylo vidět, že má všechno na místech, kde to nejenom elitní vražedkyně/akrobatky obvykle mají? I tady se zkrátka něco katastrofálně zvrtlo, a další Equilibrium se prostě ne a ne opakovat. Shrnutí? Na pohled velmi zajímavé a na poslech občas atmosférické, ale k uzoufání vypravěčsky nezvládnuté sci-fi se zaživa pohřbeným zajímavým dějovým nápadem. Akční scény jsou podivné, cool rekvizity jako zabijácký ochranný park nebo kapátko v podpatku postrádají elementární logiku, a i kdyby se titulní hrdinka snažila ozlomkrk (což se skutečně snažila - kvůli jejímu úrazu se přerušovalo natáčení;)), nemá šanci to zachránit, protože kde nic není, ani ostřílený divák filmů Martina Kotíka nebere. Objektivně to je o něco lepší než Ultraviolet, která byla úplně mimo a na jedné straně vykastrovaná a na druhé přepálená ve všech fázích vývoje, nicméně ve výsledku je to o prsa - ve prospěch Charlize (aby taky ne... nic ve zlém, Millo). 50% a možná bych byl ochoten dát šanci té dlouhé verzi. V opačném případě už nikdy, a to to má jenom hodinu a půl:P(15.4.2012)

  • zelvopyr
    *

    Studené, odtažité, sterilní. Skvěle provedené NĚKTERÉ triky -- ale film by měl nechat v paměti víc.(22.1.2007)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace