Reklama

Reklama

Přepadení! Jack Rozparovač

(festivalový název)
  • Japonsko Bókó kirisaki Džakku (více)
Trailer

Obsahy(1)

Japonský pár pracující v cukrárně nechtěně zabije mladé děvče při pozdním návratu z práce. Oba zjišťují, že milování po vraždě bylo mnohem vášnivější, než kdykoliv jindy. Tím se rozjíždí série vražd náhodných žen a vzájemného sexuálního uspokojování. Touha po vzrušení však nejde zastavit. Tento horor v sobě kombinuje sexuální až zvrácenou rovinu s hororovými prvky, které jsou vyústěním jednotlivých vražd cukrářským nožem. (bulawaio)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (26)

Xeelee 

všechny recenze uživatele

[FOD 2017] Pokud vám to v posteli neklape, tak zkuste někoho zabít. Vašemu chátrajícímu vztahu to vrátí jiskru. A pokud je on automechanik, tak opravdu nemusí vraždit nožem na dorty. V hajzlu to ale začne být ve chvíli, když si uvědomíte, že už vás váš drahý nepotřebuje, zahýbá vám s jeho hasákem a k tomu aby se udělal mu stačí rozšmelcoval krásnejm nahejm holkám hlavu na kaši. Pokud to někdo zfilmuje, tak otrlci můžou po projekci místo dortu servírovat hasák do hlav prvních odchozích. Mimochodem, ve filmu neustále někoho uklízí, takže bych film doporučil všem lidem s vytříbeným vkusem pro čistotu, třeba Chrisovi z Dovolenkářů. ()

Dudek 

všechny recenze uživatele

Druhý díl násilné pink eiga trilogie režiséra Jasuharu Hasebeho zaujal diváky zejména skvostným propojením sexuální a krvavé roviny příběhu. Zároveň se jedná o kritikou nejlépe přijatý díl, i když Hasebe označuje za svůj největší úspěch předchozí Okasu! Nepřipravený divák nejspíš může být pobouřen zvráceností tohoto snímku, ale v rámci žánru se najdou i mnohem větší chuťovky, kvalitou ani ambicemi se však tomuto dílku povětšinou příliš nepřibližují. Co se týče dějového oblouku, tradičně nelze očekávat žádné zázraky, tentokrát si ale nemůžeme příliš stěžovat. Námět samotný je výborný a v 72 minutách nestačí nijak závazně drhnout. A to i přes fakt, že kvůli nátlaku studia sledujeme, po krátkém seznámení s postavami a příjemně bizarní scénce se spouštěcím impulzem, v podstatě sled opakujících se scének vražda-sex-jezení. Mistr Hasebe nám opět dokazuje, že i v žánru, který je považován za okrajový a hodný ignorance, si lze zajímavě pohrávat s psychologií a filmařským stylem. ()

Reklama

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Tak tohle bylo z japonskejch krátkejch "pinku exploitation" zatím to nejúchylnější, nejzvrácenější a nej-"sleazy" (nenapadá mě český pojem), co jsem zatím viděl ... Páreček co se seznámí v cukrárně si to rozdává za pomoci vražd dívek, jen to je dokáže dostat do maximálního sexuálního "climaxu". Holka, která se zdá být původně ta šílenější jde svojí rolí od poloviny filmu docela do pozadí a borec se rozjede s nabroušeným cukrárenským nožem fakt hustě ve velkým. I když jsolu vraždy kamerově trochu mimo, jsou opravdu extrémně drsné a brutální, plus mají fakt nepříjemný zvukový doprovod, ze kterého mrazí v zádech... Nehledě na subžánr se celý film a hlavně závěr filmu zvrhne v brutální řezničinu a počet obětí, které týpek rozpáře, je vskutku nemalý!! Takže ne ani tak sex, jako brutální vraždění je obsahem tohoto ujetého filmu. Ale to není všechno, film je navíc ještě fetišisticky založen a celý jeho "systém" je totálně zvrácený. Hlavní představitelé pracují v cukrárně, kde se prodávají sladké dortíky a zákusky, dívky jsou vražděny výhradně cukrářským nožem, film střídá záběry sexu, vražd a pojídání jídla (svačiny, večeře, ...) v příbytku těch dvou šílenců... Což zrovna já osobně nemusím. Nemám fetiš snad na nic, natož na jídlo a když tam páře holku a hned potom si maže housku s marmeládou a láduje se s ní, tak mi to fakt zvedá kufr víc, než "obyčejný" krvavý mordy ... S jídlem jako fetišem jsem se setkal ve více filmech, někde mi nevadil, někde mi dobrotu opravdu neudělal, tento film je jedním z nich ... Ale jak říkám, nejdrsnější "japan pinku", ujetost, zvrácenost, jatka ... Jen pro okrajové a podobně zaměřené publikum!! Běžný divák tohle nemůže vychytat!! V rámci žánru ale super... ()

Othello 

všechny recenze uživatele

Existenciální bloumání mezi odlidštěnými betonovými monumenty s desertním nožem v kalhotách. Právě ona nepřístupnost a chlad nového Japonska, obrozeného studenými metabolistickými stavbami, vytváří kulisy pro jednoduchý příběh muže, který zkrátka není schopný najít v novém světě potřebnou satisfakci ani v základní existenci. Stejně jako stěžejní architektonické stavby tohoto období, i v protagonistovi se zde zrcadlí nejistota jeho účelu v nové společnosti, strach z transformace a pocit, že zestárl dříve než objevil své místo v prostoru. Naplnění tak dosahuje animálními extrémy na troskách starého světa, ať už se jedná o smrtící nehodu na vrakovišti, tak třeba vraždu ve zdemolované bowlingové aréně či gastro-soulož na hrobech vojáků. Panická odpověď na strach ze příliš rychle se proměňujícího Japonska 60. a 70. let. ()

pornogrind 

všechny recenze uživatele

Milostný příběh páru, kterej si dokáže vášnivě užívat sex je po prolití krve nějaké mladé japonky. Kdo čeká gore bude zklamán. Jenže tenhle snímek si hravě vystačí i bez něho a myslím si, že i bez gore je brutálnější jak většina filmů kde se gore objevuje. Vražd je plno, ale většinou šikovně mimo záběr. Zde každej musí dát průchod svojí fantazii. Díky vhodně použitým zvukům to až takovej problém není. Každopádně je to hodně úchylná, bizardní a brutální love story kde není vrahem řezník, ale prachobyčejnej cukrář, kterej vypadá, že neumí napočítat ani do pěti. Záhy zjišťuje, že cukrářským nožem se nekrájí dobře jen dort, ale dá se skvěle použít i na krvavou zábavu po které následuje sex. Na filmu mě nejvíc srala cukrářova pichna. Killí ( zabíjí ) jednu pěknou japonku za druhou a doma klátí takovej zjev. Naštěstí ke konci filmu už nedostává tolik prostoru. Za mě určitě spokojenost. Kdo jede v těhle japan zvrácenostech a neviděl tenhle film. Tak určitě doporučuju. Ostatní radši ruce pryč. Jsem rád, že moje 4 hvězdy hodily tento film do červených čísel, protože tam si určitě zaslouží být. ()

Galerie (18)

Reklama

Reklama