• igi B.
    ****

    Drsná krimi, která bohužel ale zbytečně až příliš >tlačí na pilu< , ve jménu zábavnosti, podbízející se rádoby >moderním< trendům v žánru akčně-krimi-thrillerových řachaček hollywoodské provenience. Pointa smysluplná, leč příběh trošku přitažený za vlasy, D.A. a G.D. jsou skvělí, film ale ne. A v tomhle případě mě to obzvláště mrzí, protože nebýt těch (bohužel na můj vkus vícero) klišoidních scénáristických berliček a několika ne zcela povedených čistě trikařsko-technických věcí (např. kulky, z nichž některé plech dveří u auta prostřelí a jiné ne...), dal bych tomuhle filmu s chutí těch hvězd pět!(31.10.2006)

  • flanker.27
    ****

    Nádhera. Jako ze starých dobrých časů 60. a 70. let, kdy se ve filmech utkávaly silné charaktery představované Delonem, Belmondem, Venturou, Gabinem a dalšími. Pořádně drsná kriminálka bez zbytečných příkras, výbuchů, dopravců v oblecích. Olivier Marchal je zjevně s policejním prostředím dobře obeznámen, alespoň vidíme, že podobné prasárny se dějí všude. Není to sie dokonalé, ale jde o jeden z případů, kdy nějak neshledávám důvody něco vytýkat. Snad díky Marchalovi francouzská kriminálka zase ožije.(3.3.2006)

  • Jamal
    ****

    Konečně pořádnej film, který po delší době opět svedly francouzské ručičky. O policajtech, kteří se, ale nehoní jako hrdinové za nepřáteli zákona a dělají věci z kterých si myslíte, že každéj má nadpřirozené chopnosti, ale o problémech které si mohou natrousit tím, že jednomu zlému pomůžou, aby chytli jiných deset. A taky o tom, že to občas nevyjde a správnej polda se může dostat do pořádného problému. (( ::(6.2.2006)

  • sud
    *****

    Francie byla vždy velmocí na kriminální filmy. Ovšem v devadesátých letech jich razantně ubylo a kromě Komisaře Moulina a jiných seriálů se vyjímaly pouze dvě akčňárny Luca Bessona. Olivier Marchal se v roce 2004 vrátil s klasickou krimi, která patří k tomu vůbec nejlepšímu, co v tomto žánru ve Francii vzniklo. Nebýt moderní hudby, nových aut, postarších hereckých hvězd a kdyby franky nevystřídaly eura, řekl bych, že je to drsná francouzská škola 70. let. Celý film je skutečně realistický a ukazuje bez příkras práci policistů i jejich případnou realitu. Kdyby policista striktně dodržoval předpisy, nic by tím nezískal a k ničemu by nedospěl. Leo Vrinks je klasický zásadový polda, který si se svojí partou dělá zákony po svém a používá své metody, avšak zná hranici, za kterou nelze zajít. Tu pomyslnou hranici naprosto ignoruje Denis Klein - zapřísáhlý karierista a lezec přes mrtvoly, který se neštítí ničeho. Na závěr jsem očekával (vcelku očekávanou) přestřelku, ale byl jsem velice příjemně překvapen. Závěr je geniální. Herecké výkony všech zůčastněných jsou naprosto vynikající, především Daniel Auteuil a Gérard Depardieu si své role náležitě užili a dali do nich všechen svůj šarm a herecký um. Olivier Marchal vytvořil drsnou kriminálku s neodolatelně posmutnělou atmosférou drsné školy a třpytivý drahokam, který září v dnešní době víc než kdy jindy. V době Hollywoodských přetrikovaných akčňáků, komerčních srágor a Německých vybuchujících slátanin se objevila čistá, nekomerční a realisticky natočená podívaná. 100%.(18.3.2007)

  • gogo76
    *****

    Určite, bez pochýb najlepší akčný thriller roku 2005. G.Depardieu nezvyčajne v úlohe záporaka.Stará filmárska škola,môže pripomenúť Mannov Heat,podobne dokonalý súboj charakterov.Celý film má fantastickú atmosféru, ani sekundu som sa nenudil. Odporúčam všetkým filmárikom a filmuškám.90%.(11.2.2009)

  • - Originální francouzský název filmu 36 quai des Orfevres je pařížská adresa, kde sídlí policejní prefektura. (Terva)

  • - Scenárista, režisér a herec Olivier Marchal vycházel ve filmu z vlastních zkušeností bývalého policisty. (Olík)

  • - Natáčanie filmu prebiehalo v Paríži a Liancourt. (dyfur)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace