poster

Poslední traper

  • Francie

    Dernier trappeur, Le

  • Německo

    Letzte Trapper, Der

    (Německo)
  • anglický

    Last Trapper, The

Dobrodružný

Francie / Kanada / Švýcarsko / Německo, 2004, 94 min

Režie:

Nicolas Vanier

Kamera:

Thierry Machado

Hudba:

Krishna Levy
  • Kass
    **

    Hezké na pohled. Nicméně ta kašírovaná "hra na pravdu", a to v podání neherců, mě v průběhu skromného vyprávění spíše otravovala... nechci ten film ale přímo ztrhat, zdá se že řadu lidí zase bavila. Nedovedu si ovšem představit, že někoho bavilo ono okatě recyklované mentorovaní o všeobecné úctě k přírodě - tu v sobě má snad každý kdo si film podobného ražení pustí.(1.9.2011)

  • predators
    **

    Stokrát viděný severský dokument o přežití v nehostinné oblasti, především v zimě. Jj, raději na toto nenahlížet jako na plnohodnotný film, protože lidi nejenže divně mluví, ale i hrají. V podstatě nic vás nepřekvapí, takže se nabízí medvěd, prolomení ledů, zima a zase zima, ještě brutálnější zima, no a krásná příroda. To je to, co se musí vyzdvihnout, ale od toho jsou tu chlapci z National Geographic a spol., tak to raději přenechme jim. 40%(26.9.2012)

  • Maq
    ***

    Hraný dokument. Na půldruhé hodiny se ocitnete v panenské přírodě severozápadní Kanady a necháte si od lovce vyprávět, jak to tam vypadá a chodí. Není to znehodnoceno žádnou mysliveckou latinou, bežné nepohodlí života v divočině je ponecháno diskrétně v pozadí a sentimentality je jen špetka. Velmi příjemný, poklidný, osvěžující zážitek.(26.8.2010)

  • DivX
    ****

    Proste jsem se nemohl vyzvracet z toho ceskeho dabingu! Jinak bych kvaltoval za 5*. 8/10(14.12.2012)

  • Slarque
    ***

    Francouzi snad mají na přírodopisné filmy patent. Thierry Machado byl ostatně kameramanem filmů jako Mikrokosmos nebo Ptačí svět, takže se není čemu divit, že příroda je zde opět nasnímána ve vší své kráse. Výborná je i hudba, ať už orchestrální nebo skvěle sednoucí písně Leonarda Cohena. A ač to vypadá skoro jako dokument, je to hraný film, ve kterém Norman Winther a další hrají sami sebe. Autoři si nehrají na Michaela Moorea a nebalamutí diváky, tento fakt je jasný už z úvodních titulků. Jinak by museli mít desítky kamer a funkční křišťálovou kouli. Všechna čest trikařům, protože není poznat, co je skutečné a co digitální. Pro mne funkční návrat do mládí, kdy jsem hltal dobrodružné romány, ve kterých bylo ještě traperů plno. Co mi ovšem vadí, je to filmařské pokrytectví, díky kterému traper v celém filmu nic neuloví. Jen klade pasti a pak prodává kožešiny, nic mezi tím.(12.4.2010)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace