Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Aky
    ***

    Ne, opravdu to není víc než horko těžko průměrná televizní inscenace. Scénárista a režisér se urputně snaží zobrazit aktuální téma domácího násilí a vychází z toho technicicistní popis všech jeho možných příčin, přičemž žádná nesmí být vynechána. Celému tomuto vzdělávacímu vyznění notně napomáhá postava psychologa, který "nenáslině" dovysvětluje,. co by snad dívák mohl nepochopit. Chybí invence, nápad, esprit - drama. Náznak, od kterého by se nějaká dramatická linka dala odpíchnout, spočívající v úvahách, že soudní proces byl možná veden s nějakými vadami a je třeba a je možné ho obnovit, zůstává zcela nevyužitý. Jen kvůli hercům nejdu s hvězdičkami ještě níž.(17.4.2011)

  • Marthos
    *****

    Mrazivý thriller, který nemá vítěze ani poražené. Peklo, z něhož není úniku. Příběh, který je pouze jedním z tisíců stejných nebo podobných osudů. Mimořádné herecké výkony Ivany Chýlkové a Aloise Švehlíka dodávají filmu až nebezpečně autentické zázemí. Možná nejlepší epizoda z volného cyklu Oběti.(28.5.2014)

  • InJo
    ****

    Výborná Ivana Chýlková (její postavy mi bylo hodně líto) a naprosto dokonalý Alois Švehlík (od začátku do konce jsem ho nenáviděl tak moc, že jsem mu sám chtěl dát do držky) v TV filmu o tom, že rozený násilník a buran se prostě v kultivovaného elegána hned tak nezmění (lépe řečeno nikdy). Miroslav Sovják napsal další skvělý scénář, propracovaný, uvěřitelný, s bravurně inscenovanými a vypointovanými scénami. Sice se občas dopustí nějakého toho logického přešlapu (až moc debilní policajt v závěru a následný těžko pochopitelný návrat do bytu k manželovi), ale to se dá odpustit, když je celek tak naléhavý a působivý. Cyklus Oběti mě zatím nezklamal ani jedním svým dílem a doufám, že se to nezmění ani do budoucna. 80 %(30.1.2005)

  • triatlet
    *****

    Působivě zachycené domácí násilí prezentované Švehlíkem a přijímané Chýlkovou. Celý cyklus Obětí byl výborný nápad, takové Soukromé pasti na ČT.(13.12.2008)

  • honajz
    **

    Silné téma prvoplánově podané. U některých kreací mi to až přišlo k smíchu, jak je postava Chýlkové podávaná jako ta ubohá chudinka, která nikdy nic neprovedla, zatímco Švehlíkova postava je podaná jako „vždyckyhajzl“. Kdo se tak trochu orientuje v mezilidských vztazích, tak ví, že to nikdy takhle černobílé není. Ta žena taky mohla provokovat a svého staršího muže urážet, nebo mu dělat drobné naschvály, jimiž ho vytáčela. A on taky se mohl často jen bránit. Vždy existují různé úhly pohledu. Celý tenhle příběh bych mohl vzít a otočit naruby. Ona provokatérka, on ubohá oběť, která se brání, nechává se vytočit, a přitom bych často mohl použít ty samé záběry! Ona, která se v podstatě nechá zmlátit, aby ji litovali a aby MOŽNÝ SPOILER měla omluvu pro to, vrazit mu nůžky do těla. Zkrátka mi to přišlo vyčuraně černobílé, povrchní a prvoplánové. Co jsme třeba zjistili hlubšího o postavách? Proč se vzali? Proč ona si vzala staršího chlapa? Kde on přesně dělal? Co dělala ona? Co na jejich sňatek říkali rodiče? MAjí nějaké společné záliby? Atd., atd.(15.2.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace