Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Divočák
    ****

    That was the fucking 60´s! Ve Vietnamu zuřila jedna zbytečná válka, Janis Joplin, Jimmy Hendrix a Jim Morrison utápěli svůj talent v heroinovém oparu a po New Yorku pobíhal jeden přihřátý šílenec a maloval plechovky od rajčatové polévky. Tak přesně v téhleté době žila i jedna kotroverzní postavička jménem Edie Sedgwick. Holčička z bohaté rodiny, která neuměla vůbec nic, ale přesto ji zbožnovala půlka Ameriky. George Hickenlooper se do natáčení filmu o jejím životě očividně pustil s velkou chutí. Nešetří vizuálními vychytávkami, ze Sienny Miller dokázal vymačkat snad všechno co šlo a hodně je z toho cítit, že počítal s tím, že natáčí své vlastní nové "DOORS". Do těch má Warholka ale bohužel hodně daleko. Řekněme si to na rovinu, život Edie Sedwick ve skutečnosti nebyl zase až tak zajímavý, jak se to na první pohled může zdát a to je taky asi největší slabinou toho filmu. Za celých těch poměrně krátkých 90 minut se toho před vámi vlastně moc zásadního neodehraje a ten zbytek vás taky nemá příliš čím ohromit. Warholka ale i přesto je něčím výjímečná. Podařilo se jí totiž báječně zachytit "feeling" téhle fascinující doby, kdy dekadence jako životní styl patřila mezi tajné sny většiny teenagerů a volnou lásku nebrzdili zbytečné hlouposti jako jsou AIDS nebo snad nedej bože zodpovědnost.(30.8.2007)

  • Aluska88
    ***

    Herci byli dobře vybráni, svých rolí se také zodpovědně zhostili, zvláště Sienna Miller do své role krásně (typově) zapadla, příběh Edie Sedgwick byl také docela poutavý, ale to zpracování... Já měla celou dobu pocit, že se dívám na film a ne, že prožívám nějaký příběh, bylo až příliš poznat, že je to prostě "film". A tak by to být nemělo. A co ta krásná 60-á a 70-á léta? Po celou dobu sledování na mně vůbec nesálala žádná atmosféra tehdejší doby, všechno mi to přišlo takové až moc umělé a nepřirozené, jakoby se to odehrávalo dnes. I charaktery postav byly dělané příliš z povrchu. Nejvíce mi na tomto filmu chyběla přirozenost.(30.8.2008)

  • charlosina
    ****

    Továrna na umění aneb Jak z lidské bytosti vytvořit umělecký objekt. Bez emocí. //(2.1.2008)

  • dzej dzej
    **

    Na tomto filmu je nejlepší pěkný dvojsmysl v jeho českém distribučním názvu. Nedivím se, že se Lou Reedovi stejně jako Bobu Dylanovi vytočila ručička motoru do červena...(16.1.2008)

  • maverick10
    **

    Film rezisera Hickenloopera se snazi dobove zachytit prostredi a atmosferu Warholovi "The Factory" a predevsim vzestup a pad jedne z jeho "hvezdicek". Krom hereckeho vykonu Guye Pearce a Sienny Miller me v tomto filmu nenadchlo nic. Film na me pusobil az prilis depresivne a jako by se moc nezaobiral tehdejsi naladou ve spolecnosti. Film se snazil jen tupe kopirovat Andyho(coz se Pearcovi myslim povedlo) a ostatni jako by proletelo jen tak kolem. ty hvezdicky davam predevsim za herecke vykony.(23.8.2007)

  • - Tento film je prvním, kde se Mary-Kate Olsen objevila bez své sestry. Její scény sice byly nakonec z konečné verze filmu vystřiženy, ale můžete ji vidět v pozadí ve scéně, kde se koná párty. (HappySmile)

  • - V Německu měl film premiéru 6. srpna, což je středa. Běžně jsou zde ale filmy v kinech promítány od čtvrtka. Tato výjimka měla být poctou Andymu Warholovi, který se narodil právě 6. srpna. (HappySmile)

  • - Sienna Miller byla do role Edie Sedgwickové obsazena dvakrát. Poprvé ji zamítli producenti, protože cítili, že pro film potřebují nějaké "větší jméno". Nakonec ale roli dostala díky publicitě svého rozchodu se snoubencem Judem Lawem. (HappySmile)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace