Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Některé děti to nemají doma jednoduché. Zatímco osmiletý Vítek Koudelka má dva tatínky a dvě maminky, jeho spolužačka Amálka Rychmanová má tatínka jednoho a vidí ho jen jednou za měsíc, protože je záchranářem v Alpách. To vadí také její mamince, baletce Anně, která by chtěla, aby konečně byli normálně fungující rodina. Když Luboš přijede domů o čtrnáct dnů dřív, odmítne jet Amálka na školu v přírodě. Jenže když se táta vypraví do školy, aby ji omluvil, dopadne to tak, že s třídou pojede nejen Amálka, ale také on. Ještě předtím se rodina i s Vaškem vydá k dědovi Pepíkovi, který je k sobě vylákal pod falešnou záminkou, že se žení. Zatím je sice svobodný, ale o nápadnice nemá nouze. Snaží se ho totiž ulovit nejen sousedka Bobulová, ale také starostova sekretářka Julča. Luboš s Amálkou odjíždějí s tím, že se za tři dny vrátí a všichni se sejdou u dědy, který pro změnu odjíždí do Prahy na počítačový kurz. Jenže během výletu se vychovatelka Boženka zraní a Luboš musí zůstat déle. Děti ho sice zbožňují, ale věčně mrzutá učitelka Alice není s ničím spokojená. Naštvaná je také Anna, která po návratu třídy zahlédne Luboše s Alicí a je přesvědčená, že spolu něco mají. Pohádá se s ním a řekne mu, že se chce rozvést. Snadné to nemá ani Vítek, který má sice čtyři rodiče, ale ani jeden nevěnuje pozornost tomu, co by chtěl. A dědovi přibude ke dvojici nápadnic ještě svérázná učitelka Kája. Situace je stále zamotanější a šťastný konec v nedohlednu. (TV Nova)

(více)

Recenze (716)

Anderton odpad!

všechny recenze uživatele

Ak by tam nebol Dan "sluníčko a všichni se máme rádi" Nekonečný a Pepa Vojtek bez kabátu, dal by som jednu hviezdu. Ako hodnotiť film: mozaiku so skupinovým hrdinom (vážne), ktorý nemá začiatok, stred ani koniec, čiže je bez deja, ale nie je to art? Poledňáková má o českom divákovi zrejme veľmi nízku mienku, tomu prispôsobila aj scenár, spracovanie a obsadenie a bohužiaľ má pravdu. Viac väčšine Čechov a Slovákov asi ku šťastiu netreba. ()

Faidra odpad!

všechny recenze uživatele

Asi bych se měla v rámci spravedlnosti a lásky k Jak vytrhnout velrybě stoličku a Jak dostat tatínka do polepšovny zamyslet nad tím, jestli na Krokodýlech není přece jen něco dobrého. Ale upřímně řečeno nemám náladu hledat v kupě hnoje minivalounek zlata, který tam navíc vůbec nemusí být. Marii Poledňákové se podařilo vstoupit do jedné řeky dvakrát díky zmíněným dvěma filmům, takže je zřejmě nakonec logické, že třetí pokus skončil utonutím. Etzlerovi a Timkové se zoufale nedostává chemie, která tak skvěle fungovala mezi Němcem a Preissovou, hudba je vlezlá jako jehovisté u dveří a příšerná, že se to vzpírá jakémukoli popisu (ten, kdo zavraždí Dana Nekonečného, pokud možno pomalu a brutálně, u mě má panáka), a dětští herci mi vnukávali myšlenku, že Herodes byl vlastně docela sympaťák. Kdyby aspoň byli potichu, ale většinu času byl ten film tak hystericky uřvaný, že jsem byla nucena utlumit si smysly rumunskou kořalkou, českým pivem a hlasitou konverzací se spolutrpícími, protože jinak se tomu v autobuse na cestě z dovolené prostě uniknout nedalo. Kocovina sice byla slušná, ale zdaleka ne taková, jako kdybych se na to donutila soustředit až do konce. ()

Reklama

Oskar 

všechny recenze uživatele

Podle mě paní Poledňáková udělala stejnou chybu jako v poslední době třeba Václav Vorlíček nebo Dušan Klein. Domnívá se, že je třeba "jít s dobou". Recyklovala sice situace a postavy, osvědčené ze starších filmů, ale jako by nevěřila v jejich trvalý účinek, necitlivě akcentuje okolní modernizaci. Ta je přitom často jen kosmetická (např. dědeček se zajímá o počítače a jezdí na in-line bruslích). Krokodýly navíc zabydlela obrovským množstvím postav, z nichž polovina je filmu platná jako popelník na motorce. Značně to ztěžuje orientaci v ději, protože od sledování hlavní zápletky o nenápadné manželské krizi nás trvale rozptyluje něco jiného, nedůležitého. Přesouváme se z místa na místo, tu a tam překotně zakopneme o nějaký slušný vtip, ale vždy jen cestou za špatným. Umím si představit, že řada gagů mohla ve scénáři působit vtipně a zabila je pitvořivá interpretace (např. čtení dvojsmyslného dopisu o tatínkově ošetřování zraněné učitelky). To, že i jindy spolehliví komici jsou zde dost křečovití, mě utvrzuje v dojmu, že šlo o režijní pokyn. 20% ()

duklak2 

všechny recenze uživatele

Viděno jednou a to mi stačilo, poněvadž vícekrát to opravdu vidět nechci, jelikož film se blíží k "odpadním vodám". Herecké výkony komentovat ani nemá cenu. Vrchol zmaru je herec Mádl, který se v tomto snímku podle mého názoru pěkně ztrapnil. Tu jednu hvězdu dávám za jakýsi pokus paní Poledňákové navázat na výborné komedie s Tomášem Holým. ()

Pepy 

všechny recenze uživatele

Slabé B a to jsem ještě zavíral obě oči. Tak je známo, že naše země nedělá zrovna libové a někdy až filmové snímky. Ale tohle je přesný příklad, filmu za pár šupů, co stejně vynese jen pár tisícovek. Čekal jsem aspoň trochu více od Jirky Mádla, protože sem si myslel, že by se mohl dostávat do lepších hereckých rolí, ale tenhle výkon ještě více utvrzuje můj názor, aby zůstal tam, kde je teď. Některé scény se sice vydařily, ale přesto jak jsem prve zmiňoval slabší průměr. ()

Galerie (29)

Zajímavosti (22)

  • Když děda Pepík (Václav Postránecký) vstupuje do počítačové učebny, tak na monitoru, ke kterému si později sedne, vidíme otevřenou internetovou stránku. Když si k počítači o chvilku později sedá, je na monitoru modrá plocha. (SONY_)
  • Ve chvíli, kdy Vašek Rychman (Jiří Mádl) hledá na počítači Coco Islands, je nad přihlášením do e-mailu napsáno „Dobré odpoledne.“ Když si ale po chvíli učitelka Kája (Jaroslava Kretschmerová) prohlíží na počítači fotografie, na hlavním panelu je uveden čas 9:43 AM, tedy dopoledne. (David7)
  • Čtrnáct dní před začátkem natáčení bylo v Tatrách tolik sněhu, že byly cesty neprůjezdné a začátek filmování byl ohrožen. (ČSFD)

Související novinky

Zemřela režisérka Marie Poledňáková

Zemřela režisérka Marie Poledňáková

08.11.2022

Ve věku jednaosmdesáti let v úterý v dopoledních hodinách zemřela česká scenáristka a režisérka Marie Poledňáková, autorka populárních rodinných komedií včetně dodnes extrémně oblíbené „české komedie… (více)

Reklama

Reklama