poster

Silent Hill

  • Francie

    Silent Hill

  • USA

    Silent Hill

  • Slovensko

    Silent Hill

Horor / Fantasy / Drama / Mysteriózní

Kanada / Francie / Japonsko / USA, 2006, 127 min

Režie:

Christophe Gans

Scénář:

Roger Avary

Kamera:

Dan Laustsen

Producenti:

Samuel Hadida

Scénografie:

Carol Spier

Kostýmy:

Wendy Partridge
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Mr.Apache
    **

    Nechci tvrdit, že by některé nápady a scény nebyly působivé. Problém je, že místo na atmosféru sází tento film na efekt, a záměrně vypichuje takové aspekty námětu, jaké nejsou pro působivost samotné hry příliš podstatné. Jednoznačně promarněná šance, která ignoruje mysteriózní podstatu a snovost světa Silent Hillu, a vše mění na hrubozrné a povrchní satanské fantasy.(21.8.2007)

  • Lynn
    **

    Těšila jsem se, jak se budu bát a ono nic. Role Radhy Mitchell by sa dala shrnout do dvou pokynů: "Hezky křič." a "Koukej u toho dobře vypadat." Otec (Sean Bean) byl jak páté kolo u vozu. Ovšem velkým pozitivem byla malá Jodelle Ferland - očividně jí šlo lépe její horší "já" a byla radost se na ni koukat. Ale na záchranu děravého scénáře to stejně nestačilo. Odpustila bych to, kdybych se aspoň mohla trochu bát.(26.7.2006)

  • Lateef
    **

    Především zdůrazňuji, že jsem z playstationové série Silent Hill neodehrál ani minutu. Nikdy mě to moc netáhlo. A vím taky, že si to nikdy nezahraju...protože jestli je film věrná kopie hry, no tak to sbohem a šáteček...Vím, že mě teď asi všichni poslali do horoucích pekel, ale jsem prostě obyčejný divák, který nikdy o Silent Hillu neslyšel a chtěl si vychutnat filmovou adaptaci hry, jenž je pro mnoho puberťáckých pařmenů smysl života...Ještě chápu, že něčí dcera může být náměsíčná a že si zaboha nemůže ráno vzpomenout, proč celou noc řvala název nějakýho zapadákova, ale to, co se děje od chvíle, kdy Radha Mitchelová projde kolem cedule Welcome to Silent Hill, to je trochu moc...neupírám nikomu vizuální stránku filmu, město obalené do šedého poletující popílku je vskutku stylové a hry světla a stínu jsou také good, ale moje mozková ganglia jaksi nepobrala to, co se ty dvě hodiny vůbec děje. Chodíte ztichlou ulici, bum, ozve se kvílení sirén, setmí se a najednou po Vás jdou brouci, hnusní liliputáni, banda zafačovaných postav připomínajích kuželky rozstřelené bowlingovou koulí nebo nějaký arcimagor s železnou pyramidou na palici a asi deseti metrovým mečem a najednou bum, opět sněží popel. Paráda. Do toho pořád remcá zmoklej Sean Bean, který si zase jednou vybral roli a nehraje ale vůbec nic. Aby toho všeho na mě nebylo málo, přijdou ke slovu dnes asi hodně populární flashbacky, které všechno rádoby osvětlí, zde s tím účinkem, že jsem se do všeho zamotal ještě víc. Závěrečná akrobacie ostnatého drátu rvoucí lidi na kusy je nicméně hodně povedená a řekl bych skoro zapamatování si hodná...tím se ale celkové skóre nemůže moc vylepšit...upalte mě třeba za následující větu, ale říct jí musím: je to prach obyčejný blábol, hovadina, která je kultovní pro vyznavače šedých konzolí a ovladačů se čtyřmi barevnými tlačítky...50 miliónů dolarů(rozpočet)/97,5 miliónů dolarů(výdělek celosvětově)(10.10.2006)

  • Lima
    ***

    Opět důkaz, že svět PC her a svět filmu zatím spolu moc nekamarádí. Gans náramně vykresluje tíživou atmosféru Silent Hillu, ale je z toho cítit příklon k mainstreamovému pojetí a z toho pramenící poněkud sterilní zobrazení hrůz TEMNA. Těch pár digitálních bubáků a velmi decentní gore to nezachránilo (ovšem Pyramidhead byl i přes malý prostor úchvatný). Chtělo to prostě více přitlačit na pilu, vyhodit nudnou dějovou linii se zcela zbytečným Seanem Beanem, která hutnou atmosféru filmu zbytečně ředila a nic neřešila a především rozplétání záhady učinit více přehlednější. Bylo to moc překombinované a v závěru ukecané! Radha Mitchell byla ale skvělá.(31.7.2006)

  • tombac
    *****

    Po letech opětovné shledání s ponurým městečkem Silent Hill a jeho nechutným obyvatelstvem. A bylo to setkání neméně působivé, ačkoliv jsem tentokráte děj jen sledoval na plátně. Slabší děj a místy poněkud stupidní rozhovory jsou pro mě jako fandu herních japonských survival horrorů absolutně podružné. Silent Hill je výbornou filmovou adaptací survival horroru a nejlepší adaptací videohry vůbec. Monstra, atmosféra, hudba... Vše jakoby vyskočilo rovnou ze hry a zaútočilo drtivou silou na smysly zmateného diváka. Paráda! Z filmu jsem nadšen a zároveň smutný z faktu, že japonský Capcom si vznik filmové adaptace mé nejmilejší herní série Resident Evil nepohlídal jako v tomto případě společnost Konami a oba díly RE zklamaly fanoušky her na celé čáře. Režie šikovného režiséra Ganse by RE rozhodně slušela. Aspoň, že Silent Hill se povedl nad očekávání a francouzsko - japonská spolupráce se ukázala jako překvapivě ideální řešení. Díky bohu za to.(25.7.2006)

  • - Znepokojivého pohybu "Temných sestřiček" bylo dosaženo tak, že při natáčení couvaly a potom se film pustil pozpátku a výsledkem byla trhaná chůze dopředu. (Morien)

  • - Hlavní hrdinové, rodina DeSalvových, sdílí jméno s masovým vrahem Albertem DeSalvem, tzv. Bostonským škrtičem. (Voorhees)

  • - Mnohé z monster ztvárnili profesionální tanečníci, kteří se díky dlouholeté přípravě dovedli hýbat dostatečně neobvykle a pružně. (imro)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace