poster

Chuť melounů

  • Tchaj-wan

    Tian bian yi duo yun

  • Tchaj-wan

    天邊一朵雲

    (Tchaj-wan)
  • Francie

    Un nuage au bord du ciel

    (Francie)
  • anglický

    The Wayward Cloud

  • český

    Umíněné mraky

    (festivalový název)

Erotický / Drama / Muzikál / Komedie / Sci-Fi

Tchaj-wan / Francie, 2005, 114 min

Režie:

Ming-liang Tsai

Scénář:

Ming-liang Tsai

Kamera:

Pen-jung Liao

Producenti:

Bruno Pésery

Zvuk:

Tu Duu-Chih
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Adrian
    *****

    Jeden z filmov, kde bodové hodnotenie u mňa nehrá žiadnu rolu. Viac je pre mňa zaujímavejšie sledovať tento film v kontexte predchádzajúcej Ming-liangovej filmografie. Zatiaľ z videného ide jednoznačne o jeho najživočíšnejší film, v ktorom je pozoruhodné sledovať ako s každou novou, muzikálovou sekvenciou narastá v príbehu dominancia ženskej sexuálnej fantázie a aktivity až k eruptívnemu finále... .(7.7.2005)

  • charlosina
    ***

    Mé chuťové pohárky jsou na rozpacích... bylo to sladké? hořké? kyselé? bez chuti? bylo to vůbec dobré? Těžko říct... už dlouho se mi nestalo, abych měla potíže s definicí svých pocitů vyvolaných sledováním filmu. Je to opravdu "divný" film, nebo možná spíše "zvláštní" film... nebo nevím. Mám ráda experimentální tvorbu, která vyčnívá z řad běžných norem, nicméně tenhle kousek mě nechal na rozpacích... V hlavní roli meloun. Meloun na několik způsobů. Žánr lehká pornografie. Opravdu neobvyklá pornografie - často účinkuje meloun. Dále opravdu barevné prostředí. Veselé barvy, zejména růžová - barva melounu. Zajímavá hudba příjemného ražení. Hudba nasládlá - chuť melounů. Příběh, zajímavý příběh, převálcován bizarním prostředím. Prostředím, v němž dominují scény s melounem. No... Některé scény ve mě vyvolaly opravdu nepopsatelné pocity, chvílemi to bylo dokonce nepříjemné, chvílemi příjemné. Nicméně mě film nenasytil tak, jak jsem doufala, že to učiní (**), každopádně originální nápad a kontroverzní přístup (****), takže výsledný dojem ***. Nutno podotknout, že se do tohoto šťavnatého melounů zakousnu znova, a třeba mi tentokrát nezůstane v ústech jen nepopsatelná pachuť.(18.7.2008)

  • Sobis87
    *****

    Filmu dominují dlouhé (na současné poměry dokonce velmi dlouhé) statické záběry, ve kterých se odehrává minimum akce. Každý záběr je pozoruhodný z hlediska pečlivé kompozice, přičemž v některých případech je zaběrování řešeno tak, že hlavní předmět zájmu ve scéně není přímo vyobrazen. Vyskytuje se zde jen minimum dialogů, postavy jsou stejně málomluvné jako ty z Kitanových nebo Kim Ki-dukových filmů. Takováto koncepce je pak několikrát narušena z hlediska mizanscény pozoruhodnými muzikálovými čísly, které mi však kupodivu vůbec nepřipadaly rušivé vůči zbytku, a to nejspíše díky všeobjímající bizarnosti. Je to super, ale jednou by se Tsaiovi to "vojebávání" diváka mohlo vymstít, neboť s onou koncepční vyprázdněností a moc moc chtěnou bizarností takzvaně bruslí na zatraceně tenkém ledě.(20.6.2011)

  • Houdini

    Zlatý Medvěd - výběr(31.1.2006)

  • Faye
    ***

    Je to můj první film od tohoto režiséra a asi jsem na takovou „ ujetost „ nebyla připravená. Některé záběry mi vyloženě víc než nesedly, což bylo zřejmě účelem, ale ..... prostě mi nesedly. Mix erotiky, porna, perverzí a barevných hudebních vsuvek. A v jedné z hlavních rolí - meloun. Rozhodně velmi podivné !!! Nakonec, po pečlivém zvážení, za 3*. Muzikálová čísla jsou úchvatná a úvodní melounová milostná scéna. nezapomenutelná, i když v době nedostatku vody sebou nese jistá, následná rizika : -). Vidět to znovu, ale už nechci.(24.6.2006)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace