poster

Doba ledová 2: Obleva

  • USA

    Ice Age: The Meltdown

  • Slovensko

    Doba ľadová 2

Animovaný / Dobrodružný / Komedie / Rodinný

USA, 2006, 86 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Morien
    *

    Když se vaří z vody, musí se zapnout sporák. Ach jo, kdy já jen přestanu s vymejšlením těch metafor a příměrů?(18.11.2006)

  • Malarkey
    ***

    Tak tenhle film bych zhodnotil jedinou větou - Veverka nezklamala!!! Na ní jsem se těšil nejvíce...ale jedna veverka film neudělá. Dvojka už není tak vtipná jako jednička, ale rád a se zaujetím jsem se na ní koukal hlavně když se tam objevili mezivstupy veverky s jejím ořechem. Zpracování je taky stále na velmi vysoké úrovni. Celkově to není zklamání ani zdařilé pokračování...spíše zlatý střed.(4.6.2006)

  • kinej
    ***

    Pár dobrých fórků, výborné technické provedení, ale jinak nevidím důvod, proč by si měl tento film zasloužit mimořádnou pozornost.(28.10.2006)

  • Isherwood
    **

    Absence hutnějšího a duchaplnějšího děje by byla omluvitelná díky tomu, že se přece jenom jedná o film pro děti. Ale když asi šestiletý klučina, který v kině seděl za mnou, po celých devadesát minut kladl své mamince otázky typu „Proč tam jdou?“ a „Co tam dělají?“, bylo mi jasné, že druhý díl Doby ledové není ničím jiným než sucharskou sázkou na jistotu, která vrší jeden gag za druhým, jenž prokládá „akčněji“ laděnými scénami, mamutím (doslovně) popichováním a velmi (ale myslím tím velmi!) špatně a trapně se pokouší o několik málo citací jiných filmů (M:I-II, Zachraňte vojína Ryana). Obleva je maximálně špatný film, který nedostál změny ani v jediném pixelu, natož tak v ději, takže pořekadlo o tom, že z jednoho sáčku lze udělat pouze jeden čaj, je zde více než na místě.(19.5.2006)

  • T2
    ****

    Rozpočet $80miliónovTržby USA $195,330,621Tržby Celosvetovo $651,899,282Tržby za predaj DVD v USA $132,412,899 //počet predaných kusov 8,124,923║ Tak je to už o niečo poslabšie než prvý diel ale stále to má svoju svižnú zábavnosť a po grafickej stránke je cítiť progres k lepšiemu. /videl v kine 2x: 85%/(20.4.2006)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace