Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Johnny (John Wayne) je stavitel železniční trati pro investora Alexandera (Cedric Hardwicke), kterému jeho inženýři poradili vybudování tunelu skrze horu. Johnny je od začátku proti a myslí, že by bylo lépe vést trať přes řeku pomocí mostu. Musí ovšem i přes svůj nesouhlas razit cestu tunelem. Vše se zdá být v pořádku, ovšem jen do doby, kdy se Johnny ožení s Alexandrovou dcerou Maurou (Laraine Day). Od té doby začne Alexander házet Johnnymu klacky pod nohy a tunel si začne vybírat krutou daň na jeho přátelích. (Mol)

(více)

Recenze (5)

majo25 

všechny recenze uživatele

John Wayne už v strednom veku (rozumej už nevhodný na romanťárny) veľmi neoslňuje, aj keď do role stavebného inžiniera sa celkom hodí. Príbeh sa snaží skombinovať dva svety - smotánku a tých, čo na tú smotánku makajú a chvíľu trvá, kým sa to celé utrasie. Nie je preto žiadným prekvapením, že film obsahuje viacero hluchých a vlažných miest. Záver, konečne aj s nejakou tou akciou, vyznieva lepšie. Škoda, že charizmatického Quinna obsadili iba do menšej role nepodstatného synovca hlavného akcionára. ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

John Wayne tu mal uz 40 rokov - a mozno bol po prechode. Niekto namietne ze chlap nemoze byt po prechode. Moze. kedy je chlap po prechode - sak vtedy, ked mu kunda zacne smrdiet a praca vonat. Wayne posobi, ze sa do tej prace na zeleznici priam zamiloval  : 95 % ()

Reklama

Mol 

všechny recenze uživatele

YES, ALWAYS TOMORROW. NEVER TODAY!!! Tak trochu romantika, ale i přes to Wayne tu má scény kde se chová jako chlap a né jako zamilovanej puberťák. Takže přesně tak jak ho známe a milujeme a to když háže s věcma a hláškuje svý chlapský drsnoty: WHEN DO I START THE BRIDGE? Jinak potěšila Maury. Šikovná holka. ()

rikitiki 

všechny recenze uživatele

John Wayne v jedné ze svých nejméně sympatických rolí - coby chlapík workoholicky posedlý prací, kterou ale vůbec neumí. Láska k zaměstnavatelově dceři je jen prchavé okouzlení, vzhledem k tomu, jak brzy se na manželku vykašle a řeší jen pracovní problémy a to na úkor nejenom manželství, ale i bezpečnosti práce a doposud kamarádských vztahů se zaměstnanci. Stává se z něj bezcitné hovado na navíc pako, které umanutě trvá na překonání horského masivu po železničním mostě, místo tunelu, a to přestože ví, že údolí, přes které most vede, pravidelně zaplavují prudké povodně - jak dlouho asi takový most vydrží? ___ Kamarádi se od něj odtáhnou, ale v závěru se k němu nesmyslně vrátí a pionýrsky mu pomohou - přitom není důvod, proč by to měli kvůli takovému magorovi dělat. /15. 9. 14./ ()

Galerie (33)

Zajímavosti (3)

  • Jednalo se o do té doby nejnákladnější film společnosti RKO. (Mol)
  • Film stál 3 209 000 amerických dolarů a stal se největším propadákem roku 1947. Firma RKO na něm ztratila 1 035 000 dolarů. (Mol)

Reklama

Reklama