Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Isherwood
    ***

    Viewegh po Románu pro ženy potvrzuje, že není dobrý pozorovatel dění kolem sebe a nedokáže napsat dobrou postavu. Plejáda účastníků jsou pouze karikaturní postavičky z leporela české malosti, které povyšuje na vtipné hláskaře pouze Vejdělkova zručnost, s jakou dokáže dát scéně grádu, vtip a lehkost. I on však nedokázal dát koncovému mišmaši vztahů dostatek sensitivity, který by závěr zájezdu vytáhl z trapné moralitky. Až tento talentovaný režisér narazí na kvalitního scénáristu, může českou filmovou scénu notně provětrat. Ne každý je totiž obdařen géniem Formana či Svěráka (st.). Ale díky bohu to na druhou stranu není takový plast jako poslední tvorba dua Hřebejk - Jarchovský. 3 ½.(4.9.2007)

  • dobytek
    *

    V poslední době jsem se trochu víc zaměřil na český filmy, který jsem dřív v podstatě ignoroval. Účastníci zájezdu jsou zrovna typickej příklad toho, proč se českejm filmům (a obzvlášť komediím) radši vyhejbám. Dost mě udivuje, že film má tady poměrně vysoký hodnocení. Navíc i moji oblíbený uživatelé, od kterejch bych to nečekal, hodnotěj film celkem kladně. Možná je to tim, že se žádnejch hromadnejch zájezdů neúčastnim, ale tohle mi fakt vůbec nesedlo. Několik nezajímavejch postav, který se jmenujou např. Pamela, Max a podobně (asi to má bejt jako kůůl), jede na dovolenou k moři, kde se tak různě válej na pláži a kecaj o nějakejch naprostejch píčovinách. Humor je dost křečovitej, příběh v podstatě neexistuje, nenapadal mě žádnej důvod, proč se na tohle dívat až do konce, takže asi tak v půlce jsem to vypnul a radši jsem šel do jednoho blízkýho baru s obsluhou nahoře bez. Několik piv a pohled na polonahou servírku mi trochu zlepšil náladu, takže jsem se odhodlal kouknout se na ten zbytek. Kdybych věděl, co bude následovat, radši bych v tom baru zustal. Druhá půlka už mi totiž připadala jako epizoda z nějaký Venezuelský telenovely. Jolana by si ráda zašukala s Maxem, ale Maxovi se víc líbí Pamela. Jolana se nakonec dá dohromady s nějakym úchylem. Do toho se Oskar bojí, že ho nechá Ignác a pak tam na sebe žárlej ještě nějaký dvě kamarádky, který se obě zahleděly do místního Myče Bjůkenena. Opravdu to nebylo sestříhaný z nějakýho nepoužitýho materiálu ze seriálů, kterejma nás krmí TV Prima? Než se na tuhle zoufale nevtipnou komedii koukat znovu, to si radši namažu prdel tygří mastí. To s tou tygří mastí a podšálky jsou asi jediný věci, kterejm jsem se zasmál. Na téměř 2-hodinovej film dost málo. A zejtra si asi zajdu koupit arginmax.(17.7.2008)

  • Radek99
    ****

    Adaptací známého románu Michala Viewegha vznikla kultivovaná ryze česká (skorotragi)komedie s decentně přiměřeným humorem (nezapomenutelné mizející podšálky...) a s několika odkazy snad až k italskému neorealismu či Felliniho Amarcordu... (to ber, milý čtenáři, s rezervou...) Jen několik scén mohlo být natočeno a vypointováno efektivněji a efektněji... (Třeba takový Jan Hřebejk by z toho jistě vytěžil víc...) Avšak rozhodně jsem potěšen z toho, kam česká mainstreamová komedie dorazila od dob podobně tématicky ukotvených Troškových odpudivě primitivních hrůz...(9.2.2007)

  • Faye
    ***

    Na tenhle zájezd jsem se těšila a někdy se prostě dovolená nevyvede. V paměti mi utkvělo, že mám vracet podšálky, pobavily mě některé rady matky Evy Holubové a abych nekřivdila i věta „průvodkyně bude pro můj organizmus představovat obrovskou zátěž“ a byla i pro můj. A velmi mě potěšil miloučký testík sexuální orientace. Jako celek, ale zklamání. Zdlouhavé a bez života. Takže i nadále pro mě zůstávají nepřekonatelné jiné komedie podle knih Michala Viewegha. „Báječná léta pod psa“(viděla jsem to několikrát a nenechám si ujít žádnou reprízu) a „Román pro ženy“, který mně svým humorem sednul do nálady tak, jako dlouho žádná jiná česká komedie. Viděla jsem to mockrát. Ovšem moji sestru nemám šanci překonat, pouští si to pokaždé, když musí žehlit, aby ji prý alespoň něco pozvedlo náladu. A žehlí často :-). Na účastníky zájezdu se jistě ještě někdy podívám, ale vyhledávat je nebudu, zato Simonu Stašovou v Románu pro ženy budu mít (a mám) v pohotovostním režimu stále. 3* a jen tak tak.(26.6.2006)

  • Gilmour93
    ***

    Hudba mírně vykrádající Arvo Pärta, minimalistický robot Krobot, scéna masturbačního doznání a zachycení deziluze (nejen) jadranských vakací, kdy všichni zažijí nějakou novou zkušenost, aby ve své podstatě zůstali nezměněni. Toť výčet pozitivních momentů držících Vejdělkův film na hladině poseté bublinkami mýdlové opery, ale ty potápěčské závaží v podobě ploché karikatury české malosti a rozpačitého rozvíjení děje nutí diváka přitahovaného ke dnu lapat po dechu někdy až nebezpečně dlouho. Při pohledu na princeznu Annu mě napadá, jestli existuje beznadějnější akt, než (čistě hypotetická) snaha valašského krále popřít své otcovství..(31.10.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace