Nastala chyba při přehrávání videa.
  • 3DD!3
    *

    Patetická nuda, kterou jsem nedokázal dokoukat. Možná tomu dám ještě někdy šanci, ale až za hodně dlouho. Ta jedna je za "podle skutečné události".(13.9.2008)

  • Djkoma
    **

    Čekal jsem víc. Tragická událost o WTC je zde zobrazena z pohledu několika policistů, kteří přišli na pomoc a stali se sami obětí dopadu útoku. Bohužel samotná cesta a příprava na záchranářské akce je tak krátký úsek filmu, že po 15nácti minutách už vidíte jen policisty ležet pod sutinami a sledujete jejich manželky a rodiny jak se o ně bojí. Tyto policisty ve výsledku mohl hrát prakticky kdokoliv, klidně i bezruký herec, protože jejich herecký výkon začíná a končí jedním pohledem a hlasem. Vzhledem k hereckým jménům a i k režiséru Oliveru Stoneovi tohle měl být opravdu o hodně lepší film, který by vystihoval více než záchranu dvou mužů. Tohle měl být pomník obětem a hrdinství snaživých záchranářů. Litovat většinu filmu dva policisty a jejich rodiny, když kromě nich umřelo obrovské množství jiných lidí, kteří neměli vůbec na výběr? Těžké vytvořit tyto emoce a chápat policisty tak, jak si přál režisér...(5.10.2008)

  • Kaka
    ***

    Základní otázka je celkem jasná. Je WTC lepší než Greengrassův United 93 ? Odpověď je naprosto jednoduchá. Ani omylem. Stonův velkofilm hlavně ani není příliš o oné gigantické katastrofě. Spíše než útok letadel se zde řeší problémy v rodinných kruzích oněch inkriminovaných hasičů, kteří byli zavaleni obří mnoha tunovou stavbou a víceméně odsouzeni na smrt. To by samo o sobě ani tak nevadilo, avšak způsob, jakým divákovi tyto sekvence Stone servíruje, je přinejmenším trapný. O tuně flashbacků, kde je zobrazována každá hloupost ani nemluvě. Herecky vcelku nezvládnuté a patos je ve spolupráci se špatnými představiteli hlavních rolí a neslanou nemastnou režií skutečně katastrofální. Tam, kde si Greengrass vystačil s ruční kamerou, vnitřkem letadla a několika neznámými televizními obličeji, nám Stone servíruje toporné dialogy, gigantické kamerové nálety a jednu hereckou hvězdu vedle druhé, které jsou zde naprosto zbytečné. Cage je tam k poznání asi tak úvodních 15 minut a ani tak to ve výsledku moc nevytrhl. Nedaří se však diváky šokovat ani co se samostatného útoku týče. I když je fakt, že Stone má oproti fenomenálnímu Britovi v jedné věci navrch. Celkový vizuál. I když je zase nutné dodat, že jak se to vezme. Tam kde má United 93 strhujícím způsobem zakomponované restaurované záběry útoku, které jsou pořízeny z amaterských kamer přihlížejících, tam jede Stone sám podle svého. Nákladnými vizuálními efekty nám ukazuje obrovské budovy z blízkosti a výsledek je naprosto ohromující. Působí to mnohem filmověji, avšak nakolik je to efektní, (a právě United efektní je) je vcelku diskutabilní. Účinek však po čase vyšumí do ztracena, neboť scény komorního ražení jsou skutečně tupé a špatně natočené. Příliš ubrečené, sentimentální a se spoustou těžkopádných, až hloupých dialogů. Úplně mimo jsem byl z Marii Bello. Co měly sakra znamenat ty šílené modré kontaktní čočky ? Kdepak, tudy cesta nevede. Obrovské zklamání, které se v posledních minutách sesype stejnou rychlostí, jako před několika lety dominanta New York City.(15.8.2006)

  • novoten
    **

    Stone selhal. WTC zklamává ve všech směrech o to překvapivěji, že Paul Greengrass letos rozsekal veřejnost úžasným United 93, který měl atmosféru a uměl strhnout i diváky nesazažené tématem. Ale jak si někdo mohl myslet, že bude fungovat drama o uvěznění a vyhrabání, kde ty nejvážnější momenty vzbuzují nechtěný posměch diváka a kde otravuje už jen teprve druhý návrat k hrdinům? Premisa navnadila dokonale, ale film v sobě nemá skoro nic. Dvě hvězdy za Maggie Gyllenhaal a parádní scénu zasypání, kde mi chvíli bylo opravdu úzko za všechny zúčastněné. Zbytek je obrovské zklamání.(8.3.2007)

  • Cival
    *

    Opravdu nejhloupější film od Batmana a Robina. Zrovna ve chvíli, kdy jsem Stoneovi přišel hodně na chuť na nás velký Olie posílá expresní zásilku cukrové vaty, ubrečených očí, rozdrásaných srdcí a rozměklých mozků. MOžná řemeslně slušně natočená katastrofa, ale i zrada na všechny, co považovali Stonea nejen za kontroverzního, ale hlavně za INTELIGENTNÍHO a přemýšlivého tvůrce. Nikdy víc. 30%(16.8.2006)

  • - V závěrečné scéně si Nicolas Cage podává ruku s Johnem McLoughlinem, tedy s mužem, kterého ve filmu ztvárnil. (imro)

  • - Aby film co nejvěrněji odpovídal skutečnosti, točil se v reálných lokacích a chronologicky. (Jeremy.jk)

  • - Snímek byl do kin převážen pod kódovým označením „Bluelight“. (imro)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace