Režie:
Justin LinScénář:
Chris MorganKamera:
Stephen F. WindonHudba:
Brian TylerHrají:
Lucas Black, Sung Kang, Nathalie Kelley, Brian Tee, Shad Moss, Zachery Ty Bryan, Brandon Brendel, Vin Diesel, Satoši Cumabuki, Vincent Laresca (více)Obsahy(1)
Účastník ilegálních pouličních závodů Sean Boswell se po problémech s policií snaží začít nový život na opačném konci světa. Žádná auta, žádné závodění, je to jeho poslední šance. Ale ani v rozblikaném Tokiu se nechová jako vzorný student střední školy, i když to po něm jeho otec vyžaduje. Pronikne do světa drifterů, vyznavačů speciální automobilové disciplíny, kterou charakterizuje kouř z pálících se pneumatik. A problémy, jaké měl doma, jsou zpátky a bohužel několikanásobně větší. Cena za prohru v souboji s tokijským šampiónem v driftu, který má navíc vazby na japonskou mafii, je příliš vysoká. A podtrhuje ji fakt, že se Sean zakoukal do jeho přítelkyně. V tokijských ulicích bude brzy pořádně horko... (TV Nova)
(více)Videa (2)
Recenze (735)
Rozhodně žádný tragický díl, jak sem zpočátku očekával. Justin Lin není špatným režisérem a dokázal myslím sérii Rychle a zběsile vtisknout dva velice slušné díly. Nejslabším dílem z mého pohledu je tudíž díl druhý. Dost se mi líbilo že se konečně přestává závodit na těch přiblblých rovinkách, kde to je o tom kdo dříve zmáčkne zázračný čudlík. Tokijský drift je přece jen o technice především a například závěrečná honička v serpentýnách je výborná. Bohužel film notně srazil hodně špatný hlavní hrdina. 50% ()
Smikující Faf? No prominte, ale myslel jsem, že tu někdo mluvil o pořádné jízdě a ne o levných hercích, nezajímavém prostředí(když pomineme všechny japonské školačky...) a s malým slibným cameem nakonci. Od prvního dílu ušla série FaF dlouho cestu od solidní zábavy, která "to myslí vážně" až k reklamě na i pod a věechno japonské. Konec jedné slibné závodnické série. ()
Zoufalost, v níž se skloubí imbecilní scénář, s loserovskou režií bez výrazných momentů a nejhorší herecký výkon hlavního hrdiny za posledních deset let. Lucas Black je necharismatický, jednorozměrný týpek, který se umí akorát divně mračit a vymlátit se svojí károu každou překážku, která mu NÁHODOU stojí v cestě. Pakliže nadbytek jódu způsobuje kretenismus, tak Justin Lin a celý jeho tým museli během natáčení vyšňupat několik kil, jinak není možné, aby přišel na trh s tak bezvýznamným a tristním výsledkem , jehož světlými body jsou tak akorát šťabajzna ve vedlejší roli, průlet mobilem a závěrečné cameo. Závěrečná jízda v horách je tak adrenalinová, až jsem málem usnul, fakt super. ;) ()
Podobnej sranec jako dvojka akorat s tim rozdilem ze sem to tentokrat s pretacenim zvladl vydrzet az do konce coz je paradox protoze jestli se mi zdalo po prvnim a druhym dilu ze nudnejsi uz to bejt nemuze tak sem se spletl nevim no tyhle super hi tech honicky me samo o sobe moc neberou a kdyz uz ani ty tu moc nejsou a jenom se dokola omila trapnej dej nezachrani uz to fakt nic ()
Režírující Justin Lin ani ve svém prvním rychlém a zběsilém (i když tady by se spíš hodilo: "pomalém a připosraném") zářezu neodvedl vyloženě špatnou práci (minimálně ty honičky a závody jsou celkem obstojně řemeslně zvládnuté, jen kdyby je nemrvily ty hrozné rádoby drsné songy), ale z toho scénáře, z něhož můžou být nadšení leda tak 14letí fanatičtí tuningáři, prostě nic světoborného vydolovat nešlo. Tohle není sequel, ale blbý, nudný a takřka zbytečný spin-off. 40 % ()
Galerie (73)
Zajímavosti (39)
- Třetí díl závodnické série zaostal za svými předchůdci už během prvního víkendu promítání (14. – 16. 6. 2006), protože v kinech USA vyjezdil jen 23,9 milionů amerických dolarů. Jednička přitom debutovala se 40 miliony a dvojka jich dokonce nasbírala během prvních třech dnů téměř 50. Tokijská jízda vydělala jen něco nad 63 milionů, což je přibližně polovina sumy každého z předcházejících filmů. (imro)
- Povolení k natáčení v Tokiu nebylo možné získat, a tak štáb natáčel bez něj. Policie byla často natolik zdvořilá, že filmařům dovolila deset minut natáčet, než je poslala pryč. Režisér Justin Lin nevěděl, že studio najalo také "obětního beránka": kdykoli policie přišla někoho zatknout, obětní beránek se vydával za režiséra a strávil noc ve vězení. I tak se Hanův (Sung Kang) poslední závod nemohl kvůli praktickým omezením natáčet v Tokiu, a tak se natáčel v Los Angeles, jehož ulice byly doplněny rekvizitami a digitálním pozadím, aby to vypadalo jako v Tokiu. (ČSFD)
- Režisér Christopher Nolan je velkým fanouškem série Rychle a zběsile. Jako svůj nejoblíbenější díl pak označil Tokijskou jízdu. (mokki5)
Reklama