Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Galadriel
    **

    Stupidní scénář a všechna klišé, která jen Hollywood zná, na to jsem připravená byla. Na to, že roboti budou vydávat infantilní zvuky a chovat se občas (zejména ti malí, rádoby roztomilí) jako přerostlé děti už tolik ne. Dobré triky jsou u Michaela Baye a při rozpočtu filmu snad samozřejmostí, bohužel ale také šílená kamera, ze které občas bolí hlava a ještě víc bohužel i to jediné, na co jsem se vlastně těšila - pořádná akce - není ani trochu nápaditá. Je megalomanská, ale to je asi tak všechno. Hudba Nicka Glennie-Smithe vykrádá všechno možné Hansem Zimmerem počínaje a sama sebou konče. Jediné, co bylo fajn byl sympatický Shia LaBeouf, který má před sebou ohromnou budoucnost, snad si ji nezkazí špatným výběrem filmů, těším se, až ho uvidím v něčem dalším.(4.10.2008)

  • Cival
    *****

    ...aneb jak udělali Spielberg a Bay ze všech letních blockbusterů posledních tří let podvyživené chudinky.(11.7.2007)

  • monolog
    **

    Tenhle film mi připomněl jeden dobrej vtip a za to má jednu hvězdičku navíc. Schválně vám ho řeknu, jestli se vám taky bude tak líbit (a vždycky si představujte, co ta ruka na příkaz dělá, ju?) Chlapovi utrhne ve válce bomba ruku a tak mu dají robotickou, ovladatelnou hlasem. Stačí jí říct: "Vezmi vajíčko!" a ruka vezme vajíčko nebo: "Otevři láhev kečupu!" a ruka otevře kečup. Jednou je takhle v hospodě a když po tom pátým pivku se mu už chce pořádně na ten hajzlík, tak si řekne, že půjde a že to udělá tou svou novou rukou, aby jako na všechny kolem udělal dojem. Přijde k mušli a říká: "Ruko, sundej mi kalhoty a podrž mi ho nad mušlí!" a ruka to během jeho činnosti udělá. "Teď mi ho otřep!" a ruka mu ho otřepává. "Ne tak silně! To už mi ho sakra rovnou urvi! AUUU! DO PRDELE! DO HAJZLU!" :D Tu druhou hvězdičku má tenhle film ode mě za výběr aut pro hodný roboty, protože to jsou vozítka jedna báseň. Zbytek filmu se mi nelíbil. Já nevím, možná jsem opravdu divnej, že se mi nelíbí tyhle píčoviny. Já se chci při koukání na film s postavama sžít, chci mít o ně strach, chci aby nebyly hloupý a bez citu, chci aby byly aspoň trochu propracovaný a složitější než puzzle o dvou kouscích, aby se nechovaly jako po lobotomii. Chci bejt napnutej, jestli holku svýho srdce dostane, jestli se mu povede pomocí vlásenky zachránit celej vesmír a ještě si mezitím odskočit na jedno pořádně vychlazený pivko a hambáče do World of Libresse... Vím, že od blockbusteru je chtít víc než jen slova přílišné očekávání, jenže... Jsem asi doživotní optimista. Když mohl tak bombasticky dopadnout Ironman, proč ne i tohle? Já vám to řeknu. V Ironmanovi jsou klišé. Kde taky ne? Ale je tam i ještě něco jinýho. Realismus (přinejmenším realismus Smrtonosné pasti 2, kde si hlouposti člověk ani nestačí uvědomit a jsou pryč) a taky perfektně propracovaná postava hlavního ne/hrdiny. Žádný banální trapný humor mi nevynahradí jednoduchost a bezduchost digitálních efektů bez příběhu nebo živých lidí. Protože to je to, o čem jsou filmy. O lidech. Někdy třeba zakamuflovaných do robotů, někdy do zvířat, nebo jiných potvor. Ale vždycky o lidech, jejich charakterech, touhách, přáních, hrdinství, zbabělosti, hlouposti, pýše, soucitu, pocitech, příhodách, zkušenostech... Pokud se do popředí dostanou místo lidí pouze digitální a zvukové triky, skončíme móc špatně. Aspoň co se týká vkusu. Ale nemůžu upřít Bayovi dokonalého obchodního ducha...(7.6.2008)

  • Renton
    ****

    Scénář: Roberto Orci, Alex Kurtzman .. Od samého začátku pastva pro oči a uši. Každý, kdo si CHCE Transformers pořádně smyslově užít, ale neučinil tak v kině, nechť si při čtení těchto řádku několikrát pleskne. Audiovizuál je slastný, každý dolar rozpočtu našel své místo a výsledek jeho výši imo nakonec odpovídá. Zkrátka ILM svoji práci umí mistrovsky. Prvních 90 minut je skutečně skvělá jízda, která staví na neuvěřitelném množství humoru, odkazů a hlášek. Po tuto dobu má taktéž hlavní roli Shia, který je prostě neodolatelně excelentní. Přesně obsazené jsou i role vedlejší a ty malé výstupy Voighta, Torturra, rodičů a dalších zaručeně potěší. O Megan Fox jako herečce nemá cenu mluvit, ta spadá jen pod již zmíněný vizuál. Ovšem jakmile se děj přesune do přehrady, film opustí humor, doposud stoprocentní dojem se rázem ztrácí a nastupuje zdlouhavé obhajování nesmyslů souvisejících s dějem a vše je gradováno závěrečnou akční mletou u které jsem se .. nudil! To je možná trochu silné, takže koriguji na nebavil dle nasazeného standardu. Opravdu. Její nepřehlednost, roztřesenost a zejména styl boje robotů (očekával jsem, že ultramoderní válečníci po sobě budou střílet s také ničit se svým mocným zbraňovým arzenálem a ne jen přes vypálenou munici trapně skákat a dávat si převážně ručně do držky s pomocí bodných zbraní - to je středověk a ne boj 21. století) mi nechutnala. Tady to chtělo buď větší míru komornosti nebo naopak mnohem větší vřavu odpovídající pradávné válce robotizovaných civilizací, což pár jedinců není. Doufám, že plánovaný další díl(y) dostane opravdu štědrý rozpočet a akce tak dozná patřičných rozměrů. Třeba tím Bay příště vyrovná svůj dosud nepřekonatelný Armageddon:o) I když je nám totiž během filmu trapně podsouváno, že "tohle je stokrát lepší", není to pravda! Bla, bla, bla, hlavně že to nese, že?:/ __ 75%.(18.8.2007)

  • Cervenak
    ****

    Ťažké rozhodovanie medzi 3* a 4*. U mňa je to čistých 70%, po druhom zhliadnutí možno pôjdem dole alebo hore, zatiaľ trochu nadhodnotím... Ten film má úžasné momenty, ktoré som si náramne užil (všetko o Shiovi a jeho zábavných rodičoch, nástup autobotov, peripetie špiónskeho robota, scéna s Nokiou, zábavne zámerný pátos v prejavoch pána Optimusa P.), ale zároveň aj veľa problematických miest či dokonca celých nezvládnutých dejových línií. Problém je v tom, že sa tu nebijú autoboti a decepticoni, ale Bay a Spielberg. Ako staromilec a klasikomilec by som si strašne želal, aby ten film režíroval Steven a vyhádzal z neho všetko, čo je typicky bayovské. Túto vec som pochopil už v priebehu úvodnej polhodiny, v ktorej ma zúfalo nebavila línia s komandom v púšti a vrtuľníkmi na pozadí večerných zôr a stále som čakal, kedy sa zase vrátime do sveta toho sympatického mladíka, ktorý namiesto E.T.-ho doma schováva zopár obrovských robotov. To striedanie bayovskej nudy a spielbergovskej hrejivej roztomilej zábavy ma iritovalo, ale dúfal som, že po spojení línií to bude dokonalé. Stal sa presný opak. Prevládol totiž Bay a pre mňa je záverečná polhodina len zle vygradovaným, až na občasnú vizuálnu vychytávku dokonale nevzrušivým a neprehľadným digitálnym šrotom bez štipky napätia a hlavne bez možnosti naozaj fandiť Optimusovi a spol., pretože v priebehu filmu sa zo žiadneho autobota vinou scenáristov nestihol vyvinúť ozajstný sympaťák. Chcel som dostať niečo ako "sedem plechových", no prepracovanosť jednotlivých robotov sa nekoná, čo je obrovská škoda najmä vzhľadom na to, že nakročené zo začiatku bolo. Záver je preto iba zbesilo blbnúcou hromadou digitálneho plechu, v ktorom už je napokon úplne jedno, kto komu odtrhne železnú ručičku alebo nožičku a keď sa "Pan-blbý" plazí po zemi a Shia ho povzbudzuje, aby vydržal, ja som si vravel: "Kľudne zdochni, aspoň ten digitálny bordel skončí skôr."(19.8.2007)

  • - Autobot Jazz měl být původně Porshe. Ve filmu si ze Sama (Shia LaBeouf) udělá otec (Kevin Dunn) legraci s tím, že jedou koupit Porshe. (GreatestFan)

  • - Ron (Kevin Dunn) a Judy (Julie White) Witwickyovi jsou pojmenováni po tchánovi a tchýni scenaristy Orciho. (GreatestFan)

  • - Ve scéně, během které se Sam (Shia LaBeouf) snaží nastartovat auto poté, co Mikaela (Megan Fox) odchází a nechává otevřené dveře, můžeme vidět, jak jsou v dalším záběru již zavřené. (Timak)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace