Nastala chyba při přehrávání videa.
  • AngelAngie
    ****

    Koukněte se na hereckej ansábl a na to, pod čí rukou hrají a sami sebe se zeptejte: Může tohle být blbost? Odpověď je, si myslím, jasná ..(29.4.2007)

  • Tosim
    ***

    Zbytečně natahované, herecky nevýrazné, spíše užvaněné než napínavé a závěrečné "orgie vystřelených mozků" tomu pomohou, ale jen mailnko. Upřímně - humbuk kolem tohoto snímku moc nechápu. Ale naštěstí byl v roce 2006 snad jediný.(5.1.2007)

  • novoten
    **

    Když jsem se rozhodl, že oproti původnímu záměru na Skrytou identitu přece jenom zajdu, byl jsem skálopevně přesvědčen, že se nebudu snažit ji srovnávat s předlohou. U filmu, kde nejlepší momenty jsou ty, které ji přesně kopírují, nemůžu jinak. Co se týče hvězdami nabitého hereckého obsazení, tak DiCaprio, Damon a Sheen skvělí, Baldwin a Wahlberg průměrní a Farmiga a hlavně k mému obrovskému překvapení i Nicholson hrozní. Hlavně v jeho postavě Departed dokazuje, proč remake neměl vzniknout. Místo nenápadného vůdčího gangstera je Costello oplzlým a zbytečně vulgárním arogantem, kterému nezáleží na ničem a na nikom a mezi dva hlavní hrdiny scénáristé vložili hloupě se chovající ženskou postavu, díky které navíc vzájemné míjení obou infiltrantů ztrácí na věrohodnosti. A hlavně Scorsesemu neodpustím zásadní věc, z napínavé, emocemi nabité a v mých očích navždy nezapomenutelné závěrečné scény u výtahu, která pro Volavku byla korunkou jejího triumfu, se v remaku stala fraška, která nacpala tři zvraty do několika vteřin a absurdně podané závěrečné střílení hlavních postav vyvolalo v sále zasloužený a téměř nevěřícný posměch. Scorsese zničil film, který mohl redefinovat žánr gangsterky, ale místo toho jen vypreparoval předlohu a zběsile ji překroutil - a tím si u mě zadělal na všechno možné, jen ne na slibovaný vrchol kariéry.(30.11.2006)

  • H34D
    *****

    Scorsese přizpůsobil době nejen ukotvení příběhu, ale i svůj osobitý způsob režie - už žádný hlas vypravěče ani lidské vyznění, Skrytá identita je nekompromisní, moderní kriminálka. Zamotaná je právě akorát, aby vyžadovala divácké soustředění, ale na oplátku byla intenzivní a svěle bavila i fascinovala svou vypjatou atmosférou a chemií mezi postavami po celou dobu nadprůměrné stopáže. I běžné konverzace tak působi dramaticky, či dokonce akčně. Na druhou stranu mám ale pocit, že je všechno bráno poněkud "letem světem", občas se spoléhá na náhody a vykreslení charakterů zachraňuje až na poslední chvíli plejáda charismatických herců. 9/10(13.1.2009)

  • Dever
    *****

    Soundtrack Howard Shore: 1. Comfortably Numb - Rogers Waters feat. Van Morrison & The Band ,2. Sail On, Sailor - The Beach Boys ,3. Let It Loose - The Rolling Stones ,4. Sweet Dreams - Roy Buchanan ,5. One Way Out - The Allman Brothers Band ,6. Baby Blue - Badfinger ,7. I'm Shipping Up To Boston - Dropkick Murphys ,8. Nobody But Me - The Human Beinz ,9. Tweedle Dee - LaVern Baker ,10. Sweet Dreams (Of You) - Patsy Cline ,11. The Departed Tango - Howard Shore Featuring Marc Ribot (dobro) and ,12. Beacon Hill - Howard Shore Performed by Sharon Isbin ,(14.5.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace