Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Gilmour93
    ***

    Alexandre, zatr-sakr, zase ses nechal ty kolego řezníka Krkovičky scenáristou napálit.. Aja tradičně řemeslně na vysoké úrovni, ale všechno jsem už někde viděl a popravdě mě to začíná unavovat. Všechna ta voda, bledé holčičky s kruhy pod očima, co dělají bububu, domy a nábytek v nich dělající bububu.. Pořád dokola bez náznaku originality a v srorriM to nespraví ani závěr s Kieferem nastavujícím si zrcadlo. No a výsledkem je, že pár minut po skončení filmu se mnou pohled do toho lesklého obdélníku na zdi vůbec nic nedělá. To Medáček Candyman, ten to se mnou uměl v tomto ohledu líp..(27.3.2009)

  • arachneuss
    **

    U horrorů se má člověk bát. Já, člověk kterého dokáže vylekat i cokoliv z tohoto žánru, jsem u Zrcadel ke konci usínal nudou a to by se opravdu nemělo stát. Pár zajímavých scén tam je, zato atmosféra zmizela v nánosu směšných triků a ještě směšnějšího Jacka Bauera.(12.9.2009)

  • Le_Chuck
    ***

    V spleti tragických rodinných dialógov, užasných kulís, priemernej detektívky, ultimátnych gore efektov a príjemného záveru sa Ajovi voľakde zatúlal strach. To čo v traileri funguje na 100% t.j. dynamika, gradácia, zbesilý drive k zježeným chlpom silne rozdúchavaný audiovizuálom, ostáva vo výslednom produkte len polonaplnených snom. A na čo 110 minút, pri tak triviálnej historke? Dva mordy a jeden holub je na tak očakávaný horor trochu málo. 70%(9.10.2008)

  • Shadwell
    **

    Alexandre Aja evidentně sdílí moji lásku k sinusoidám. Nejprve zrealizuje podprůměrnou slasher-ovinu Haute Tansion, poté geniální exploitation Hory mají oči a následně opět podprůměrnou duchařinu Zrcadla. Proto bych se pana režiséra rád zeptal: Kdepak ses poslední rok zdržoval a cos tam tropil? Dovol, ať hádám: Studovals na Konopišti pekelné knihy a grimoáry. Oblboval ses konopím a jedovatými muchomůrkami. Vyvolávals ďábla. Uctívals démony a skládal jim lidské oběti. Mordovals vězně v kobkách. ____ S kterýmkoliv špatným filmem můžeme nakládat dvojím způsobem: Buďto v něm hledat subverzivní a záměrně rozmístěný nesrovnalosti pro potěchu zasvěcených diváků – i když vzniká otázka, do jaké míry to je ještě legitimní, protože od určitého momentu se podobně vedená obhajoba toho kterého uměleckého díla stává neadekvátním mis-readingem –, a nebo film jednoduše označit za špatný. U Zrcadel se přikláním ke druhému.(23.12.2008)

  • akisha
    ***

    Na Mirrors jsem se podívala krátce po podobně laděném The Midnight Meat Train a co do příběhu i zpracování se mi TMMT rozhodně líbil víc. Alexandre opět dokazuje, že s krví to umí a jeho režie vyzvedává Mirrors z céčkových vod ( koupelnová scéna patří k vrcholům žánru), scénař je ale řidší než cedník, podává jen věci stokrát viděné jinde a vrství jedno klišé na druhé. Alespoň je tu Kiefer Sutherland, který si se svým cholerikem poradil velice dobře a jen díky němu jsem Mirrors vůbec dokoukala. Jinak konečná bitva s démonem trochu připomíná závěrečný souboj s vílou Zubničkou z Darkness Falls a spíš rozesměje než vystraší. Ve srovnání s Hills have eyes Mirrors dost upadají, i tak ale jako většina napjatě čekám, jestli se Alexanderovi konečně dostane pod ruku lepší scénař, protože krev k pořádnému filmu přece jen nestačí.(10.10.2008)

  • - Alexandre Aja je rodilým francouzem, a tak se občas na place stávalo, že se pozapomněl a začal mluvit svou rodnou řečí, čož někdy dělalo vrásky natáčecímu týmu. (Rodriguez)

  • - Vyhořelá budova obchoďáku se nenachází ve skutečnosti v New Yorku, ale v rumunské Bukurešti. (Rodriguez)

  • - Když Keifer Sutherland dostává od svého kolegy v autě složku o Anně Essekerové, tak má ruku stále obvázanou, ale když přijde domů a začne prohlížet složku a rentgenový snímek, tak ruku obvázanou nemá. Když prohlíží fotografie, tak už ji zase obvázanou má. (Tereza666)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace