Nastala chyba při přehrávání videa.
  • LIVINGDEAD
    ***

    Pěkná grafika, Grendel byl tedy dost odporný, celkově se dalo na to koukat, ale za pár dnů si na to ani nevzpomenu. Nezaujal!(3.2.2008)

  • Cival
    ***

    Velký potenciál, zmařený Zemeckisovou posedlostí supermoderními hračkami. Akční scény mají slušný náboj, některé momenty jsou málem magické a hrozně moc se mi líbila mnohovrstevnatost scénáře, který při tom výborně sedí i do hollywoodské dobrodružné podívané. Jenže zvolená technologie má příliš mnoho chyb a příliš často vytrhává ze zážitku. A co přináší nového nic? Ať mi nikdo neříká, že za stejné prachy by nepořídil Zemeckis stejný biják se živými herci. Odlišoval by se akorát opravdovou velkolepostí a absencí zhulených pohledů, které mají naznačit, že se ty digitální kuželky milují.(23.11.2007)

  • POMO
    ***

    Vizuálne po všetkých stránkach úchvatné. Skvelá hudba od Silvestriho, či už tá veľkolepá, alebo temná, v Angelininej jaskyni. Taktiež atmosféra filmu by sa dala krájať, a veľkým plusom je násilie, sex a celková dospelosť snímky. Tieto aspekty robia z BEOWULFA originálny a oveľa záživnejší animáč, než bol extrémne detský POLÁRNY EXPRES. Ale je tu jedno veľké ale… Tie digitálne obrázky proste nemajú srdce, nech sa snažia akokoľvek. Ak v nich nefiguruje Anthony Hopkins, Angelina alebo nejaká príšera, niet sa na čo pozerať. Keby Zemeckis ovládol srdce digitálnej animácie, mohol by prekonať Pixarovcov. Zatiaľ sa ale nechytá.(7.1.2008)

  • Bluntman
    **

    Adrian pravdu dí, naprosto bezpohlavní záležitost (to úzkostlivé schovávání pohlavních údů je neuvěřitelně komické), která až moc spoléhá na správně epickou hudbu Alana Silvestriho, který takhle dobrý nebyl od Van Helsinga. Pokud Robert Zemeckis, kterému vždy sloužilo experimentování s digitálními dovednostmi k vyprávění přiběhů, hodlá marnit svůj potenciál, prosím, ať si to klidně dál dělá, když ho to baví, ale ať s sebou nestahuje v téhle filmové poluci i Rogera Avaryho a Neila Gaimana, z jejichž dlouho pilovaného scénáře zbyl jenom neúnosně natahovaný a pubertálnímu publiku zpřistupnělý kýč. Jako hlavní problém filmu byl neviděl neživnost charakterů v něm, která diváka nutně vede k apatii, protože se vypráví legenda, ale fakt, že zemeckisovské vyprávění o hrdinovi proti své vůli a vůbec relativizování hrdinství jako takového jednoduše nefunguje a Zemeckis tak po Polárním expresu na skutečně dospělý performance-capture projekt čeká. Beowulf je tak bohužel stejně snadno zapomenutelnou záležitostí jako Pod povrchem, u které bych neočekával, že bych si raději pustil videotrashovou verzi s Christopherem Lambertem, která je více sexy a zábavnější.(29.11.2007)

  • B!shop
    ****

    Hodnoceni se tyka 3D verze, predpokladam, ze film byl naprosto stejnej, ale to 3D pridalo na pusobivosti. Pribeh filmu je naprosto jednoduchej, ale co cekat od nejaky silene stary legendy, takze se tu jedou takovy tri klasicky veci, Beowulf hrdina, Beowulf kral a Beowulf legenda. Takze pribehove to neprinasi nic novyho. Co se tyce bitek, ty jsou tu vlastne jen dve hlavni, proti dvoum stvuram, ale jeto desna reznicina. No a do toho je par zbytecne ukecanejch scen a sem tam neco nechtene smesnyho, jako kdyz valecnici krici pozor nema chuj. Co se tyce ty animace, nepresvedcilo me to, ze by to hrany nebylo lepsi, naopak by to asi byla rezba jak hovado, ale musi se nechat, ze az na par odflaklejch veci, jako hodne vedlejsi postava pripadne nakej domek, je animace velmi slusna a zvlast herci vypadaj skoro jak zivy a to vcetne oci, ktery tu nekdo kritizoval. A co se tyce jejich predstavitelu, Winstone ma solidni charisma, Angelina je tradicne sexy, Hopkins je spis k smichu a Malkovich je takovej ukazkovej zradce, ale jeho postava bohuzel neni vyuzita. Ve filmu se taky nesetri krvi, coz je dalsi plus. Takze celkove jsem se u filmu dobre bavil, nenudil jsem se, ale rozhodne mel vetsi potencial.(29.11.2007)

  • - Herci sú zosnímaní za použitia "performance capture", technológie snímania pohybu, ktorú vynašiel Zemeckis a prvýkrát použil vo filme Polárny expres. Táto technológia (známa aj ako "mo-cap") dôsledne sníma pohyby tela, mimiku a poskytuje kamere maximálnu slobodu. Môže sa potulovať, lietať, vznášať sa po obrazovke spôsobom, ktorý by pri hraní na živo nebol možný. (PeterJon)

  • - Pri tvorbe filmu bolo vytvorených toľko dát, že štáb bol nútený upgradovať všetky svoje počítače na viacjadrové procesory, ktoré boli rýchlejšie a efektívnejšie. (Greenpeacak)

  • - Do některých kin byl film dovážen pod jménem "Epic". (Karlos80)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace