Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Smok
    odpad!

    No Milanko, tak toto ti teda naozaj nevyšlo. Ale inak ťa mám celkom rád, ale Dorotku už do takýchto bezduchých onanií radšej neťahaj...(27.9.2009)

  • dobytek
    ***

    No nebylo to zase až tak hrozný, jak jsem očekával. Kokotek předved, že když nehraje s Mádlem ve filmech typu rafťáci, snowboarďáci, čůráci, tak je docela snesitelnej. Pár scének hlavně ze začátku se mi docela líbilo. Hlavně jak si tam dělali prdel z KDU-ČSL. Jenom je škoda, že asi tak od půlky je to převážně takový zmatený pobíhání sem a tam. Co bych na filmu pochválil, to byla hudba. To je docela překvapení, protože hudba u českejch filmů stojí většinou za hovno. A pak mě taky překvapilo, že se tam v menší roli objeví představitelka zdravotnice Vendy z filmu Pějme píseň dohola. Pro mě je to za 3 hvězdičky.(27.9.2009)

  • Djkoma
    *

    Zajímavost opsaná z čsfd: "Jde o první film Milana Šteindlera, který se promítal na testovacích projekcích a poté upravoval podle reakcí diváků. (xjane)". Tohle nemůže být pravda, protože po testovacích projekcích by tenhle paskvil nemohl jít do kin ani do jakékoliv jiné distribuce. Vzhledově průměrná herečka s mediální rádobyhvězdou v šílenosti, ke které napsal scénář pacient, bývalý kněz a dalajláma v jednom, z ústavu pro choromyslné s představami o milionkrát pomalejších biologických procesech... Dokud se peníze pro film budou strkat do podobných kravin, tak bych byl raději kdyby se daly třeba nějakým nadacím jako je Naše dítě nebo Konto bariéry (toto není reklama, jen povzdech nad úrovní české kinematografie posledních let...).(29.9.2009)

  • duklak2
    *

    [obsahuje spoilery] Ježišikriste. To snad nemůže být ani pravda. To má Šteindler ty prachy dát raději na charitu, než do tohoto omylu. Další teen, která má bavit dnešní rozmazlené a znuděné teenagery. Přiznám se. Hned jsem věděl, že mě to nebude bavit. Chtěl jsem to vidět jen pro zajímavost. Celý děj jde o život a to doslova. Kdesi na lesní chatě zbude chlapec s dívkou. Samozřejmě, že mezi nimi dojde k sexu. Ale překvapivě jim praskne při styku kondom. A začíná bláznivá honička a shánění prášku, který by zabránil otěhotnění. Do děje vstupuje Bohumil Klepl v roli ducha! Ano vážně, nekecám. Představte si to. Ještě než se stane duchem, tak je v televizní debatě a omylem tam zavolá ukoktaná Nvotová a ptá se ho, kde sehnat prášek "po". Jenže on je proti a přeje si, aby se dítě narodilo. Při jízdě autem se stane Kleplovi kuriózní nehoda. Auto mu „chcípne“ překvapivě na kolejích a on překvapivě se nemůže dostat z auta ven, protože dveře jsou jak jinak než zase překvapivě zaseklé. To co nastane za chvíli mě doslova vyrazilo dech. Klepl otevře okno, vystrčí hlavu a vlak mu ji utne!!! A to takovým způsobem, že by se za tuto scénu nemusel stydět ani nějaký brutální USA horor. No nic, Klepl je tedy bezhlavý! V tuto chvíli se z něj stává duch a začne pronásledovat dvojici, která chce zabránit narození svého dítěte. Jo a abych nezapomněl. Ta utnutá hlava Klepla putuje také!!! Ale nakonec její cesta končí, když spadne do potoka!!! A jak to celé dopadlo? Neprozradím, doporučuji vám, aby jste si z filmu pustily jen tu scénu, kdy je Kleplovi uťata hlava lokomotivou!(19.10.2008)

  • Radek99
    odpad!

    Totální devalvace uměleckého jména Milan Šteindler. To snad nemyslel ani vážně, nevěřil jsem tomu, že tohle skutečně natočil on. Absolutní odpad... Komedie zcela bez vtipu, vršení položek vzývajících estetiku trapnosti a nesourodých (a nevkusných! - viz uťatá hlava...) absurdit... Kam se poděl duch Divadla Sklep? Kam se poděl zdravý rozum a soudnost?! Jestliže existuje subžánr evropského filmu zvaný eurotrash, pak snímek O život volně rozvíjí Troškovskou a Soukupovskou linii subžánru czechtrash! A jestli můj komentář má mít nějaký význam, pak vyzývám všechny případné čtenáře - nechoďte na to do kina, tenhle film si to skutečně nezaslouží! PS: (cituji ze svého komentáře k Perníkové věži) Je to asi obecný fenomén týkající se všech členů divadla Sklep (snad vyjma Davida Vávry) - pomalu se stávají součástí té mainstreamové kultury, toho showbyznysu, který po léta nejenom ve svém divadle, ale i v přidružených projektech soustavně parodovali a poukazovali tím na jeho obsahovou vyprázdněnost, absurditu takové umělecké a profesní existence a pokleslou estetickou a poetickou složku oficiální (nejenom normalizační) kultury. Dovedli svou poetiku trapnosti k dokonalosti, ale nikdo mi nevymluví, že ambice být součástí tohohle showbyznysu nebyla od počátku přítomna v jejich výborných kabaretních parodických číslech, což ovšem není tak důležitý fakt jako to, že většina sklepáckých osobností po roce 1989 zakotvila u zdroje svých tehdejších parodických čísel. Tomáš Hanák paroduje sám sebe (=ztrapňuje se) v kdejakém pokleslém nekonečném seriálu či uprděné estrádě, Jiří Macháček zakotvil v mělkých vodách domácí populární hudby ... a na Milana Šteindlera ,,zbylo" tajtrdlíkování v nováckém zábavním pořadu a po jednom fenomenálním (Vrať se do hrobu) a dalším výborném (Díky za každé nové ráno) se i jeho režijní tvorba řítí směrem k dekadenci mainstreamu - jak si jinak vysvětlit režijní záměr natočit tendenční film pro teenagery o drogách a vyhulených hrdinech...(1.3.2008)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace