poster

Expozitura (TV seriál)

Akční / Krimi / Drama

Česko, 2008, 16 x 75 min

Hrají:

Hana Vagnerová, Robert Jašków, Jan Dolanský, Pavel Zedníček, Jan Novotný, Zuzana Bydžovská, Martin Sitta, Michal Slaný, Miluše Bittnerová, Sabina Králová, Michal Dlouhý, David Prachař, Václav Marhoul, Marko Igonda, Jan Kanyza, Jiří Štěpnička, Zuzana Kocúriková, Vladimír Dlouhý, Jakub Gottwald, Daniel Svoboda, Michal Pavlata, Maroš Kramár, Vladimír Kratina, Jiří Korn, Lucie Bártová-Zedníčková, Alice Šnirychová - Dvořáková, Jiří Kodeš, Miroslav Hrabě, Radek K. Vysoudil, Roman Blumaier, Marek Němec, Jiří Kout, Barbora Obozněnková, Zdeněk Maryška, Martin Pechlát, Renata Visnerová - Prokopová, Zbyněk Fric, Radek Žák, Roman Zach, Pavel Nečas, Zuzana Onufráková, Zdeněk Barták, Daniel Rous, Alexej Pyško, Jitka Ježková, Jiří Panzner, Hynek Čermák, Marek Vašut, Karel Zima, Michal Bumbálek, Nataša Gáčová, Martin Stránský, Marek Ronec, Václav Vašák, Hana Seidlová, Ladislav Hampl, Roman Štabrňák, Luboš Veselý, Luboš Vrňata, Jindřich Hinke, Věra Janků, Zuzana Skalníková, Martin Učík, Martin Myšička, Eva Vrbková, Marcel Vašinka, Petr Klimeš, Ladislav Kolář, Karel Polišenský, Vladimír Škultéty, Zdeněk Žák, Jan Vondráček, Igor Chmela, Věra Kubánková, Lucie Žáčková, Jan Vlasák, Dana Homolová, Marek Pospíchal, Romana Sittová, Josef Klíma, Stanislav Lehký, Jiří Wohanka, Pavel Skřípal

Diskuze k filmu (233)

<< předchozí 1 2 3 4 7 9 12
    • 8.1.2012  09:08
    videofil
    (hodnocení, komentáře)

    Schuldiner: Jsem rád, že jsme se nakonec domluvili. Pokud jde o tu uživatelku, až budu mít čas, na její komentář se podívám a svůj názor ti napíšu do vnitřní pošty.

    • 7.1.2012  19:31
    Schuldiner
    (hodnocení, komentáře)

    videofil:

    Co se týče tý uživatelky, najdi si její komentář. Reagoval sem na její komentář, protože mi to jednoduše nedalo. Ten dodatek na její adresu byl dopsán až potom.. Když si přečteš její řádky, pochopíš.

    Jinak - jasný, já nehodnotim filmy a seriály, když si nejsem jistej tim, jaký hodnocení si zasloužej. Tozn.že když bych viděl např.7 minut něčeho a usoudim, že fakt nejsem schopnej to ohodnotit spravedlivě, tak nehodnotim. Já si ale třeba myslim, že to k tomu patří, chci říct, že to, že někdo nedokouká film nebo shlídne jen jeden díl seriálu, tak je to známka toho, že je to pro něj např. odpad a mělo by to prostě bejt součástí celkovýho hodnocení.. EXPOZITUŘE sem dal jednu hvězdu, protože podle mýho existujou větší sračky. Ale nikdy sem nikomu netvrdil, že je idiot, protože se mu líbí Expozitura a ani si to nemyslim. Expozituru mi doporučil můj kamarád a to je vysoce inteligentní a sečtělej člověk. Jemu se to líbí a já to beru. Sice sem se mu divil a pak sem si ho dobíral, ale je to jeho věc. S tim co se mu líbí nic neudělám a ani nechci. 

    • 7.1.2012  13:22
    videofil
    (hodnocení, komentáře)

    Schuldiner: Tak nejprve ti chci poděkovat alespoň za takovou odpověď. Tak samozřejmě Expozitura je pohádka pro dospělé, která se chce vyrovnat akčním seriálům. To nepopírám a ani to popřít nejde. Ale mě se to líbí.  S Kajínkem porovnat nemohu, neviděl jsem.Souhlasím s tebou, když říkáš, že každý má právo psát, co chce a trávit svůj čas, jak chce. Proti tomu jsem ale nikdy nic nenamítal. Co je objektivní a neobjektivní názor jsem vždycky věděl. Zajímal mě ale tvůj názor. Ale nesouhlasím s tebou hlavně v tom, když píšeš, že subjektivní názor nemůže být objektivní. V podstatě každý názor je subjektivní, protože je tvůj, můj atd.  Ale i takový názor je vždy objektivní nebo neobjektivní. Protože každý názor a hodnocení se o něco přece musí opírat, musí mít nějaký základ. A ten buď znáš, nebo ne. Samozřejmě můžeš mít nestranný názor.  Pokud jde o hodnocení toho jednoho dílu, který jsi viděl, tak to je objektivní hodnocení, ale hodnotit na základě jednoho dílu celek, to už je neobjektivní.  Alespoň podle mého názoru. I na CSFD najdeš spoustu komentářů, které postrádají hodnocení. Buď ten dotyčný není rozhodnutý, jak to dílo hodnotit a nebo ho třeba neviděl celé, tudíž hodnotit nechce. Dle mého názoru je to v naprostém pořádku.Chci také vyvrátit tvé tvrzení typu, že v mém případě jde o chytrácké řeči. Rozhodně to tak není.  I já některým věcem nerozumím a nemám problém to přiznat. To já bych si taky o tobě mohl myslet, že se považuješ za něco víc, když ve svém komentáři píšeš ( mám pocit, že to bylo směřováno té uživatelce ), že je idiot, když se jí něco takového líbí.  I když to může být myšleno na kohokoliv z nás, komu se Expozitura líbí. Ale já to řešit nechci, to bychom se asi stále dohadovali. To, že máme teď jiný názor na hodnocení Expozitury ještě neznamená, že bychom si nikdy nemohli porozumět třeba v jiné otázce. I když uznávám, moc tomu teď také nevěřím.

    • 6.1.2012  23:04
    Schuldiner
    (hodnocení, komentáře)

    videofil:  

    Myslíš, že se mi NELÍBÍ, když tady NĚKDO napíše, co si o mě myslí a jak se mu jevim? :-) Zvlášť někdo jako ty? A způsobem jako ty? Proč by se mi to mělo nelíbit? Nezáleží mi na tom. Neni to pro mě důležitý. Rozhodně mě to neuráží. Jinak - kritiku umim přijmout bez problémů, nejsem žádnej narcista a mam soudnost. Ale u tebe se ani tak nejedná o kritiku jako o plácání chytráckých řečí. Tedy rádoby chytrých. Ale máš v tom zmatek. Ani bych to nerozebíral, ale nedá mi to. Když je něco subjektivní, tak to rozhodně neni objektivní. Je ti jasný, že tyhle dvě slova fakt nejdou dohromady?!

    Samozřejmě, že každej člověk dělá co chce a pokud už chce něčím ztrácet čas, MŮŽE si dokonce VYBRAT čím ten čas chce ztrácet...jestli mi rozumíš. Předpokládám, že doteď tomu rozumíš.

    Ty máš ten problém,že ať napíšu cokoliv, stejně to pravděpodobně nepochopíš nebo budeš omílat dokolečka to, co si už několikrát napsal, s tim, že chceš vysvětlení atd.atd. To je důvod proč mi diskuze s tebou příde zbytečná.

    Chceš ze mě dostat kloudnou odpověď na to co je objektivita a neobjektivita, resp.jakej je mezi tim rozdíl? To si ze mě děláš srandu? Odpovim otázkou - jakej je rozdíl mezi slovy být a nebýt?

    No a teď tedy dokončim celou naši přínosnou debatu slovy o tom nejdůležitějšim, tedy o EXPOZITUŘE. Proto sem u toho právě uváděl termíny jako je forma a obsah. Ne proto, abych si to po sobě pak četl a honil si ho, ale proto, aby každej, kdo to čistě náhodou bude číst, POCHOPIL proč sem to ohodnotil právě takhle. Celej ten díl, kterej sem viděl, sem se nechápavě usmíval, kroutil u toho hlavou a řikal si, co je to za ukrutně trapnou záležitost. Rádoby-tvrďácká, rádoby-gangsterská kriminální slátaninam, kde nevěřim nikomu jeho roli. Byla tam nějaká rvačka a střílelo se tam. A to byla taková amatérština, že snad i já bych to natočil líp. Hodně mi to celkově připomínalo Kájínka. První co mě napadlo, bylo...kolik tohle asi může mít hodnocení na CSFD? No, překvapilo mě to. Subjektivně sem tedy ohodnotil i za sebe. Předpokládám, že každej kdo tomu dal ODPAD nebo jednu hvězdu, viděl jen jeden max.dva díly. Přece nechceš tyhle lidi nutit, aby se nudili u dílů dalších... A právo ohodnotit to jednoduše mají. Předpokládám, že FORMA seriálu se měnit nebude, že z toho asi najednou nebude ´´Pulp Fiction´´ nebo ´´Sex ve městě´´. Obsah, jak sem už uvedl, mě tady nezajímá, NE v týhle formě. A protože forma se v seriálech nemění (jestli mi pořád eště rozumíš..), tak můžu uplně s klidnym svědomím tenhle seriál, jako jakejkoliv jinej, ohodnotit už po jednom díle, pokud to uznám za vhodný. Někdy váhám, tady sem váhat nemusel.  

    • 6.1.2012  09:39
    videofil
    (hodnocení, komentáře)

    draggo: Expozitura je, co se českých seriálů týče, za poslední dobu to nejlepší, co může být. 

    • 6.1.2012  09:37
    videofil
    (hodnocení, komentáře)
    Schuldiner:  Podle tebe si tu může každý psát, co chce. To je v pořádku. Ale když o tobě někdo něco napíše, co si o tobě myslí, jak se tomu dotyčnému jevíš, to už se ti tak moc ale nelíbí,co? Mě budeš naznačovat, že se chovám jak narcista, přitom ti sám rád kritizuješ, ale sám neumíš kritiku přijmout.  Nemáš problém vysvětlit, co píšeš a co si myslíš, jaký je tvůj pohled na věc. Ale odpovědět nechceš, ztrácet čas se mnou nechceš, ale na takové poznámky si čas uděláš. Mě nazýváš nechápavým jedincem. Proč? Protože ti dokážu věcně argumentovat, oponovat ti a klást otázky, na které nechceš odpovědět? Podle mě je ten tvůj důvod jiný, než  že se mnou nechceš ztrácet čas. To by ses se mnou nebavil ani předtím. Ať si každý udělá obrázek, co se za tím skrývá. Jedna z věcí, která mě teď napadla je neupřímnost.
    • 5.1.2012  23:17
    draggo
    (hodnocení, komentáře)

    Tak 11. díl "Osamělá mise" (ten z vězení) je pro mě zatím jednoznačným vrcholem seriálu, jsem hodně zvědavý jak se poperou se závěrem. Po 12ti dílech prozatím hodnotím jako jeden z nejlepších českých seriálových počinů.

    • 5.1.2012  21:53
    Schuldiner
    (hodnocení, komentáře)

    Nemam problém vysvětlit co píšu, ale nechci, vážně nechci ztrácet čas s nechápavými jedinci.. Ty sice nejsi v tomto směru extrém, ale i tak tě příroda ´´obdařila´´ dosti..

    • 5.1.2012  16:55
    videofil
    (hodnocení, komentáře)
    Schuldiner:  Stačilo jednoduše odpovědět na moji otázku. Ale ty se tomu jasně vyhýbáš. Stejně jako i ostatní, co se takhle chovají. Na pár takových jsem zde za těch asi osm let, co CSFD navštěvuji narazil. Když nemají jak argumentovat a nedokážou ani odpovědět na normální otázku, začnou kopat kolem sebe. Což jsi teď tady předvedl. Ano, každý názor je subjektivní, jak jsi minule napsal. Ale i takový názor je vždy objektivní nebo neobjektivní. Najednou se mnou nechceš ztrácet čas, mi to nevadí. Ale že je to právě ve chvíli, kdy jsem z tebe chtěl dostat kloudnou odpověď. Koneckonců jsi to byl ty, kdo naznačoval ( aspoň mě to tak vyznělo ), že nevidí nic špatného na tom, když se na základě jednoho dílu může hodnotit celý seriál Chtěl jsen jen znát,jaký je tedy z tvého pohledu rozdíl mezi objektivitou a neobjektivitou. A tvoje reakce… myslím si, že to o něčem svědčí.
    • 5.1.2012  13:05
    BFG2000
    (hodnocení, komentáře)

    Vy jste jasní oba dva :-)) Takovýdle ptákoviny tu řešit. A ještě zdlouhavějším způsobem to můžete zkusit :-)) Expozituru jsem neviděl celou, asi jen těch prvních 5 dílů a pár utržků z některých dalších dílů. Přesto si myslím, že jsem ji svým subjektivním názorem objektivně ohodnotil.

    • 5.1.2012  12:59
    Schuldiner
    (hodnocení, komentáře)

    Jasný, ty génie :-) Já tak nějak očekával, že jsi něco takovýho čekal a předvídal.. Nedivim se, že tě reakce nepřekvapila, jsi totož velmi, velmi chytrý a sečtělý...tedy..myslíš si to o sobě. I tvůj profil zasmrádá lehkým narcismem. U lidí jako ty, je problém v tom, že si o sobě myslí víc než opravdu jsou. Neumí pochopit v podstatě jednoduchý věci a upozorňujou na jasný záležitosti, který to vlastně ani nepotřebujou. Ale to sem se trochu odklonil od Expozitury.. Každopádně už sem ve fázi, kdy mě to přestává bavit, což znamená, že tim už nechci ztrácet čas (to jen, abys to pochopil). 

    • 4.1.2012  18:31
    videofil
    (hodnocení, komentáře)

    Schuldiner: Abych pravdu pověděl, nějakou takovou reakci jsem čekal. Ani na chvíli mě tvá reakce nepřekvapila. Bylo mi jasné, že odpovědi se asi nedočkám. To, že tento seriál nehodnotíš objektivně, to bylo jasné hned, to jsi ani nemusel zmiňovat.

    • 4.1.2012  15:38
    Schuldiner
    (hodnocení, komentáře)

    Ty vážně neumíš číst.. Nebo umíš a představuješ si za těma slovama uplně jiný významy, popřípadě si vymejšlíš a tak trochu domejšlíš cizí názory. Ale to je tvůj problém, ne můj! Nikde netvrdim, že Expozituru hodnotim objektivně. Ani ty ji nehodnotiš a nikdy nebudeš hodnotit objektivně! Vždy to budeš hodnotit subjektivně. S těma hudebníma albama si to očividně nepochopil, ale to je taky tvůj problém.. Jo a pokud jde konkrétně o tu tvou ´´neobjektivitu´´, mě je upřímně jedno jestli si myslíš, že hodnotit seriál po jednom díle je neobjektivní. To je tvůj subjektivní názor ;-)

    • 4.1.2012  10:10
    videofil
    (hodnocení, komentáře)

    Schuldiner: Ještě jednou jsem si přečetl tvůj komentář a stále stojím za tím, co jsem napsal dříve. A to ve všem. Tvůj komentář je jednoduchý, v tom s tebou souhlasím. Ale to je tak všechno. Ty se tu prostě snažíš argumentovat něčím, co argument není. Snažíš se tu omlouvat něco, co ani omluvit nejde. Mě se taky stalo, a skoro pokaždé, když jsem si koupil nějaké hudební album, že se tam našla jedna nebo i dvě skladby, které mi nesedli. Ale dalších deset bylo v pohodě. Pokud ta uživatelka neví, co je obsah a forma, tak ty by sis měl potom zjistit, jaký je rozdíl mezi objektivitou a neobjektivitou. A pokud to víš, tak by mě schválně zajímala tvoje odpověď.  Já jen když Expozituru hodnotíš objektivně, jak tvrdíš, tak v čem podle tebe spočívá neobjektivita.

    • 4.1.2012  00:47
    Schuldiner
    (hodnocení, komentáře)

    videofil: Achych ouvej, s některýma lidma je to těžký. Ta tvoje ´´většina případů´´ samozřejmě funguje, ale protože to je většina, tak to neni všechno a o to asi jde, ne? Já se např. v muzice vyznám perfektně (a to nemyslim,že bych timhle tvrzenim ze sebe dělal chytráka, jenom konstatuju co si myslim), ale stávají se případy, kdy například i interpret, jehož tvorbu perfektně znáš, natočí něco co ti stylově nesedí. Nebo ti nesedí ten danej projev. To platí i v druhu nebo žánru filmu. To platí všude. A platí to i naopak. I člověka, kterej nesnáší třeba horory, může nějakej horor zaujmout.

    Ve svym komentáři se nehádám. Jenom sem reagoval na uživatelku, která se snažila přihlouple komentovat můj názor. Jenže je to dítě nebo je dospělá a trošku jednodušší. Každopádně tohle nedělám, v komentářích se s nikym nepřu, tohle je jedna z mála výjimek. Ale musim říct, že o tom taky nerozhoduješ, takže by to byla taky moje věc. Stejně tak nerozhoduješ o tom jak mají všeobecně vypadat komentáře uživatelů (naštěstí). Můj komentář je jednoduchej a přesně vystihuje to,co sem chtěl říct. Ty to chceš objasnit?:-) Tobě to příde jako že hrozně chytrý psát o formě a obsahu? :-) Jako, že chce člověk chytračit, když píše timhle způsobem? Zvláštní, já docela přesně napsal co se mi na Expozituře nelíbí a ty sis toho asi nevšiml. Protože to tam postrádáš.. Nechci vypadat důležitě. Co bych tady z toho měl?:-) A jestli sem zaujatej? No asi jo, po tom co sem viděl, sem už asi zaujatej! Ale to neni možná správný slovo. Prostě sem to prokouk, nelíbilo se mi to, ohodnotil sem tak, jak to cejtim a to je celý. Eště nějaký otázky či poznámky? 

    • 2.1.2012  13:51
    j@hn
    (hodnocení, komentáře)

    lidi z branže seriály hodnotěj zásadně podle jednoho dílu ... :-D

    http://www.youtube.com/watch?v=vEnpT8UiV_w

    • 2.1.2012  13:06
    BFG2000
    (hodnocení, komentáře)

    videofil: Rodena by pro expozituru byla škoda ;)

    • 2.1.2012  09:29
    videofil
    (hodnocení, komentáře)

    Vault_13: Mě se naopak ta úvodní znělka líbila. Zatím jsem Expozituru nehodnotil, ale až budu, tak ode má už teď pět hvězdiček. Tento seriál si to zaslouží. Jestli mě na Expozituře něco mrzí, tak to, že si zde nezahrál Karel Roden. Ten by se mi tam hodil.

    • 1.1.2012  14:29
    Vault_13
    (hodnocení, komentáře)

    videofil: Přesně tak, to by mohli dotyční hodnotit tak maximálně jednotlivé díly, které viděli, ne seriál jako celek. Jinak já dal za 5, tak mě to bavilo, i když dost nepovedená byla podle mě hudební složka, ať už šlo a naprosto nevýraznou, nemastnou-neslanou hudbu v úvodní znělce, nebo pokaždé stejnou hudbu v bordelu.

    • 1.1.2012  10:21
    videofil
    (hodnocení, komentáře)

    Schuldiner:

    Nejprve k tvému komentáři k Expozituře. Na ten bych moc neupozorňoval, protože se z toho člověk nedozví vůbec nic. Jenom to, že se tam hádáš s nějakou uživatelkou ( to patří spíše sem nebo do vnitřní pošty ) než do komentářů a to, že ti stačil ke sledování jen jeden díl. Ale to je tak všechno. V komentářích  má podle mého člověk psát, proč se mu daný titul líbí nebo nelíbí, co se mu na něm líbí a nelíbí.  To v tvém komentáři postrádám. Ale to je logické, když jsi tento seriál odstřelil hned po jednom dílu. Tvrdit tam o nějaké uživatelce, že je hloupá, když neví, co je obsah a forma, tak to je sice tvoje věc, ale když už to vytahuješ a chceš si hrát na chytřejšího, tak bys to měl sám objasnit. A nebo se o tom vůbec nebavit. Tolik k tvému „ komentáři“.  Co se týče toho, že přestaneš poslouchat nějaké hudební album třeba po dvou písničkách, protože tě ten styl sere, jak píšeš, tak to mě docela pobavilo. Pokud se člověk aspoň trochu orientuje ve filmech, v televizní tvorbě a hudbě , tak podle jména interpreta jde poznat ( alespoň ve většině případů ) jakou hudbu dělá nebo co natáčí. Takže když nemám rád nějaký hudební styl, tak nebudu poslouchat někoho, kdo se tomu stylu věnuje. To je potom logické, že tě to nemůže zaujmout.  Samozřejmě jsem narazil v minulosti na několik filmů, které se mi nelíbili. Ale vždy jsem se na ně podíval do konce. Anebo, když jsem neměl možnost je z nějakého důvodu do konce vidět, tak jsem je ani nehodnotil.  Protože bych sám porušil to, o čem se tady bavím. Podle mého názoru by to nebylo objektivní.  Kdysi jsem viděl jeden film, myslím, že se jmenoval ZLODĚJ a hrál tam tuším James Caan. Kdybych měl ten film hodnotit podle třeba prvních dvaceti minut, dal bych mu odpad. Ale vydržel jsem až do konce a díky tomu, pokud ten film budu někdy hodnotit, dám mu aspoň jednu hvězdičku, protože závěrečná přestřelka se mi fakt líbila. Pokud někdo chce třeba Expozituru hodnotit podle jednoho dílu, tak je buď vůči tomu nějak zaujatý nebo chce vypadat důležitě. Ale na mě osobně takový člověk nikdy působit objektivně nebude, protože objektivní hodnocení to není ani náhodou.

<< předchozí 1 2 3 4 7 9 12