Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Bluntman
    **

    Nejhorší filmový (a údajně i knižní) díl Harryho Pottera a nebýt ANDĚLŮ A DÉMONŮ, i letošní nejhorší letní blockbuster (pravda, zbývá ještě Sommers). Nefunguje to jako vyprávění, protože není o čem vyprávět a informace jsou redundantní a špatně rozdistribuované. Nefunguje to jako přehlídka atrakcí, protože ty jsou zde jaksi navíc. A co je nejhorší - hlavní trojice je naprosto nesnesitelná, chovají se jako arogantní, emocemi zmítaní idioti, kteří nejsou schopni normálního úsudku. A přitom se ten film svým stylem snaží působit, jako že se vypráví o něčem důležitém, že tu jde o něco velkého... nejde, ale spoustu lidí díky stylu tomu nesmírně hloupému filmu podlehne. Z bonusů na DVD minulých částí - interaktivních prohlídek a různých znalostních kvízů - se stal jeden "velký", 153minutový. 5/10(16.7.2009)

  • M.a.t.t.
    ****

    David Yates v Polovičnom princovi zvádza tuhý boj so slabšou, no stále kvalitnou predlohou, staro-novým scenáristom Klovesom ale v úplnom závere aj tak vychádza viacmenej ako víťaz. Séria sa rúti do finále a hravosť prvých dielov je definitívne v nenávratne, aj napriek temnejšiemu ladeniu sa však nezabúda na humor, či romantiku, ktorá je jedným zo sťažných pilierov tohoto dielu. Hoci v týchto pasážach bol Mike Newell predsa len viac doma, ani súčasný lodivod prakticky nič nekazí a v dramatických momentoch navyše doslova exceluje aj zásluhou kvalitnej práce s hercami. Puto medzi Dumbledorom či Harrym ešte nikdy predtým nebolo tak reálne a citové výlevy medzi charaktermi aj napriek pubertálnemu ladeniu nepôsobia trápne. Napriek tomu sa nemôžem ubrániť dojmu, že niektoré scény sú skrátka naviac a tempo uprostred mierne drhne. Mohutný finiš ale dojmy napravuje a potvrdzuje, že pod Yatesovým vedením sa môžeme v Relikviách dočkat skutočne vrcholných momentov v ďaleko väčšom množstve.(21.7.2009)

  • Superpero
    ****

    Jeden z nejlepších dílů. Sice se tam toho zase moc neděje, ale fakt mě bavilo na to koukat. Byla tam ta temná atmosféra a ubylo kouzelnickejch soubojů, což je dobře, protože mne vždycky iritovalo, jak pár dětí přemůže strašlivě nebezpečné smrtijedy. Herecky dobrý a nejvíc mě bavil Jim Broadbent.(18.11.2010)

  • kiddo
    *****

    Tento komentář je nesourodou sbírkou subjektivních nevyargumentovaných dojmů, a nemá tudíž šanci být komukoli k užitku, neboť, jak známo, emoce se na druhou osobu přenést nedají (pokud ovšem nejste génius jménem David Yates). Ke Cuarónovi to může být trochu nefér, protože bez jeho odvahy změnit ráz celé série by něco takového nebylo možné, ale HP6 je doposavad nejlepším Potterem a Yates je nejlepší potterovský režisér. Co se nepodařilo Columbusovi, Cuarónovi ani Yatesovi v jeho prvním filmu, to se podařilo tady a já konečně vzala filmový potterovský svět za vlastní a vplula do něj. Tento díl nicméně nemá šanci uspokojit pravého fanouška (pravým fanouškem jsou míněni lidé, kteří pořádají demonstrace, když postava vejde do místnosti oblečená jinak, než stojí v knize, a jim podobná hovada). Pozměňuje se, vkládá se, škrtá se, přepisuje se, a to vskutku HODNĚ. Popravdě, říct, že tenhle díl se v detailech a provedení příběhu odlišuje od předlohy zatím nejvíc, nepovažuju za nikterak přehnané (samozřejmě, podstatný je výsledný dojem, který je stejný jako v knize, ale to zblblému puntičkáři nevysvětlíte). HP6 porušuje zavedené pravidlo, a sice že dle špatné předlohy (nejhorší díl jinak vynikající série) nelze natočit dobrý film – Princ dvojí krve je vynikající právě proto, že se knihy zas tak moc nedrží a veškerou obsahovou telenovelovitou a špatně napsanou vatu obětuje totálnímu režisérskému orgasmu; je škoda, že tenhle film se nachází až skoro na konci série, neb ti, které by mohl právě kvůli režisérskému umu nejvíce oslovit, se jakožto nefanoušci pěti předchozími filmy asi prokousávat nebudou. „Dětští“ herci jsou výborní, a to bez jakýchkoli chápavých ohledů z mé strany – jejich výkony prostě obstojí samy o sobě a já se tímto omlouvám Emmě Watsonové, že jsem ji kdy nazvala hereckou neschopou (ta slečna prostě umí, pokud má za zadkem správného režiséra). I další postavy (Brumbál, Snape, McGonagallová) díky režijnímu vedení a menší zaměřenosti na nepodstatné detaily nabývají hloubky a jejich vztahy se poprvé výrazně rýsují a působí přesvědčivě. Změny dostála i kamera a kompozice, neb předchozí protivné scény, v kterých stojí jedna postava v popředí a další strnule hluboko v záběru zírají, ustupují kameře zaměřené na herce a jejich pohyb, a záběry tak získávají nebývalou dynamiku. Při představě sedmičkových orgií, které mě za pouhý rok a půl (haúúúúú) čekají, se už teď klepu nedočkavostí, neb vězte, že v osobě Davida Yatese nám roste někdo, o kom se bude ještě hodně mluvit (původní poznámka o budoucím oskarovém režisérovi po zralé úvaze odstraněna, neb by mě Silas mohl něčím praštit).(16.7.2009)

  • Marigold
    ***

    Škoda, že se zase vrací ta konverzační nota ze života teenagerů. Na poddimenzovaný příběh jsem si už zvykl, ale rozněžnělé blábolení malých kouzelníků mě prostě nebere. Ještě že ve druhé půli to Yates zase slušně nakopne. Po slibné pětce se mi zase potvrdilo, že filmový Potter je precizně ošetřený produkt, ale žádná velká magie – odchodem Oldmana a přívalem hormonů se kouzlo vytratilo. Fanoušky potěší, bezvěrce neurazí... pobaví a neuškodí. Mdloby na vás... tak to ani náhodou. [65%](13.7.2009)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace