poster

Láska podle předlohy

  • USA

    The Jane Austen Book Club

  • Slovensko

    Lásky podľa predlohy

  • Slovensko

    Láska podľa predlohy

Romantický / Komedie / Drama

USA, 2007, 101 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Pepinec
    ***

    Jestli je nošení tamponů stejná delikatesa jako sledování dámského knižního klubu, tak zase o něco víc rozumím ženám a o něco míň filmu.(14.5.2013)

  • rikitiki
    ***

    Docela vtipná variace na postavy a osudy hrdinek a hrdinů Jane Austenové. Není to variace nijak úporná, spíš inspirace jejím dílem a jeho přenesení do současnosti. Což se filmařům povedlo dokonce s elegancí, protože vztahové romány Jane Austenové jsou nadčasové, a proto dobře fungují dodnes. Spisovatelka byla velmi vnímavá pozorovatelka charakterů a lidská povaha se od doby vzniku jejího díla téměř nezměnila. __ Není to nijak převratná filmařina, ale příjemný film, který diváka neurazí. /26. 11. 12./(26.11.2012)

  • Ant
    **

    Předvídatelná nuda s promrhaným potenciálem. Ale možná se mi to nelíbilo jen proto, že Jane Austen opravdu zrovna nemám v lásce a tenhle film se jí inspiroval na můj vkus až moc. Subjektiv to v komentáři vystihnul dokonale.(6.7.2010)

  • TeeAge

    || Scenár: Robin Swicord / The Jane Austen Book Club by Karen Joy Fowler | Hudba: Aaron Zigman | Produkcia: John Calley, Julie Lynn, Diana Napper | Distribúcia: Sony Pictures Classics | Tržby: 7,163,566 $ ||(14.9.2011)

  • Subjektiv
    **

    Tento film by na mě bez problémů zapůsobil jako průměrná vyprávěnka o partnerském kolotání s různými rozchody, schody a pak zase napravenými rozchody, nebýt dvou skutečností. Tou první je absurdní nasazení všech problémů hrdinů a hrdinek na knihy Jane Austenové, kteří jimi žijí, ba dokonce se ve svém partnerském životě jimi řídí, hledají v nich návod pro svá rozhodnutí, či přímo se nechavájí ovládnout určitou podobností svých situací a románů. Své drahé polovičky nutí sdílet tu Austenovskou vášeň a co čert nechtěl, všechno to vede k tomu, že drahé polovičky jsou z toho celé na větvi a milují a milují. Tato ujetá snaha zaustinovizovat životy protagonistů se pak tváří jako největší klad filmu, jeho trademark a raison d'etre. Přidaný odpor budí pak ve mně způsob, jak jsou city a pocity postav sdělovány diváku tak okatě a zřejmě, že chovat se tak normální lidé, každý si v okamžení někoho najde - filmové postavy jsou však slepé, páč jinak by to nebylo žádné drámo. Takové ty trapné hollywoodské povinnosti stylu "v závěru velkoryse přehlédněme ty, kteří zůstali na ocet, případně jim přihoďme jen tak někoho, kdo se ve filmu vůbec nevyskytl" či "všichni jsou krásní, sexy, hodní a kultivovaní", to už jsem v průběhu filmu ani moc nevnímal, leč teď při psaní komentáře na mě dolehly a dolehly nepříjemně.(18.11.2009)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace