Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Djkoma
    ****

    Oslavovaný Peter Begr se snaží ve velkém stylu vytřít zrak všem svým kritikůma dokazuje, že není největší režisér všech dob, ale slušný rutinér. Hancock je velmi efektivní akční snímek, v kterém se demoluje a nadává do debilů (bacha, někdo by vám za to mohl škaredě ublížit... a to nemluvím o žádné pěsti do břicha...). Velký idol a hrdina všech, Will Smith, tahá film velmi okatě snad i konečky svých chlupů. Jeho charizma ve spojení s arogancí dodává Hancockovi příjemně nezaměnitelnou tvář. Společně s krásnou Charlize Theron je největší klad snímku. Co dál? Efekty. Je jich hodně, jsou digitální až běda (nikdo netvrdí, že nejsou... naštěstí), ale je jich opravdu hodně. Kdo viděl trailer, asi polovičku filmu nebude vůbec překvapen, ale co se uvidí v druhé části ho už začne velmi překvapovat. Je jistě, že ne všechno se povedlo. Akce je opravdu hodně a je zábavná a zničeující, příběh je slabší, ale kdo čekal opak? Tohle není film, při kterém budete přemýšlet nad názvem každé postavy a jeho významem v Ottově naučném slovníku. Tohle je akční podívaná, před kterou by jste měli nechat logiku a snahu porozumět všemu doma. Dokonce i samotný Berg to pravděpodobně pochopil, zavzpomínal na léta v nemocnici Chicago Hope, a odvedl svou dosavadní nejlepší práci, které přesto chybí šťáva a výraznější osobní rukopis. Škoda, že Hancock nemá výraznější příběh, který by dával dokonalý smysl a nebyl nutně naplněn efektivní romantikou po americku.... Zábavnost zvítězila nad kvalitou. SPOILER: naprosto nic nemá na "hlavu v zadku" a to létání vypadá blbě až groteskně...(1.8.2008)

  • Bluntman
    **

    Jsem rád, že letos distributoři odlišují ty dobré blockbustery od těch špatných tím, že ty špatné mají dabing (což se týká vedle HANCOCKA i druhé NARNIE a třetí MUMIE, dreamworksácké a pixarovské animáče z toho výjimaje). Je úplně jedno, jak dlouho se scénář potuloval po studiích a kolikrát byl přepisován, co všechno se z filmu přetáčelo a kdo je zodpovědný zá výsledný sestřih, protože to rozhodně nemůže změnit fakt patrný již z toho natočeného, tj. že HANCOCK je film bez stylu. Berg má rád greengrasovsky rozklepanou akci, bayovské objezdy hrdinů a mannovský vliv je také víc než patrný, ale jeho nápodoba je vždy horší než předobraz a navíc tyto stylistické postupy nedovede užít ve správný moment, takže je to pozéřina nejhrubšího zrna. A vágusácký (ne)hrdina trpí i tím, že Berg zprvu točil žánrové oddychocky a následně se vrhnul na ambiciózní dramata a thrillery, a tak je HANCOCK někde mezi žánrovou oddychovkou a ambiciózním dramatem/thrillerem, ale ve výsledku nefunguje ani jedna z polovin filmu sama o sobě dobře a dohromady už vůbec ne. Kdybych alespoň Smithovi tu postavu věřil, jenže já za ní viděl stále Willa Smithe... Na DVD mu bude líp.(8.7.2008)

  • Shadwell
    *

    Ani se Bergovi nedivím. Mít při natáčení neustále za zadkem Willa zakládajícího si na svém mediálním obrazu neposkvrněného Američana a otce od rodiny s Biblí na stole a příručkou morálních imperativů v šupleti, kolem sebe zištný producenty s exaktním modelem zprůměrovaného diváka a před sebou nastokrát přepisovaný scénář - neindisponovalo by mě to o nic méně.(20.8.2008)

  • Tsunami_X
    *

    Mannovské postelové detaily, bayovské oblety při nedramatických scénách, pokus o Greengrasse při akci, fetiš snímání Charlize Theron (kladné body), večeře při svíčkách, oblíbený dinosaurus, hasičská sekyra, PR agentura jednoho člověka, hudební motiv z Přepadení 13. okrsku a tornáda s bouřkou (X-Men?). Tenhle film museli přetáčet tak pětkrát, půlka ho chybí a 60 minut přebývá. Bezkonkurenčně největší blockbusterový shit roku 2008.(4.7.2008)

  • Renton
    **

    Scénář: Vincent Ngo, Vince Gilligan .. Good job! pronese pochvalně John Hancock snad stokrát, jenže z mého diváckého směru prostě nemohu tyto slova obratem interpretovat k filmu. Dokud jde o (až moc) přímočarou pablik rilejšns komedii, film má potenciál bavit, ale trestuhodně ho nevyužívá. Will Smith nemá tolik prostoru, zato Jason Bateman je zde ve velice příjemné poloze. Vyzdvihovat nějak dlouze tlumený šarm Charlize Theron nemá snad ani cenu, protože v pozdější fázi filmu si ho užijeme v míře větší přesto nedostatečné. Horší situace nastane v polovině filmu, kdy se jedna část (epizoda) děje uzavírá a rozjíždí se druhá ve jménu antické tragédie superhrdinů, která má víc scenáristických trhlin, než silnice po Hancockově tvrdém přistání a svým pojetím je vlastně taky (bohužel) k smíchu (nebo pláči, rozhodně však nic v kladném smyslu). Pokud mohl mít Hancock nějaké ambice, tak (asshole) Peter Berg je spolehlivě zazdil. Na rovinu, nechápu, že zrovna on dostává do rukou takové projekty, protože mne ještě ničím neuchvátil a i nadále se drží pouze u kolen skutečnému označení velký režisér. Velká škoda, že jeho filmy nakonec poměrně sypou a tak mu producenti nadále cpou velké projekty (Duna, Splinter Cell). Na úrovni, zvláště vzhledem k rozpočtu, nejsou ani triky žádným zázrakem a ani akce není zrovna nápaditou. Ruční kamera je však spíše rušivá, často (až schválně) špatně snímá scénu a hudba mi přišla místy také absolutně nevhodná, byť na samostatný poslech zní poutavě.(11.8.2008)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace