Nastala chyba při přehrávání videa.
  • POMO
    ***

    Po prvej hodine už repetitívne, divák stráca záujem sledovať detektívnu linku, nech je akokoľvek dynamická. Chcelo by to viacej nápadov. Ale veľa zachraňuje pôsobivé finále. A určite lepšia práca s hercami (a ich účesmi) než minule. Najviac ma na tejto "ságe" fascinuje, s akou vážnou tvárou, prvotriednym filmárskym tímom, solídnymi hercami a kontroverznými témami nedokáže byť ničím viac než iba blbým blockbusterom pre masy. Tie masy, ktoré si ani neuvedomujú, že 50% ich zážitku má na svedomí nejaký Hans Zimmer.(13.5.2009)

  • Zíza
    **

    Škoda, že nejde dát 2,5* ... já vím, 5 se zaokrouhluje nahoru, ale tenhle film, prostě ani na ty tři * nevidím, protože jsem se dvě hodiny nudila a zbylých 28 minut mě zabavil hudební doprovod a sem tam nějaký herecký štěk. Řeknu to na rovinu - tenhle film mě nudil. Pomalu je mi líto Ewana, že tam hrál, ale tak lidi se nějak živit musí :-D(23.5.2009)

  • Shushika
    **

    Kromě všech již zmíněných nedostatků tomu chybí opravdová kontroverze (vyloupnuté oko a ohnivé cejchy nepočítám). Šifra nebyla nic moc, ale alespoň přišla s alternativou čtení dějin (byťsi povrchní a bulvární). Tady se klame tělem - linka s Ilumináty je nakonec jedno velké zklamání. Andělé a démoni jsou vůči klerikálním strukturám (nikoliv křesťanství, o to tam nejde) kdo ví proč hrozně vstřícní a chápaví. Jakoby stále neplatil učitelský úřad a papežská neomylnost. Tvrzení, že církev svým důrazem na tradici a záměrným zpátečnictvím brzdí vědce utržené z řetězu, je dost úlet. Proč zároveň Vatikán povolává Langdona, který má od minual tak špatnou reputaci? Kromě kontroverze se Andělé a démoni nepokusí ani o jedno zásadnější dloubnutí, ač se to přímo nabízelo. Ten obrat zacílení nechápu. Ani se nedivím, že Vatikán ten film nedoporučil, ani nezakázal...(27.5.2009)

  • Fr
    ***

    Po prvcích bájných křížem projdi Řím. A andělé nechť průvodcem jsou tvým….. Scénáři pomohlo, že je oproti knize osekán o desítky motivů, stovky stran textu. Překopána je i dějová struktura s vypuštěním několik klíčových postav. Prostě vyvarování se chyb ,,Šifry“. Jízda autem po ulici je akčnější, jen se nechodí a nevysvětluje. Odpovědi na hádanky sice zná veskrze T.Hanks, ale po půlhodinovém ,,úvodu“ má film ucházející spád a pátrání dává celkem smysl. Bohužel důsledkem ,,řezu“ je i bez emoční závěr. Maximum si zaslouží výborná ,,ďábelská“ hudba H.Zimmera (prý v ní ukryl pětitónový ambigram) a E.McGregor. Čekali jste víc? Víra je dar! PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE * NAPĚTÍ *** Co uvidíme (možná) příště? Ztracený symbol! Nevěříte?(26.6.2009)

  • flanker.27
    **

    Velevážení ctitelé, umělci a znalci kumštu divadelního, naše kočovná společnost dovoluje si předvésti Vám pod vedením principála signora Howarda (ozývá se mírný potlesk, mistr skromně kyne hlavou) drama jarmareční Robert Langdon a Vatikán v nesnázích (větší, zaujatější potlesk). Tento kousek divadla lidového k osvětě široké spolu s mistry pera nabízíme, bychom o všelikých tajnostech světa širokého každého zpravili (během řeči vstupují do popředí postupně Dan Brown, David Koepp a Akiva Goldsman, publikum tleská spontánně). K tajemnému dramatu plnému tajností, nebezpečenství, úkladů a zrad hude mistr smyčce maestro Hans Zimmer (ozve se trylek, velký potlesk déle trvající). V roli hlavní zřete přeslavného Hankse Toma, dříve prvního milovníka, nyní starého herce charakterního, který co učený bakalář Langdon záhadu čtyřnásobného zmizení a jednoho stroje pekelného řešiti musí (Hanks vystupuje do čela malého pódia, rozepne kabát, mistrně jej odhodí mimo zorný úhel publika a vysekne poklonu, obecenstvo u vytržení, dámy omdlévají, pánové uznale kynou hlavami). Dále dovolte představiti Vám další slavné naše umělce prken, jež svět znamenají, Skarsgård Stellan (plác), McGregor Ewan (plác plác), Favino Pierfrancesco (plác plác plác), Kaas Nikolaj (4xplác), a nakonec klenot kočovné společnosti naší, uvítejte slečnu Ayelet Zurer (slečna půvabně postoupí v před, vysekne pukrle, rozhodí úsměv vlevo i vpravo, pánové u vytržení). Nuže dovolte velevážení, nechť akt první započne se. Divadlo počíná, scéna stíhá druhou, zápletka, z vody vynořuje se hlavní charakter, úklady, zvraty, překvapení, obecenstvo roztává, ponořuje se do dění, je u vytržení z nečekaných odhalení, principál sleduje reakce a vidí, že Vítr z hor tentokrát nebude potřeba. Blíží se vyvrcholení, charakterní herec v roli nadupaného bakaláře za pochodu řeší tajnosti vatikánské, odhaluje "překvapivého" viníka hlavního a od stolice svaté nečekaného ocenění dostává se mu. Podařený kus končí, obecenstvo vesměs spokojeno, herci, kteří zde tentokrát neměli svou oblíbenou vsuvku "já bych si tedy s dovolením také vzal", s výtěžkem představení upalují do prvního šenku a principál s mistry pera mnou si ruce, jak jim to s několika drobnými obměnami zase vyšlo. Po deváté rundě vstane jeden člen společnosti a povídá: a budeme si říkat Hollywood.(16.5.2009)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace