poster

Captain America: První Avenger

  • USA

    Captain America: The First Avenger

  • SK název

    Captain America: Prvý Avenger

Akční / Dobrodružný / Sci-Fi

USA, 2011, 124 min

Režie:

Joe Johnston

Diskuze k filmu (1 316)

<< předchozí 1 2 3 4 17 34 50 66
    • 28.5.2012  23:46
    Anarvin
    (hodnocení, komentáře)
    • 22.5.2012  17:36
    movieband
    (hodnocení, komentáře)

    já sem je taky viděl tak jak djou po sobě tyhle marvelovky a musí říct, že na Avengers se těším jak malé děcko na Vánoce. ...

    • 22.5.2012  11:47
    Ištván87
    (hodnocení, komentáře)

    senky15: Jojo, možná by neškodilo, aby všichni, kdo tomuhle filmu dávali nesmyslně malý hodnocení, se na to koukli znovu... Já osobně ty filmy viděl přesně podle data natočení, takže mi celá ta série tvoří krásně ucelenej obraz... Avengers byli perfektní... 

    • 22.5.2012  11:39
    senky15
    (hodnocení, komentáře)

    po avengers mi to prišlo o mnoho zabavnejšie. Asi som podlahol ich sile :) 

    natočili 4* filmy aby mohli prisť esom v podobe dokonalých Avengers, nice. Uplny užas, takto si predstavujem vyvrcholejnie :D

    • 30.4.2012  11:39
    Jakkob
    (hodnocení, komentáře)

    Ištván87: Jak jsem již psal, mě jeho charakter, pohnutky a celkově celá jeho postava v tomto filmu přišla právě taková, jak jsem psal prve - nebudu se tu opakovat. Jsem si jist že mi to Kap. Amerika určitě odpustí, příště se třeba bude více snažit...

    • 30.4.2012  08:58
    Ištván87
    (hodnocení, komentáře)

    Jakkob: Když pominu, že je uměle vytvořenej, že je to genetickej experiment, tak na něm není nic tak zvláštního. Naopak, v podstatě jako jedinej má dost logický pohnutky. Za druhý světový bylo všude na světě normální, že lidé odcházeli do armády, aby bojovali za svojí zem, potažmo za mír. Byla mezi nima i slušná řádka dobrodruhů, kteří si to představovali jako děsnou zábavu, že s naučí střílet a dostanou se do cizí země, ale nebojím se říct, že většina do toho šla z přesvědčení... To jaké má Kápo pohnutky dneska, to je celkem jasný. On nic jinýho nemá, než ten boj.

    • 30.4.2012  02:10
    Jakkob
    (hodnocení, komentáře)

    AndreyCSFD: No, abych byl upřímný, tak ač na všechny Marvelovky a potažmo komiksáky obecně nahlížím s velkou nadsázkou, tak mi charakter Kapitána Ameriky přijde ze všech Marveláků nejumělejší a nejnepřirozenější - jeho roli a charakter se vším všudy sem mu prostě nevěřil ani v nejmenším, bohužel...

    • 29.4.2012  20:51
    TheDarKnig
    (hodnocení, komentáře)

    hm, hezčí by byly 4, IM1,2 taky nejlepší marvelovky, ale Cpt. těsně za nimi, pak Thor a Hulk. Avengers pravděpodobně budou novým králem

    • 29.4.2012  20:30
    AndreyCSFD
    (hodnocení, komentáře)

    Jakkob: U  mě zase přesně naopak. Sice mám severské ságy moc ráda, ale u Capa mě baví ta jeho nezkaženost (nebo jak to nazvat). Incredible Hulk byl u mě nejslabší (tu jeho proměnu nedokážu zkousnout). Suveréně vede Iron Man.

    • 28.4.2012  15:07
    Jakkob
    (hodnocení, komentáře)

    Coby filmy sem jak Cap. Americu, tak Thora hodnotil stejně - za hezké 3*. Je pravda že Thor byl oproti Cap. Am. imho méně akční, ale coby postava mi byl zase imho více bližší, už jen skrze fakt, že semi severské mýty a legendy moc líbí a Thor je jejich přímou součástí. Každopádně Incredible Hulk a Iron Man 1 a 2 zůstávají nepřekonáni...

     

    • 28.4.2012  14:05
    Alpha-17
    (hodnocení, komentáře)

    Capa jsem ještě neviděl, ale Thor byl výbornej, akční možná trochu míň, ale to se dá u superhrdinských jedniček očekávat, navíc byl i vtipnej a nenudilj jsem se ani chviličku. A Asgard je úžasnej!

    • 28.4.2012  13:35
    Kadlík
    (hodnocení, komentáře)

    tempus: Naprostý souhlas. Thor mě nudil, Kapitán bavil a rozhodně byl více akční v pravém slova smyslu.

    • 24.4.2012  20:18
    moviesfan
    (hodnocení, komentáře)

    Tak zrovna CA a Thor mi přišly jako nejlepší zfilmovaný komiksy za minulej rok :))

    • 24.4.2012  14:23
    Babu06ster
    (hodnocení, komentáře)

    tempus: Thor byl podle me vic akcni nez CA, mam rada Marvelovske kousky, ale tohl eproste neslo.

    • 24.4.2012  13:43
    tempus
    (hodnocení, komentáře)

    Babu06ster: Toto jsem si řikal u Thora, ale u CA to určitě není(pro mě)

    • 23.4.2012  21:20
    Babu06ster
    (hodnocení, komentáře)

    NUDA NUDA A ZASE JEN NUDA! clovek si celou dobu rika, ze se konecne zacne neco dit, ale najednou jdou titulky a konec.

    • 20.4.2012  15:17
    hypnos11
    (hodnocení, komentáře)

    Ravi: mas pravdu, spatne vlastnosti nejsou jenom nasim vydobytkem, podobne to je vsude na svete. ale z lidi nedela svine doba, protoze to v ech ldiech uz musi byt. jak rikal karel capek - clvoeka nezmenis, jenom se ti vybarvi. a ten o tom vedel mnohem vic, nez vsichni clenove csfd dohromady, bez pardonu. zase s tebou ale castecne v tomto souhlasim - doba tyto spatne vlastnosti posilila. a dkyz je rec o zradcich, kolaborantech a udavacich, proc delali to ,co delali? protoize z thoo meli nejaky prospech, malokdy proto, ze by to byli nejaci idealiste. to same mas s temi statisicovymi davy, v lsitopadu 89 to bylo podobny, ale v ty dobe bylo taky spousta stb-aku, udavacu, tajnejch atp, kteri pouze s prichodem nove doby zmenili plast. jinak je videt, ze prvni republiku a minulost vubec mas nastudovanou dobre, v tom se ti meirt zdaleka nemuzu.

    proste a jendoduse, uzavrel bych to tak, ze s tebou az na vetsi vyhrady souhlasim :)

    • 20.4.2012  13:24
    Ravi
    (hodnocení, komentáře)

    Omlouvám se za délku předem :-) Tak jestli jsou "některými lidmi" myšleny statisícové davy ve všech velkých městech, vyhlašování republiky ještě před 28. říjnem na mnoha různých úřadech, v podnicích, ve městech i na vesnicích, pochodující sudetští němci v Praze s nápisy "Masaryk je náš prezident, ať žije!", apod., tak souhlas. Závist atp. nejsou zdaleka jen české vlastnosti a z lidí podle mě dělá svi.ě doba a okolnosti při pohledu zpět, ne to, že se tak narodili. Kolaboranti a udavači byli vždycky všude v každém režimu na světě, ale když to období u nás trvalo 60 let, tak to s národem a jeho sebeuvědoměním prostě pohne, ať už jsou lidi sebelepší nebo sebehorší. Proto byla doba po R-U za první republiky taková a dneska je maková. Jasné, že nic není černobílé, ale okolnosti jsou teď jiné, 60 let "výchovy" se podepsalo na rodičích i jejich dětech. Nemyslím si, že by si první republiku kdo nějak maloval. Nechtěl jsem nic idealizovat, ale porovnávat a v tom vidím velký rozdíl. Bylo by složité se zabývat tím, proč se za první republiky z některých bývalých legionářů stali sympatizanti Nacistů a z početné české inteligence (Karel Čapek např.) Komunisté, kteří posléze odešli po její radikalizaci. Prostě taková byla doba a okolnisti, lidé něčemu věřili, proto dělali to co dělali, nemyslím si, že to bylo tím, že byli udavači, kolaboranti a zrádci se špatnými úmysly už předem. Dneska je problém něčemu věřit právě proto. Když se koukne člověk zpátky, vypadá vše jednoduše, ale při tom, co děláme teď dnes a denně tento pohled chybí. Nás budou zase posuzovat budoucí generace a v porovnání s první republikou nás budou porovnávat, si myslím, hodně.

    • 19.4.2012  07:07
    Ištván87
    (hodnocení, komentáře)

    hypnos11: Je fakt, že jestli něco právě komanči rozšířili, tak to je závist. Vždyť zavírali lidi kvůli tomu že měli majetek. V politických procesech končily známí lidé... Když ti budou několik let tlouct do hlavy, že kdo má víc peněz je gauner, tak tomu uvěříš.... To se musí někde projevit...

    • 18.4.2012  19:47
    hypnos11
    (hodnocení, komentáře)

    LokiZombie: to nepopiram, ja tehdy jeste nezil :)

     

    ale jo, verim, ze tenkrat nekteri lidi jeste byli hrdi na to, ze byli cesi. ale zavist a dalsi skvele ceske vlastnosti nebyly "vynalezeny" ve 20. stoleti, v nem se uz jenom posilily. napriklad helso pravda vitezi bylo i tehdy pro spoustu lidi jenom prazdna slova, z cestnych lidi by se preci o par let pozdeji nemohli stat kolaboranti a udavaci. prvni republika nebyla tak ruzova, jak si ji tu malujete. vzdyt techto dvacet let bylo oramovano hroznymi valkami, spousta cechu se mela dobre za cisare, tak s nim sympatizovala, a stejen to bylo i za nacku a pak za komousu. ale souhlasim, ze tu dobu muzeme povazovat za zlatou dobu naseho naroda

<< předchozí 1 2 3 4 17 34 50 66