poster

Terminator Salvation

  • USA

    Terminator Salvation

  • SK název

    Terminator Salvation

Sci-Fi / Akční / Thriller

USA / Německo / Velká Británie / Itálie, 2009, 110 min (Director's cut: 118 min)

Režie:

McG

Hudba:

Danny Elfman

Diskuze k filmu (4 290)

    • 31.7.2011  10:57
    rounen
    (hodnocení, komentáře)

    movieband: no 4.díl se povedl vizuálně,to prostředí a roboti byli dokonalí,krásnej vizuál...vím že 2.díl byl super,taky ho mám v Topce :)

    • 31.7.2011  10:19
    Luigi.K.
    (hodnocení, komentáře)

    akorat takova hlavni vec. Terminator byl vzdy o robotech a ne o postavach.

    • 31.7.2011  10:13
    movieband
    (hodnocení, komentáře)

    todle pokračování je dobré ale na předešlé díly nemá ... hlavně na Den Zúčtování .. libilo sa mě zpracování terminátorů a různých těch strojů ...

    • 31.7.2011  01:31
    Jakkob
    (hodnocení, komentáře)

    rounen: Sem rád že se film líbil...

    • 30.7.2011  22:58
    rounen
    (hodnocení, komentáře)

    Jakkob: dnes jsem shlédl tento díl,a krásně to na sebe navazuje,a musím říct že tento díl se velmi povedl vizuálně i dějem...5*

     

    • 28.6.2011  23:49
    Jakkob
    (hodnocení, komentáře)

    To samozřejmě, každopádně to tak není, takže se toutou určitě zajímavou, ale neuskutečněnou myšlenkou nechci moc zabývat...

    • 28.6.2011  14:37
    Luigi.K.
    (hodnocení, komentáře)

    Jakkob: co clovek to nazor. Vim ze by to bylo tezke, ale kdyby od druheho dilu az do ted ztrvarnil Connora jeden herec, bylo by to lepsi.

    • 27.6.2011  23:25
    Jakkob
    (hodnocení, komentáře)

    Já si na Connora coby Bale(a) stěžovat nemohu a ať už bylo jeho obsazení komeční tah či nikoli, za jeho ztvárnění vůdce lidsk. hnutí odporu sem tvůrcům i herci samotnému velmi vděčný. Po těch předchozích ztvárnění to byla zase změna, pro mě velmi příjemná a navíc velmi dobře vyvedená...

    • 27.6.2011  20:57
    Luigi.K.
    (hodnocení, komentáře)

    Beast34: Ono kdyz se nad tim clovek zamysli, tak ve vsech T dilech nebyl lakadlem John a nebo v 1 jeho otec, ale vzdy Arnold jako robot. Jako filmove hvezda. I ted to tady vicemene zkouseli, ale nic proti Samovi, ale Sam Worthington neni az takova hvezda jako Arnold. Souhlasim s tim, ze Ch. Bale je pouze komercni tah. T5 snad bude lepsi, pokud se ji dockame. Verim ze driv nebo pozdeji.

    • 27.6.2011  20:19
    Wysch
    (hodnocení, komentáře)

    Beast34: A právě proto bylo jeho obsazení jen prachsprostej komerční tah. Tu roli mohl za mnohem menší peníze zahrát kdokoliv, ale ten by asi nepřitáhl do kina tolik lidí :)

    • 27.6.2011  19:58
    Beast34
    (hodnocení, komentáře)

    Luigi.K.: to je pravda ale to je tym ze herec formatu Bale nemal co hrat - kedze mu nic nenapisali :) s tym nic nenarobi a povazujem to za minus filmu... pokial viem v povodnej verzii scenara mal mat Connor este menej priestoru...

    • 27.6.2011  19:05
    Luigi.K.
    (hodnocení, komentáře)

    Wysch: to urcitze. Me prisla Samova postava sympaticnejsi nez sam velky Ch. Bale.

    • 27.6.2011  16:56
    Wysch
    (hodnocení, komentáře)

    Luigi.K.: To nebylo zas tak nikdy řečeno. Je třeba si taky uvědomit, že Sarah do Johna pořád hustila, jakej bude vůdce a tak vůbec není ani divu, že sám Connor je takovej uplzlej. Nicméně právě to, že T3 končí ve chvíli, kdy nastává soudný den, neznamená, že z Connora charizmatickej vůdce nevyroste. A abych řekl pravdu, já osobně radši toho tichýho ušláplýho Connora, než velkýho akčního hrdinu. Obsazení Balea v TS byl prostě jen komerční tah, mnohem zajímavější postavu měl právě Worthington. 

    • 27.6.2011  15:13
    erased
    (hodnocení, komentáře)

    Luigi.K.: no jasný,paul walker! já si říkal koho mi to Stahl pořád tak připomíná :D s tím bych v roli Connora souhlasil na 100%,ať už jde o souvislost s flashbackem nebo o charisma...za Balea se ale nezlobím a Stahl mi vyloženě na nervy taky nikdy nelezl

    • 27.6.2011  14:42
    Luigi.K.
    (hodnocení, komentáře)

    nebo treba Paul Walker

    • 27.6.2011  14:40
    Luigi.K.
    (hodnocení, komentáře)

    sniper18: prirozena autorita urcite ano. V 1 a ve 2 dvjce se o nem mluvi jako o prirozenem vudci. Ma predstava o Johnovi by byla asi jako Josh Duhamel...napriklad.

    • 27.6.2011  13:29
    sniper18
    (hodnocení, komentáře)

    Ja som si zase nevšimol žiadnu podobnosť Stahla a Connora z flashbacku. John Connor má byť podľa mňa prirodzená autorita, za ktorou pôjdu davy, čo Connor z flashbacku spĺňal, ale Stahl vôbec, on bol taký úplne obyčajný muž, čím ale nehovorím, že mi vadil. A tak v tomto mi viac sadol Bale, on bol podľa mňa pre TS hlavný klad, len Sam Worthington mu stále zavadzal.

    • 27.6.2011  13:25
    Luigi.K.
    (hodnocení, komentáře)

    Souhlasim, ze Stahl je Connorovi z flashbacku asi nejvic podobnej. Jak bylo receno, obycejnej kluk, ktery utika pred vrazdicimi stroji. Na druhou stranu, John Connor ma byt ten, diky kteremu se lidi strojum postavi a asi by k tomu mel mit fyzicke predpoklady a trosku se chovat jako vojak ( viz. T4), ale celkove mi nesedi do role Johna nekdo, kdo hraje i Batmana.

    • 27.6.2011  12:29
    Jakkob
    (hodnocení, komentáře)

    Krom toho závěru (já se můžu na jakýkoli dil T-série koukat několikrát do roka) bych se vším více či méně souhlasil, přesto mi ve trojce Stahl krapet "nesedí", ale je to skutečně jen občasný pocit, navíc mám Stahla raději jak Furlonga ve dvojce...

    • 27.6.2011  12:24
    Wysch
    (hodnocení, komentáře)

    Tak Stahl byl a je vizuálně Johnu Connorovi nejvíc podobnej (viz "flashback" někde ve dvojce nebo kde), tak asi proto byl vybranej. Mně se celkem líbil, jak tu roli zahrál, není to žádnej suprhrdina typu Kristián Baleů, žádný drsný ksichty, prostě obyčejnej kluk, kterej byl celej život nucenej utíkat a skrývat se. Trojka samotná je spíš poctou jedničce a dvojce, než cokoliv jinýho, skvěle padne do univerza a uzavírá příběh. Že má parodující prvky a někomu to vadí, no prosím, ale aspoň to není film jako přes kopírák. Překvapivě je T3 jedinej film ze série, na kterej se dá koukat dvakrát do roka, T2 se dá zkouknout jednou. (V mým případě.)