Diskuze k filmu (529)

<< předchozí 1 2 3 4 8 14 21 27
    • 10.4.2012  23:23
    GAVARILO
    (hodnocení, komentáře)

    Joerex: To souhlasím.

    • 1.11.2011  18:18
    Joerex
    (hodnocení, komentáře)

    Po Bratrstvu Neohrožených, který jsem viděl snad 10x jsem čekal podobnou bombu. Nečetl jsem si hodnocení ani komentáře. Bohužel musím konstatovat, že tenhle seriál je naprosto průměrnej. Nezachrání to ani poslední 2 díly.

    Škoda.

    • 22.9.2011  11:01
    reich
    (hodnocení, komentáře)

    Skvěle natočený válečný seriál.

    • 26.8.2011  14:24
    kope
    (hodnocení, komentáře)

    V podstate suhlasim s hodnotenim Malarkeya, skoro vo vsetkom. Tento serial jednoducho musim porovnavat s Bratstvom neohrozenych, kedze maju spolu velmi vela spolocne. BN ma ohromilo v case, ked vyslo. Pozeraval som ho po nociach a mraz mi behal po chrbte. Moj nazor po zhliadnuti vsetkych casti bol, ze toto sa ma povinne premietat v skolach na hodinach dejepisu, nech to s deckami "vcas" zatriase , kym vykonaju dajaku "hovadinu". Zial o Pacificu to nemozem povedat. Serial je zbytocne natahovany, na dolezite detaily sa akosi pozabudlo, navyse ale pribudlo kopu kravin a zbytocnosti. Herci sa netvarili prilis zdrvujuco, ked im v naruci umierali kaamosi, naopak chovali sa absurdne a vystavovali tela vtedy, ked sa mali krcit za kopcom. Silna bola scena v osmom dieli, strelba do civilistov. Inak velke sklamanie po BN.

    • 7.6.2011  17:14
    Nons3nse
    (hodnocení, komentáře)

    Tak po shlednutí druhého dielu mám zmiešané pocity...
    Som zvedavý, ako sa to bude ďalej vyvýjať... 

    • 8.3.2011  09:16
    flanker.27
    (hodnocení, komentáře)

    Malarkey: A když už jsme u toho, možná bychom mohli zmínit i Vzestup, což je co do účinku podobná věc, jen víc komorní a asi pro řadu lidí trochu stravitelnější.

    • 7.3.2011  21:18
    Malarkey
    (hodnocení, komentáře)

    flanker.27: ty si mi ten film ukrad z huby, já jsem čekal na chvíli, kdy ho právě s tím hnusem ve válce porovnám...:) ale dobrý tip

     

    jo Jdi a dívej se je neuvěřitelný zážitek, je dost dlouhý,takže to tak po půlce utnout, protože si myslim, že vidět celý film naráz by tě na nějakej čas zničilo. Představ si například, že tě šokuje jenom letmý průlet kamerou, ne perfektní záběr, vykonstruovaný nápad, precizní akce drahá jako tucet dromedárů...prostě jenom letmý průlet kamerou, který tě zničí na další půlhodinu filmu, než první část skončí...já jsem z toho byl nesmírně překvapenej a pochopil jsem, že to, co mě skutečně šokuje, příjde nečekaně a táhne se s filmem hodně, hodně dlouhou dobu.

    • 7.3.2011  20:02
    vBaker
    (hodnocení, komentáře)

    flanker.27: Asi právě proto stále na mě čeká, díky za tip.

    • 7.3.2011  19:55
    flanker.27
    (hodnocení, komentáře)

    vBaker: Třeba mít na paměti, že to není moc zábavný film, dlouhé záběry, dlouhé pasáže beze slov. Ale neuvěřitelně sugestivní.

    • 7.3.2011  19:47
    vBaker
    (hodnocení, komentáře)

    flanker.27: Mám ho již několik let v PC, ale nějak jsem se nedokopal/neodvážil to shlédnout.

    • 7.3.2011  19:24
    flanker.27
    (hodnocení, komentáře)

    vBaker: Doporučuju Jdi a dívej se. To je film, co stojí leda na straně obětí, přikrášlenýho na něm není nic a šokovat může docela dobře...

    • 7.3.2011  13:57
    vBaker
    (hodnocení, komentáře)

    Malarkey: Napadá mě, že žádný film nemůže válku vykreslit věrně. Prostě to nejde. Může zobrazit věrně pouze vizuální stránku, děj je povětšinou jednostranně zaměřený, film vždycky stojí na něčí straně. I když je postavený na základě skutečnosti, je upravený, líbivější, akčnější. Nechtěl bych se dostat do žádného takového konfliktu, ale dokud se tam člověk sám neocitne, nemůže být šokován v tom správném slova smyslu.

    • 7.3.2011  00:33
    Malarkey
    (hodnocení, komentáře)

    vBaker: Souhlasím, tvůj názor také respektuji. Těch hnusů jsem tam taky viděl dost. Teď to vyzní, jak kdybych v příbězích z války vyhledával hnusy, roztrhaný těla a bůhví co ještě :D ale podle mě právě o to v seriálech a filmech na tuhle tématiku jde a když nějakej takovej novej se na scéně objeví, tak od něj očekávám přesně to, že mě co nejvíckrát šokuje

    • 7.3.2011  00:00
    vBaker
    (hodnocení, komentáře)

    Malarkey: Když to tak vezmu, válka je jedna velká rutina. Nic víc. Hnusu, hrůzy jsem v tom viděl dostatečně. Pravda teda je, že ten díl se mezi ostatní moc nehodil - vybočil z řady, mně to nevadilo, tvůj názor respektuji.

    • 6.3.2011  22:22
    Malarkey
    (hodnocení, komentáře)

    vBaker: já nepopírám, že to nebyla součást jeho života, také že byla, ale pro seriál to mohli zkrátit, vysvětlit co se během návštěvy v Austrálii stalo, jaký to mělo následek a ne aby tím zbytečně zaplnili jeden díl, to se na mě nezlob, to rovnou mohli natočit romanci z období druhé světové války o jednom válečném hrdinovi a jedné smutné australské paničce. chtěl jsem vidět válku, chtěl jsem vidět krutosti, které se ve válce stali, chtěl jsem vidět realitu takovou, jakou si seriál zaslouží a jakou by divák, který válku nezažil, měl vidět. a ne, abych hodinu sledoval nějakou milostnou story, to mi prostě za vlasy přitažené přišlo narozdíl od BoB :)

    • 26.2.2011  02:01
    vBaker
    (hodnocení, komentáře)
    Malarkey: Já jsem se nenudil ani chvíli. Díl/část v Austrálii mi též nepřišla zbytečná. Prostě to mohla být / byla část válečného života Leckieho. Proč by měl být film nutně lineární? BoB bylo mírně přitažené za vlasy.
    • 20.2.2011  12:29
    berka496
    (hodnocení, komentáře)

    Malarkey: Máš pravdu, myslím že to byl díl pět. Tento díl byl největší omyl tohoto seriálu.

    • 20.2.2011  09:03
    Malarkey
    (hodnocení, komentáře)

    vBaker: chápu, že chtějí co nejreálněji přiblížit divákovi válku v Pacifiku, neberu jim to, dokonce jsem za to rád, ale mohli to udělat alespoň trochu libivě...akce ve tmě nebo když je nuda u nich tak se má nudit i divák? co se týče BoB, v Ardenách ke konci války se vojáci taky nudili, strašně...ale vypadlo to v tom seriálu tak? mně to nepřišlo...jenže tady sleduju jeden díl, jak jeden voják nahání nějakou australanku, pak jí pošle do hajzlu a ve výsledku zjistim, že ten namlouvací hodinovej maraton neměl pro budoucnost příběhu absolutně žádnej smysl.

    • 19.2.2011  00:36
    vBaker
    (hodnocení, komentáře)

    Malarkey: Nudné ? může se zdát, ale o to více reálnější.. Ta nuda znázorňuje ty dlouhé měsíce, roky ztrávené v šílených podmínkách. Dovolím si tvrdit, že tam o nějakou překotnou, nereálnou akci nešlo.

     

    Vizální stránka byla dost dobrá - roztřískaná krajina, bláto, pyrotechnické efekty, zmrzačené těla.

    • 7.2.2011  14:36
    Malarkey
    (hodnocení, komentáře)
    škoda, že seriál obsahoval celou řadu naprosto bezvýznamných postav, které nám nabídli naprosto nezáživný a nudný obraz jejich minulosti spolu s jejich vlastnostmi...bez života totiž pak byla i většina dílů :(
<< předchozí 1 2 3 4 8 14 21 27