Diskuze k filmu (560)

1 5 6 7 8 9 10 11 15 21 28
    • 23.2.2009  07:19
    TomikZlesa
    (hodnocení, komentáře)
    proc by ho nekdo trhal ma nazor, ktery dokaze dobre vysvetlit, kdyby napsal: srackaaa ! je to neco jinyho :)
    • 22.2.2009  23:07
    marshalx
    (hodnocení, komentáře)
    Docela jsem se na film těšil, ale totálně mě zklamal. Film neměl atmosféru. Vůbec jsem to těm postavám nevěřil. Scéna jak marně vysvětlovali existenci obludy ve skladu, no to bylo opravdu směšné. Dále nechápu jak by se nechalo takové stádo lidí zmanipulovat nějakou potrefenou babou. Dále např. scéna kdy ty potvory začaly lítat na světlo, místo toho aby ti lidé hned zhasli, tak si ty potvory tak dlouho prohlíželi až tam vletěly :-D . Dále proč nenaskládali těch pytlů k oknu víc, když jsem je viděl ještě ve skladu. A ten konec, jedním slovem směšný. No a takových bezmozkových scén tam bylo víc.
    • 20.2.2009  21:29
    Baxt
    (hodnocení, komentáře)
    :-(
    • 20.2.2009  21:28
    Hansolo35
    (hodnocení, komentáře)
    Když čtu diskuzi, tak nechápu. Jaké herecké výkony se některým líbí? Vždyť ve filmu nikdo nehrál! Bylo to jako banda statistů sebraná někde u silnice :-) Nějaký výraz měla jen ta šílená fanatička a prodavač, co jí zaslouženě střelil do kedlubny. Hrdina jen čuměl, jeho kluk infantilní. Trošku ještě zahrála ta holka, co 10-ti letýho kluka pořád nosila na ruce. Ale jinak slabota. Dialogy jsou taky uhozené. Proč by se třeba černoch dohadoval, že ho chce někdo znemožnit? Předtím přece slyšel výkřiky lidí z přicházející mlhy. Přitom ten film měl opravdu slušně nakročeno. Kdyby to rejža dotáhl do konce, amatérská chapadla vyškrtnul, nechal víc pracovat nervy a atmosféru mlhy, tak se z filmu mohla stát klasika na ktrerou by se nezapomnělo. Něco jako Psycho.
    • 17.2.2009  13:41
    fedoo
    (hodnocení, komentáře)
    Ja síce súhlasím s niektorými bodmi, ale to môj názor nezmení. Mne sa The Mist nepáčil ako celok.
    • 17.2.2009  10:22
    TomikZlesa
    (hodnocení, komentáře)
    tve tak sem ty ten sloh precetl a musim naprosto souhlasit :) a to v kazdym bode, jen mi pripada ze ten konec mel jasny cil: vetsine lidi asi v tu chvili zustala viset spodni celist udivem, na youtube je alternativni konec, a uprime prave tenhle byt na konci filmu, tak bych si asi na mlhu uz nikdy nevzpomel, ale prave puvodni konec zapricinil to proc ji mam, porad v palici .)
    • 17.2.2009  09:44
    mm13
    (hodnocení, komentáře)
    presvedčil si ma!
    • 17.2.2009  09:02
    TomikZlesa
    (hodnocení, komentáře)
    proc ma nekdo potrebu psat takovy slohy :( to pak jaksi diskuze ztarci smysl. O tom konci se tu muzem hadat do nekonecna :)
    • 17.2.2009  00:31
    mm13
    (hodnocení, komentáře)

    !!!!!!!!!!!!!!!!! SPOILERUJEM !!!!!!!!!!!!!!!!!

    * záver = dôvod vrátiť sa na začiatok... keby sa to skončilo happy endom, resp. nie až takto fatálne, neuleží sa to natoľko v hlave, neprinúti to pustiť sa do toho znova (a znova a znova ... a znova ;-). Už pri prvom stretnutí mi ale koniec vôbec neprišiel prepísknutý… naopak! Rád síce verím, že by som svojmu synovi nevystrelil mozog z hlavy dej sa čo dej (a kvôli tomuto filmu možno už vôbec nie), hlavnému hrdinovi a pritakajúcim "spolupáchateľom-spoluobetiam" som však v tej chvíli veril - prežili nepredstaviteľnú hrôzu, umocnenú fanatizmom spolutrpiteľov (ešte aj ten ľudský svet okolo nich – vôbec nie nepochopiteľne - zdivočel), zmocnila sa ich beznádej, chopili sa teda poslednej akej-takej šance a v momente kedy z ich pohľadu došli na koniec, volili ako volili ... otázka ktorú si položili znela "guľka do hlavy alebo larvy niekoľko dní ťa pojedajúce zaživa?" ... čo by ste svojmu dieťaťu podarovali vy?
    * sporný (ale dôležitý) moment bola napríklad scéna kedy prerastená osa (či čo to bolo) nebodne postavu Marcie Gay Harden... pri druhej projekcii mi došlo, že ten hmyz neútočil na ľudí v obchode, utekal pred iným hmyzom, utekal za svetlom a reagoval ako reagoval - tým že ustrnula, tak sa vlastne zachránila… z pohľadu niektorých divákov sa však jedná o prehnanú (autorsky svojvoľnú) scénu a z pohľadu väčšiny, na smrť vystrašených postáv vo filme to bol zázrak, dôkaz jej vyvolenosti... opakujem - veľmi dôležitý (v širších, než len tesne nasledujúcich súvislostiach) a poľahky obhájiteľný moment (mamy radia, neoháňať sa a majú pravdu)
    * následne platí, že hmyz sa po celý čas správa prísne podmienene... bol vyvrhnutý do inej dimenzie, je rovnako zmätený ako ľudia, je vyplašený neznámym prostredím.. neútočí programovo, nie je nacielený, skrátka nasleduje svoje inštinkty... a STRACH a vôľu prežiť
    * o trikoch tu nemá význam diskutovať, jednak o ne vôbec nejde, jednak je jasné, že Darabont na takýto projekt (s takýmto koncom) nemohol zohnať vyšší rozpočet... o to je jeho odhodlanosť zrealizovať tento filmový projekt obdivuhodnejšia
    * diskutovať o fyzikálnych zákonitostiach, kedy sa existencia paralelných vesmírov-svetov-dimenzií pripúšťa len v čisto teoretických rovinách a teda nemá obhájiteľné pravidlá a teda ponúka obrovský priestor na fantáziu autora (čo iné je vo svojej podstate sci-fi?) je bezzubé... Stephen King (poviedku som nečítal) a následne Frank Darabont to podali v rámci žánru práveže veľmi triezvo - brána sa otvorila a potom zase zavrela, zostal len zdevastovaný svet a memento ... o veciach, ktoré nech si už každý doplní sám!
    * čiastočne súhlasím s výčitkami voči hereckým predstaviteľom… lenže – koľkým vadia hereckí predstavitelia a koľkým postavy, ktoré stvárňujú??? …a tiež neviem, či by to celé „akože béčko“ pôsobilo lepšie, keby tu hrali skutočné herecké kapacity… čo už je ale silou výpovede ovplvynený postreh :-P

    Námietky? :-)

    • 16.2.2009  23:13
    nigga
    (hodnocení, komentáře)
    gen.Zhukov: no jo, ale pak by bez argumentů nemělo smysl chodit na diskuzi, ty sem hodíš názor a je snad přirozený, že někdo s opačných chce znát tvůj důvod, tvé argumenty, když se o tom nechceš bavit, tak piš jen komentáře a do diskuze se nezapojuj. Čí argumenty jsou silnější, to nejlíp vždycky posoudí ta třetí strana, ale tím, že se občas člověk o něčem pobaví, tak se může stát, že třeba přehodnotí svůj názor, někdy nikoliv, to záleží na každém, ale podle mě to vždycky má smysl, i když to třeba nikam nevede.
    • 16.2.2009  23:03
    Rover
    (hodnocení, komentáře)
    jo, mlha je prostě na 5, argumenty neargumenty :-P
    • 16.2.2009  22:41
    fedoo
    (hodnocení, komentáře)
    V podstate súhlasím s gen.Zhukov-om, až na to, že nie som nemocný. Ja ale nechápem prečo to berú všetci tak vážne. Niekto chce vyjadriť svoj názor v diskusii (je tu na to nie?), ten niekto občas trochu naschvál preženie alebo napíše niečo vtipné (nie však vtipné pre každého) a už je považovaný za mudrlanta.
    • 16.2.2009  21:28
    fedoo
    (hodnocení, komentáře)
    Neber moje posty zas tak moc vážne. Mne ide iba o to aby ľudia uznali, že niektorým sa ten film proste nemusí páčit. A aby to uznali aj vtedy, keď ich nepresvedčia argumenty.
    • 16.2.2009  21:22
    mm13
    (hodnocení, komentáře)
    urovnaj si myšlienky, prehodnoť či si sa v niektorých záveroch predsa len nemohol unáhliť a teda zmýliť, potom sa zhlboka nadýchni a skús to znova... alebo sa na to ako píšeš vyser, každopádne za seba môžem uviesť, že ani jeden "argument" zo strany tých, ktorým sa film nepáčil či ich niečim dráždil, ma nepresvedčil... plus podotýkam, že som k tomu pristupoval veľmi triezvo a z Darabonta si do keciek nenarobím... ale je to šikovný filmár a Hmlou to zase iba a len dokázal!
    • 16.2.2009  21:16
    fedoo
    (hodnocení, komentáře)
    Tomu sa hovorí tolerancia, že. Teraz sa už fakt nečudujem, prečo všetci dávajú vysoké hodnotenia. Boja sa že ich niekto stále bude urážať v diskusii (ak sa v nej ozve, ja blbec).
    • 16.2.2009  21:04
    mm13
    (hodnocení, komentáře)
    len ich radšej neprovokuj, mudroškov, to sa tu zas dočkáme prehlásení :-P
    • 16.2.2009  20:49
    Trisstes
    (hodnocení, komentáře)
    omg ...absolutne nechapem to ze dakto spochybnuje rozhodnutia postav v tomto filme...ako keby ste zazili to co zazili oni...ak ano tak to treba napisat...
    • 16.2.2009  12:54
    TomikZlesa
    (hodnocení, komentáře)
    zajimalo me jestli to dokazes oduvodnit :) a mas naprostou pravdu, navic neverim ze otec jakym Thomas Jane byl, by vubec dokazal udelat synovi to co udelal
    • 16.2.2009  12:48
    Trifi
    (hodnocení, komentáře)
    No ono je toho víc... 1./ Převrací psychologii hlavních postav naruby. Po celou dobu měli sílu bojovat, nevzdávali se ačkoliv byli v pěkném srabu celou dobu. 2./ To, co udělali (nehledě na náboženství, jsem ateista...) je špatné za JAKÉKOLIV okolnosti. 3./ Za toho klučinu neměl právo nikdo rozhodnout, a on sám byl na to ještě příliš mladý... No, dalo by se pokračovat, ale myslím že pro vysvětlení to stačí... :)
    • 16.2.2009  10:54
    TomikZlesa
    (hodnocení, komentáře)
    co je na nem nesmyslne ?
1 5 6 7 8 9 10 11 15 21 28