poster

Vlkodlak

  • USA

    The Wolfman

  • Slovensko

    Vlkolak

Horor / Thriller / Drama

USA, 2010, 103 min (SE: 114 min, Director's cut: 119 min)

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Malarkey
    ****

    Na Vlkodlakovi mě strašně, ale uplně příšerně, vadí jedna věc, která celej ten film shazuje dost dolů, tedy především na tu hranici, kde to sundavaj zdejší všeználci. Tou věcí je totiž fakt, že na něm není vůbec nic zajímavého, neotřelého a jiného, než co by se od jiných vlkodlačích filmů vyjímalo. Pokud by takový sir Arthur Conan Doyle žil, tak by je možná i zažaloval, kdyby chtěl, protože ten film vůbec nic zajímavýho v sobě nemá. Jenže druhá věc je zpracování, a to se povedlo a to tak, že dost. Atmosféra je totiž perfektní, a když pominu fakt, že hlavní roli ztvárnil Benicio Del Toro, který se svým zjevem do Evropy 19. století určitě patří, tak jsem se vesměs dost bavil. Samotný hodnocení mě ve výsledku vůbec nepřekvapuje a to z více důvodů. Především je to remake, taky ten příběh ničím neoslní. Když si ale uvědomím filmy, které se v tomhle století odehrávají, tak s atmosférou nemůžu být jinak, než spokojený. Na film se má koukat, proto že má bavit a ne proto že v něm jiní hledají nesrovnalosti. Ve výsledku zdejší nedodělci napálej tři hvězdy, aby se neřeklo s tím, že někdo nemá koule. Pokud někdo nemá koule, tak především oni, jelikož si nedokážou přiznat, i že i přesto všechno takový film může mít svoje kvality a Vlkodlak je má.(28.11.2010)

  • 3DD!3
    ****

    Čím více se odkládala premiéra, tím víc rostli mé obavy o výsledný produkt, ale Joe Johnston to zvládl víc než obstojně. O tak zásadní počin jako byl první VLKODLAK se sice nejedná, ale úpřímně, kdo z vás něco takového čekal? Akce je rychlá, svižná a (v unrated verzi) řádně krvavá, atmosféra rovněž povedená. Benicio Del Toro sice nepředvádí nic víc než svůj standart, ale takový Anthony Hopkins nebo Hugo Weaving (Abberline je asi nejlepší postava a klidně bych si nechal líbit spin-off nebo dvojku, pokud by tam byl) si místy kradou film pro sebe. Elfmanova hudba děj výborně dokresluje a hlavní téma mi přišlo jako svižnější Drákula, což není výtka ale pochvala, protože zní vážně skvěle. Říká se, že zabít nestvůru není hřích. Pouze zabít člověka. Ale kde jednomu konec a druhému začátek?(22.5.2010)

  • T2
    ***

    Rozpočet $150miliónovTržby USA $62,189,884Tržby Celosvetovo $142,634,358Tržby za predaj DVD v USA $20,937,611 //počet predaných kusov 1,193,415 ║ Príbeh, herci a samotná réžia za moc nestoja ale čo tu najviac zaujme sú triky a masky, v tom ohľade ide o dosť dobrú prácu, plusom je že tvorcovia masiek moc neexperimentovali a zachovali vlkolaka v podobe ako bol zo 40.rokov + samotná dejová kostra, takže sa to dá brať ako taký "priemerný" remake, aj keď nehorázne predražený. /60%/(18.5.2010)

  • Psema
    ***

    Scenáristický slepenec snad třiceti autorů, který neví, jestli chce být akční řežbou odkazující na slavný originál, anebo téměř filosofickým zamyšlením na téma "kde končí hranice mezi člověkem a zvířetem, potažmo jak tuto hranici identifikujeme," v němž se má navíc odehrát velká, ne-li snad největší romance všech dob. Není divu, že jako celek Vlkodlak vůbec nefunguje a ve výsledku jen překlikává mezi jednotlivými styly, aniž by se člověku dostal trochu pod kůži. Chemie mezi Del Torem a opravdu mizerně hrající (leč stále pohlednou) Emily Blunt navíc neexistuje (ještě aby ano, když je jejich vztah založen na dialozích z třetí cenové), Hopkins se i přes svoje maniakální pohledy abstinujícího feťáka svému Van Helsingovi z Draculy ani nepřibližuje a Weaving pro jistotu recykluje agenta Smithe v každé druhé scéně. Vlkodlak je vlastně takový odvar. Jako by se onen nespočet tvůrců, který na filmu po léta pracoval, nedokázal shodnout, co vlastně chce, a tak do něj každý napral, co se mu zamlouvalo, aniž by bral ohledy na vyváženost produktu. Aspoň že vykradačský soundtrack (Coppolův Dracula hadr) odvádí atmosferickou práci na jedničku, stejně jako Johnston v případě vizuálu a nápadité akční řezničiny. Tolik upadnutých hlav jsem dlouho neviděl. 5/10(19.2.2010)

  • castor
    ***

    Přiznám se, že hlavním důvodem mého oťukávání s Vlkodlakem byla po zhlédnutí Správců osudu přítomnost Emily Blunt. Přiznám se ale podruhé, že od člověka, která napsal 8 mm nebo Sedm bych čekal mnohem víc.. O průšvih rozhodně nejde, ale po celou svoji stopáž nikdy nestrhne a na rozvleklém příběhu se dalo zapracovat výrazně víc. Je vidět, že výsledná podoba byla přetáčená, dotáčená, hrabalo do ní asi víc lidí, než by bylo zdrávo. Přesto pár momentů tu máme, třeba tehdy, kdy se hlavní hrdina utrhne v blázinci ze řetězu a vydá se do nočního Londýna, ostatně celá druhá polovina je o poznání vydařenější, než ta první. Potěší i Weaving a Del Toro, s Hopkinsem už je to horší, Blunt zase nemá co hrát. Nicméně, světe, div se, trhání a drásání leckdy divákovi stačí. Mně moc ne, každopádně nudou jsem netrpěl..(8.7.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace