poster

Kanibalové

  • Itálie

    Cannibal Holocaust

  • slovenský

    Kanibali

  • český

    Kanibal Holokaust

    (festivalový název)

Horor / Dobrodružný / Drama

Itálie, 1980, 98 min

Režie:

Ruggero Deodato

Scénář:

Gianfranco Clerici

Kamera:

Sergio D'Offizi

Hudba:

Riz Ortolani
  • Dever
    **

    Soundtrack Riz Ortolani: 1. Main Theme [2:57] ,2. Adulteress' Punishment [3:25] ,3. Cameramen's Recreation [3:19] ,4. Massacre of the Troupe [3:57] ,5. Love With Fun [2:58] ,6. Crucified Woman [2:23] ,7. Relaxing in the Savana [3:10] ,8. Savage Rite [3:45] ,9. Drinking Coco [3:27] ,10. End Titles [3:56](22.5.2011)

  • Superpero
    ****

    OMG. Ruggero Deodato je ÚCHYL!!!!!!!! A nejen kvůli tomu naprosto neuvěřitelnému gorefestu a brutalitě, kvůli které se leckomu zvedne kýbl (hrdě přiznávám že jsem to ustál), ale hlavně kvůli doprovodné hudbě. Promiňte, ale ještě jsem neviděl, aby při rozsekávání těl či situaci kdy je asi 50 vyděšených domorodců v hořící chatrči a debilní američani se je tam snaží udržet, hrála nějaká uklidňující romantická hudba jak z nějaké pohádky z 60. let či z Vinnetoua. Úplně vidim režiséra jak si to užívá a šíleně se za tou kamerou gebí. Ironií zároveň je, že po otřesném chování američanů a hlavně po scéně "jak rozsračkovat želvu" jsem z celého srdce fandil kanibalům a závěrečné brutální zůčtování jsem si docela užil. Kanibalové jsou asi nejbrutálnější film co jsem kdy viděl, ne nejkrvavější, ale nejbrutálnější. Takže "Braindead" a "Cradle of Fear" se můžou jít schovat.(16.2.2006)

  • EdaS
    *

    Kolik dát hvězdiček filmu, který svou zvrhlou touhu zobrazovat co největší nechutnosti maskuje rádoby ušlechtilým obalem úvahy o zle v nás? Myslím, že Cannibal Holocaust je opravdu ZLÝ film, nejen pro to zabíjení zvířat...(4.3.2006)

  • Lavran
    odpad!

    Maximální ubohost a prasárna, která nikdy neměla spatřit světlo světa, a když už se tak stalo, mělo se s ní urychleně naložit jako s nebezpečnou chorobou (a ne to ještě protlačit na volný trh). Volit snímek, vůči kterému pociťuji největší nenávist, padl by los právě na Kanibaly. Zneužívat totiž rádoby poselství za účelem demonstrace těch největších zvrhlostí planety (zabíjení zvířat je silné kafe!) je samo o sobě volňáskem do psychiatrické léčebny. A to podotýkám, že se ani v nejmenším nepovažuji za druh člověka, který trpí fixní ideou o samojedinosti a správnosti Západní životní filozofie. Laciné, primitivní, zvrhlé. Fandové ať si mne za to třeba sežerou!(15.6.2008)

  • monolog
    ****

    Film se mi dost líbil, to musím říct hned na začátku. Ne, že bych se někdy nějak vyžíval v násilí nebo ho vyhledával, ale nezatratím něco jen proto, že se tam ukáže pár galonů krve nebo metrů střev. Pravda, násilí tu zobrazují dost naturálně a dokonce opravdu zabijí i několik zvířat přímo před kamerou. Ale já se ptám, komu to vadí? A proč vůbec? Co je horší, sportovní střelec, kterej zabíjí zvířata jen kvůli trofejím nebo filmař, kterej je zabije kvůli filmu a mrtvolky jsou následně všechny snězeny? Co tedy říkáte na všechny ty možné různé kosmetické přípravky, viagry, parfémy a jiný zbytečný sračičky zkoušený na zvířatech (ajo, tamto nejsou želvy ale jen vobyčejný psi a kočky a králíci a je to pro dobrou věc). Co byste řekli, kdyby před kamerou chytili rybu, zabili a vykuchali? Nebo lapli králíka, dali mu jednu za ucho a pak zařízli? Nebo zakroutili slepici krkem? Hnus, jak tady mnoho ostatních uživatelů píše, jsem pravda vůbec necítil. Tedy takto, necítil jsem ho při zabíjení zvířat. Proč? Jsem masožravec a i já pár zvířat na jídlo zabil. Hnus jsem cítil spíš ve spojení s lidma a jejich činama. A občas nedůvěru, protože některé násilnosti na lidech páchané vypadaly opravdu jako skutečné, přestože nemůžu říct, že by si je ti čtyři zmetci nezasloužili a že bych jim to nepřál. Za skvělej považuju nápad, že v první části filmu profesor Monroe hledá celou skupinku dokumentaristů a vidí důsledky jejich chování a až potom, co bylo příčinou. Taky je zajímavý srovnání "civilizovaných" a divochů. Občas jsem netušil, kdo je kterej. Film to určitě není pro děti, ale za nedůležitej ho nepovažuju. Poselství přeci jen nějaký nese, a to abychom se na sebe mohli podívat do zrcadla bez uzardění, abychom se chovali jako zvířata a ne jako lidé. Protože zvířata nikdy nejednají ve vzteku, nenávisti, hlouposti, malichernosti, sobectví nebo z nudy. Zvířata nezabíjejí pro radost, neukájejí se sledováním násilí a reality v televizi, neznají nic z toho špatného, co znamená být člověkem. a přiznejme si, existence člověka přináší vesmíru spíš to špatné.(27.8.2006)

  • - Poté, co se herec Robert Kerman (profesor Harold Monroe) dozvěděl, že režisér nechal před kamerou všechna zvířata opravdu pozabíjet, označil R. Deodata za bezcitného a nemilosrdného a fyzicky jej napadl. Nebyl totiž u toho, když k těmto věcem došlo, včetně zabití nosála, kterážto scéna vypadala, jako by byla natočena v jeho přítomnosti. Herec měl původně za to, že se jedná o filmový trik. (Wez)

  • - Robert Kerman byl hvězdou porno filmů, snažící prosadit se ve filmu. Po natočení Kanibalů se svého snažení zřekl a vrátil se zpět k pornu. (HellFire)

  • - Ruggero Deodato dnes prý lituje zabitých zvířat a přeje si, aby film nikdy netočil. (Kulmon)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace