Nastala chyba při přehrávání videa.
  • DaViD´82
    ****

    Darabont a jeho doposavad nejhorší snímek. Což ovšem nic nemění na skutečnosti, že jde stále o vysoce nadprůměrnou záležitost s dobrým scénářem a skvostným Jimem Carreym v roli scénáristy stíhaného McCarthyho honem na čarodějnice. Peter Appleton po autonehodě ztratí paměť a začne žít nový spokojený život někoho jiného na zdánlivě dokonalém maloměstě. Jde o remake klasiky Franka Capry a na výsledné atmosféře je to výrazně znát.(9.2.2007)

  • Cappuccino
    ****

    Veľmi pekný a miestami až mimoriadne dojemný film. Nejakú chvíľu zvažujem či Majestic hodnotiť štyrmi alebo piatimi hviezdami. Mozog mi vraví, že sa predsa nejednalo o nič extra geniálneho, ale srdce, že som sa po celých dlhých 152 minút skvelo bavil. Hrejivé, príjemné, vyjadrujem plnú spokojnosť!(17.7.2014)

  • Douglas
    *****

    Paradoxní je, že ačkoliv tomuto filmu většina zde komentujících vyčítá závěr, právě jím se nejvíce přibližuje Caprovým snímkům. Třebaže mě v atmosféře padesátých let trošku rušily některé záběry (jak moc je film vlastně současný, je nejlépe vidět ve chvíli, kdy se v kině dívají obyvatelé města na "Den, kdy se Země zastavila"), lze poznat, jak moc má Darabont "capracorn" skutečně rád a že při sledování oněch geniálních filmů dával pozor. Už když se na začátku bavily postavy o Zolovi, s napětím jsem čekal, kdy dojde na soud a velký projev... dočkal jsem se... a byl šťastný. Taky zbožňuji filmy Franka Capry, Franku... Víc takových filmů, děkuji.(14.11.2004)

  • castor
    ****

    Herec drasticky pracující s mimikou a gesty se po Truman Show a Muži na Měsíci znovu vydal k dramatičtější látce. Jeho cestu od zvířecího detektiva a batmanovského Hádankáře tentokrát opečovává po Weirovi a Formanovi další velké režisérské jméno - jo jo, Frank Darabont. Výjimečná režijní osobnost, která dokáže z lecjakého námětu vytěžit maximum. Jeho Majestic (název zchátralého kina v truchlícím městě) evokuje poválečné chvíle kýčovitými momenty, tolik příznačnými pro zaoceánské snímky ilustrující pátou dekádu minulého století. Nadějný hollywoodský scénárista Peter se dere vstříc absolutní tvůrčí svobodě (ještě ale musí strpět absurdní komentáře šéfů studií), má přítelkyni a snad i onu blyštivou budoucnost. Za oceánem je ale v téhle době dosti matná, výrazně studená nálada a hlavouni nahoře občas potřebují nějakou tu oběť zmatečných ideologií. Na vlastní kůži to pocítí i sám Peter, ztrativ všechno, po čem kdy prahnul, si toho večera víc přihne a při autonehodě (mimochodem mimořádně zdařilá scéna) ztratí paměť a probere se až na opuštěné pláži kdesi u malého městečka, jehož obyvatelům záhy připomíná syna místního promítače filmů a především vojáka, kterého tu každý miloval a který kdysi dávno zmizel v zákopech nesmyslné války. Darabont nás jemnými příklepy vmete do poutavého světa přítmí promítacích sálů, kde se lidé nechávají unášet příběhy stříbrného plátna a výtečný kameraman David Tattersall (Zelená míle, Con Air) dělá vše pro to, aby tuhle na první pohled odstrašující délku přežili bez újmy. Příjemně ukázněný Jim Carrey v roli znovunalezence minimálně potěší (je moc dobře, že se ho nekomediální režiséři nebojí obsazovat), stejně jako žijící legendy Martin Landau a Hal Holbrook nebo sličná Laurie Holden. Poctivé, nedoceněné.. a asi ne pro každého!!(2.7.2008)

  • Boogeyman
    ****

    Darabont mě opět přesvědčil, že je mistrem patosu podaného tak pateticky, že i přes to do očí bijící klišé vymačká slzy dojetí i z dřevěné figurky! A to já rád, ale tady byla ta stopáž přehnaná!(3.1.2009)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace