Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Kurt Russell jako vraždící maniak za volantem nezná slitování. Jungle Julia, nejlepší DJ ve městě, se dnes chystá pořádně to roztočit se dvěma kamarádkami. Sexy trojka vyráží na tah a přitahuje pohledy kolemjdoucích jako magnet. Mezi chlápky, co na ně mlsně civí, je i kaskadér Mike. Vyšumělý rebel pokrytý jizvami sleduje dámskou jízdu zpoza volantu svého bouráku. Zatímco se holky usazují v baru, Mike žhaví svou zbraň - nadupané kaskadérské auto - do životu nebezpečných otáček... (Palace Pictures)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (1 315)

obitus 

všechny recenze uživatele

Auta a kočky perfektní, nejlépe, když se tyhle dva elemendy potkávají pěkně tělo na tělo, respektive kolo na ksicht. Bohužel stopáž je naprosto neuvěřitelná a pachuť nudy přichází už po slabé půlhodince. Dialogy jen pro dialogy jsou místy hodně slabé a zachránit by to mohlo jen víc Kurta, víc honiček a hlavně míň keců. ()

RHK 

všechny recenze uživatele

Film Grindhouse: Auto zabiják se odkazuje mezi tzv. grindhouse - brakové béčkové krváky určené přímo pro venkovní bijáky pro motoristy. Odjezd autem domů po tomhle zabijáckém filmu musel být pro mnohé vystrašené ženy nepříjemným zážitkem. Tarantino líčí flámování krásných mladých koček následované setkáním se sadistickým vrahem, který zabíjí dívky svým kaskadérsky vyztuženým autem. Vypointované ženské kecy o ničem kroužící neustále kolem sexu skvěle natáčí kamera kroužící kolem holek v motorestu. Jedna parta dívek je beztrestně rozsekána vrahem, druhá skupinka kamarádek se rychle naučí odplácet. Hodnotím pozitivně některé skvělé bizarní nápady (jízda dívky s roztaženýma nohama napřed na přední kapotě bouráku), jinak je ale film hnusnější, než by být musel (detailní záběry bouračky jako z naučných filmů ministerstva dopravy: Nemyslíš, zaplatíš!). Ukázka: http://www.youtube.com/watch?v=uvOVBTSFiZo ()

Reklama

M.a.t.t. 

všechny recenze uživatele

FIlm dvoch tvárí - zbytočne zdĺhavá prvá časť verzus ďaleko zaujímavejšia druhá. V čom je rozdiel? S finálnou a lepšou várkou dievčat nastúpi zmyslupnejší dej, kvalitnejšie diálogy, zhustne atmosféra a výrazné zlepšenie Tarantino podčiarkne adrenalínovou autonaháňačkou, ktorou dokazuje, že ani akcia mu nie je cudzia. Keby takto fungoval celý film, nebolo by čo riešiť. O sklamaní by som ale i tak nehovoril, Death Proof je skrátka veľmi špecifický projekt, ktorý v grindhousovskom merítku asi funguje na jednotku. ()

Lima 

všechny recenze uživatele

Jako samostatný film tohle dneska NEOBSTOJÍ, to je zcela jasné. Ale jako součást pocty pokleslým žánrům, Rodriguezovým makabrózním předkrmem počínaje, trailery na fiktivní béčka a třeba i obrazem s patinou ohraných VHS pásek se všemi škrábanci a přeskakováním konče (v americké distribuci dokonce po scéně tance na Russelově klíně se zjevil nápis s omluvou za vypadnutí kouska scény kvůli špatnému technickému stavu filmového pásu) to má své neopakovatelné kouzlo (proto rozdělení Grindhousu považuju za fatální chybu). Chápu, že pro mnohé nezasvěcené diváky bude tempo filmu poněkud "vražedné" - holky pindají v autě, holky pindají v hospodě, Arlena zdlouhavě posílá sms-ku svýmu klukovi, holky zase pindají, Arlene OPĚT zdlouhavě posílá sms-ku atd. - a určitě jim to bude připadat jako hodně "špatné", ale dívaje se na filmy, kterým Tarantino vzdává fanouškovský hold, nepochybuju o tom, že to měl pěvně ve svých rukou, věděl co dělá a že to tak "špatné" má i být. Stačí se podívat na Meyerův film "Faster, Pussycat! Kill! Kill!", z kterého Tarantino také čerpal: holky pindají mezi sebou, pindají s chlapama, zase mezi sebou, mezitím sejmou jednoho chlápka a na konci dojde i na nějakou akci. Porovnávání s předchozími Tarantinovými filmy či nadávání na "nudu" je naprostým nepochopením Tarantinova tvůrčího záměru. Prostě si natočil fanouškovskou poctu sobě pro radost a já mu to s chutí sežral. A ta "oldskůlová" automobilová honička na konci byla lahůdková! ()

Karlos80 

všechny recenze uživatele

Ukecaná a roztahaná volovinka (hlavně tedy první polovina). S titulky bych tento film asi hodně těžko skousl:-) Akčních scén střídmě (spíš druhá část a konec), ale když už nějaká brutální a přímočará akcička přijde, tak je to natvrdo a krasně živé. Atmosféra ušla. Klasické tarantinovské dialogy a akce jsou nepopíratelné...Viditelný vliv tzv. nezávislé hororové produkce 60. a 70. let v subžánrech epxloitation movies, sexploitation v kultovkách jakými byly např. "Divocí andělé" nebo Meyerův "Faster Pusycat Kill,Kill". Později třeba "Takoví normální zabijáci"! Pěkné baby, ale neskutečně tupé nadrženecké kecy, takřka o ničem.. Chvílemi bych ty dvě partičky mladých holek s chutí nakopal do prdele! Čekal jsem (jak jinak než velmi originální-stylový film), nakonec jsem byl však trochu tímto projektem zklamán..Tímto filmem mi velký Quentin až takovou radost rozhodně neudělal a nebudu určitě sám..Překvapila mě jen krásná Vanessa Ferlito svým sexy tanečkem, perfektní hláška o Angelině Jolie v baru, sednoucí oldies hudba a závěrečná naturalistická honička starých klasických amerických bouráků Austin a Dodge alá "Bullit" nebo "Vanishing Point", ale to je tak asi všechno..Možná to chtělo o něco komplikovanější scénář..Konec a obracení karet byl však velmi nečekaný:-) Jestli se z toho stane kultovní věcička, nechť ukáže čas... ()

Galerie (45)

Zajímavosti (80)

  • Jde o Tarantinův film s nejvíce záběry na chodidla a nohy. Slovně také dvakrát také padne zmínka o masáži nohou – Abernathy (Rosario Dawson) řekne, že to dovolila svému klukovi (71. minuta) a Kim Mathis (Tracie Thoms) si masáž vymíní jako jednu z podmínek, za které půjde do závěrečného kaskaderského kousku (83. minuta). Arlene (Vanessa Ferlito) zde také měla svoji dvojnici těchto partií – Shannon Hazlett. (Petsuchos)
  • Když Abernathy (Rosario Dawson) na benzince zazvoní telefon, ozve se známá "Twisted Nerve", použitá už v Tarantinově Kill Bill (2003). (assass1n)
  • Kim (Tracie Thoms) má ve filmu zbraň Smith & Wesson Model 66 ráže .357 magnum. (dc125)

Související novinky

Russell v sedle, Waltz ze sedla

Russell v sedle, Waltz ze sedla

04.10.2011

Zhruba před týdnem Kevin Costner kvůli „vytíženosti“ odstoupil z projektu Django Unchained, vysněného Tarantinova westernu. Přejeme mu, že je po něm opět taková poptávka. Náhradník? Parádní – Kurt… (více)

První Tarantinův bastard

První Tarantinův bastard

04.08.2008

Quentin Tarantino po komerčním neúspěchu Grindhouse přišel o pozici režiséra, který si může dělat co chce (což zahrnovalo většinou citování filmů, které nikdo nezná a obsazování herců, o nichž si… (více)

Smrtonosný útěk z New Yorku

Smrtonosný útěk z New Yorku

23.08.2007

Jen nedávno jsme psali, že Len Wiseman po úspěchu Smrtonosné pasti 4.0 nemá nouzi o nabídky a rozhoduje se mezi adaptací počítačové hry Gears of War a remakem Carpenterova kultovního Útěku z New… (více)

Reklama

Reklama