poster

Das Wilde Leben

  • slovenský

    Na safari za šťastím

  • anglický

    Eight Miles High!

Komedie / Drama / Hudební / Životopisný

Německo, 2007, 114 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • kleopatra
    ***

    Uschi se to povedlo. Dokonce ještě dřív, než si uvědomila, jakej má ve svý kráse potenciál. Sláva, peníze, celebrity, osudový lásky a život po svym. Neni umění dělat si co chci, když na to mám, frajeřina je, když se všechno staví proti, s čímž se tu nesetkáme. Uschi se pro její krásný oči otvíraly dveře a ona jimi vstupovala. No a to je právě to - chyběl mi zápas nebo aspoň náznak hlubších myšlenek. Taky němčina tu byla zvlášť rušivá a co ten chudák Keith? I tak film za vidění rozhodně stojí, bohužel byl víc mým šálkem kávy, než jsem si usrkla. 3,5*.(18.6.2009)

  • Radiq
    ****

    Bezpochyby Uschi byla krásná děva, ale taky pěkná děfka. Ale asi se najde jenom málo lidí, kteří by jí to nezáviděli. A Natalia Avelon se do její role naprosto hodila, protože je fakt krásná a nahá ještě víc. Jediné, co mi k ní nesedělo, byl tón hlasu, když mluvila anglicky, ale koho to sere? Mě ne! Jinak je to ale jeden z mnoha filmů, kde mi vůbec nevadí němčina. Děj je totiž mnohem zajímavjší, než honit myšlenky o jazyku, než honit, a myslet na jazyk... Zajímavé ale je, že jedinej důvod, proč bych na to koukl znovu, je právě ta neskrývaná nahota hlavní hrdinky. Jo a nesmím zapomenout pochválit song „Summer Wine“ - normálně by mě nebral, ale sem se hodí. Jo a napadla mě hláška z Pulp fiction: Já jsem Uschi! A ty seš až po uschi v hovnech!(9.11.2009)

  • fragre
    ***

    Celkem zábavný filmeček, taková novější forma starého pokleslého žánru, který v knižní podobě měl vždy podtitul à la Příběh konkubíny či Paměti rozkošnice. Samozřejmě je ten film zbytečně dlouhý. Na příběh lepé děvy, jejíž největší životní úspěchy jsou, že tělesně obcovala se dvěma roulingstouny a provdala se za „prince ze St. Pauli“, by stačila polovina stopáže. Ty prodlužované barvité scénky večírků a cestovatelských destinací začnou časem nudit, protože film natahují, ale neposunují. Občasná snaha o hloubku nějak neladí s celkově povrchním pojetím filmu. Herecké výkony jsou všelijaké, ale vynikají jistě ne, zvláště Keith Richards je zde za trapného blba. Ale aspoň nějaký náhled na hédonistickou tvář přelomu šedesátých a sedmdesátých let, kdy i „revolučnost“ byla spíše hra a marketingová strategie než názor. Nicméně, hlavní hrdinka je po fyzické stránce nepochybně pozoruhodný výtvor přírody, čímž myslím originál (v těch popisovaných letech) i představitelku (v době natáčení).(18.4.2014)

  • Sofia
    ***

    Bezesporu zajímavé téma (divoký život německé ikony 70. let Uschi Obermaier), ale bohužel průměrné zpracování typické pro německé filmy z posledních let. Všechny herecké výkony mi přišly jako pouhé karikatury, dialogy prázdné. Hlavní představitelka je sice nadpozemsky krásná, ale nervovala mě svým tónem hlasu a hysterickým výkonem (až po shlédnutí „making of“ na DVD jsem musela uznat, že byla fakt dobrá, protože skutečnou Uschi, která byla v dokumentu přítomna, ztvárnila do puntíku přesně). Pozitivně hodnotím hlavně soundtrack, který tomu celému dodal šťávu.(16.10.2008)

  • mat.ilda
    ***

    "Já jsem Uschi, a ty seš až po uši v hovnech"... i tak by se dalo charakterizovat každé nové seznámení německé krásky se zástupci mužské populace šedesátých a sedmdesátých let :-) Ke kráse však dlužno přičíst sice povrchní, zato ničím nespoutatelnou osobnost, na níž neplatila lákadla, pro která by jiná vraždila - nenechala se strhnout nikam, kam sama nechtěla, toužila jen plynout životem, poznávat svět a přijímat všechny rozkoše, které může nabídnout - její téměř nepřetržitá nahota svědčí o přirozenosti těchto tužeb. Tři mezníky příběhu mají vzestupnou diváckou atraktivitu, začátek svobodného života v berlínské komuně vyznívá nepřirozeně a němečtí hippies jsou tak ještě o stupeň směšnější, než ti ostatní, "stounovská" etapa trpí vědomím zkarikovaného Keitha Richardse i Micka Jaggera, na jejichž představitelích je znát, že by se sami nejraději neviděli a konečná cesta kolem světa je pak nejatmosféričtější částí filmu, prodchnutá exotikou, svobodou i příchuti smrti... Za Natalii Avelon i Uschi Obermaier zvedám výše, než snímku přísluší.(1.8.2013)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace