Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Anthony
    *****

    Celkem velké překvapení, neznámý režisér, produkce Luca Bessona je poslední dobou spíše varováním než lákadlem, neoriginální téma a přesto: výsledkem je výborný akční film. Moc se mi líbila postava Liama Neesona, která celý film táhne dopředu. Právě jeho nesmírně efektivní chování bylo to, co mě fascinovalo. Člověk, který ví, že nemá čas a proto jde za cílem velmi úsporně, s ničím se nemaže, protože má prostě jen těch 96 hodin. Chová se vlastně stejně jako Jason Bourne - moje nejoblíbenější postava poslední doby. Akčních scény jsou mistrovské, zamrzí jen, že jsou vždy tak krátké, což bylo u Bourna taky a je to logické, když je je hrdina úsporný a efektivní, tak nemůže akce trvat dlouhé minuty.(11.11.2008)

  • tron
    ****

    „Prišli ste do našej krajiny, ciciate náš systém a zamieňate si našu trpezlivosť za slabosť. Vaša arogancia ma uráža – a zvyšuje cenu o 10%“ Komentár obsahuje spoilery. Ani sa ma nepýtajte, čo si myslím o producentskej aktivite Luca Bessona (TAXI). Ale niekedy mu to vyjde (TRI POHREBY, NOC S NABRÚSENOU BRITVOU) - a vyšlo mu to aj teraz. 96 HODÍN je jeden z najnahnevanejších filmov roka a jeden z najlepších akčných filmov rokov 2000 – 2010. Perfektne sústredené dva metre beštiálnej energie s názvom Liam Neeson bez odpúšťania pátrajú po svojej albánskymi šialencami (lebo si ho poštvali proti sebe) unesenej dcére. Bude to bolieť všetkých – len nie jeho. Ak aj vy nenávidíte filmy, v ktorých hrdina zlosynom odpúšťa, tešte sa - len čo sa od osoby dozvie požadovanú informáciu, zabodne jej do stehien klince, pustí do nich elektriku a neprestane, „kým sem prúd neprídu vypnúť pre nezaplatené účty" (kedy je telo už natoľko poškodené, že jeho identita sa pri pitve zistí len vďaka chrupu, ak vôbec). Hrdina je Terminátor, ktorý zlikviduje miestnosť plnú krvilačných zločincov mimoriadne efektívnym, účinným a brutálnym spôsobom: jednému zabodne nôž do srdca, druhému pretne krčnú tepnu a tretiemu šmarí desaťkilový hasák do hlavy, lebo klin sa klinom vybíja – inými slovami, brutálni ľudia počujú len na primitívne násilie. Viac v mojej recenzii na Recenzie.org: http://recenzie.org/akcny-film/283-96-hodin-80-(12.5.2010)

  • CheGuevara
    **

    Bum, bum, bum, bác. Politická korektnost a multikulturalismus dostává na solar s razancí nevídanou. Pak jednu mezi oči a mozek se potácí do země snů. Pác, bum, prásk. Takto vyhroceně šovinistický film vůči jednotlivým etnikům (ani Francouzi z toho nevyšli se ctí) jsem nepotkal už nějaký ten pátek. Co z toho, že Liam Neeson hraje Bournova dědečka? Kde nic není, ani albánská mafie nebere.(15.6.2010)

  • Djkoma
    *****

    Nejpřímočařejší akční jízda široko daleko, která opět dokazuje, že Liam Neeson se pro některé role narodil a divák mu dokáže vše spolknout i s navijákem. Souboje ve stylu pouličních soubojů staršího muže s mladými a většinou ozbrojenými a potetovanými týpky budou milovníci akce zbožňovat a mnozí si dvd s filmem koupí do filmotéku už jen pro "toho dědulu, co všechny vysekal kvůli záchraně dcery". Tempo, tah na branku i drsnost film drží velmi vysoko. Ve chvíli, kdy divák odmítne prominout vše okolo hlavní postavy se pro něj Taken stane nekoukatelným snímkem a osobně takové lidi bez nadhledu docela lituji, protože si neužijí neuvěřitelnou jízdu. Good Luck.(5.11.2008)

  • Subjektiv
    **

    Každé zdravě paranoidní fotřisko dobře ví, že Paříž je nová Sodoma, v níž hordy albánských draků číhají na nevinné americké panny a przní je v ten okamžik, co se podvozek Jumboleviathanů jen otře o de Gaula. V křišťálové kouli, jež zove analytik, však gunman Papá spatří rodiště a zaměstnání pánů přistěhovalců a nakope jim prdel. Brutalita je ospravedlněna, unesli mu přeci dceru. Tatam je pozitivní tolerance předchozích let, přichází "oko za oko, zub za zub". "Dost jsme vám, vy Albánci a Arabové, my zápaďané, dopřáli povyražení. Serete nás k zbláznění a konečně přišel čas nakopat vám řiť," dalo by se číst sdělení filmu. Pokud je to tak, pak je film jen výrazem primitivního vzteku, snad i pochopitelného, který jen již rozlobeným přinese na okamžik pocit: "Dobře jim tak, hajzlům." A pokud tomu tak není, cítím jen snahu přinést hrdinu drsnějšího než přinesli jiní, přesvědčivější násilí, zběsilejší akci, kterou tady tvoří spíše střih a pohyby kamery, než herci a kaskadéři. Raději mám o dění přehled alespoň takový jako hlavní hrdina. Dobře mi to zprostředkovává např. scéna únosu, o dost hůře různé rvačky a automobilové honičky. Kol a kolem vzato, nesmysl, co občas mírně zvýší hladinu adrenalinu v krvi.(12.5.2010)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace