Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Faustka
    ****

    Freddy Krueger z pošty - noční můra české policie. Akční krimi... kterému dominuje drsná Krocová a psychopat Jansa.(16.4.2012)

  • Historik
    ****

    Po dlouhé době česká kriminálka, za kterou se tvůrci nemusí stydět, a u které může mít divák pocit dobře stráveného televizního večera. Našla by se tam místa, o kterých by se dalo diskutovat, ale vzhledem k dosavadní mé zkušenosti s podobnou televizní produkcí, se mi to jeví jako nepodstatné šťourání. Musím ocenit i výborné herecké výkony, ať už padoucha samotného, či jeho matky, nebo jako vždy spolehlivého Oldřicha Vlacha. Jsou to poctivé čtyři hvězdičky.(2.9.2007)

  • Cival
    *

    Výsměch. Jedna hvězda fakt za tu snahu. Dramaturgové a šéfové dramatické tvorby z České televize by měly zvednout své bohatě honorované zadele a dobelhat se do nejbližšího kina nebo videopůjčovny. I kdyby se podívali na nějakou trapnou kriminálku druhého sledu z Francie, dozvěděli by se, jak má zhruba žánr vypadat v 21. století. Škodné by to prospělo. Tuhle hrůzu plnou šablonovitých postav, nemotorných pokusů o napětí, přehrávajících herců a zoufalých snah o akci (zmatená rozklepaná kamera, naprosto ztracená v prostoru) by se pak neodvážili nasadit bez úprav do hlavního vysílacího času. Ptám se: Jak dlouho budou ještě Kavky dírou, do níž se hážou koncesionářské poplatky kvůli obžive neschopných režisérů a dramaturgů? Bože...(4.9.2007)

  • CheGuevara
    *

    Filmy by se měli točit aspoň z nějakého nápadu. Jenže tahle televizní záležitost vznikla pouze z nápadu: "Natočíme akční krimi na zaplácnutí nedělního večera." Neumětelství pana Kotka je do nebe volající, zejména co se týče střihové skladby. Kamera je až odvážně inovativní, ale ta je bezpečně zadupána do země stádem naprosto nepatřičných střihů. Scénář je plný postav, které jsou pouhou šablonou a mnohé jsou jednoduše zbytečné. To vše by se dalo odpustit, kdyby ten film byl aspoň trošku napínavý. Dramaturgicky špatně odvedený snímek, kdy půl stopáže sledujeme pátrání po vrahovi, aby se nakonec zvrtl ve vrahův survival. Jediné, co můžu pochválit je touha natočit něco svižného a jiného v tomhle českém rybníčku, jenže tentokrát to vyznělo, jako když se Jihoafričani snaží hrát hokej. PS: To jak byl film špatný, jsem si však nejvíc uvědomil, když jsem se díval půl hodinu poté na Horem Pádem. Takže točit kvalitně lze i na tomhle malém písečku, ale musí se to umět!(3.9.2007)

  • Kimon
    *

    Scénář Viktorína Šulce jako vyšitý z dílny Hollywoodské produkce - prostě pro popcornového jelinama. Pane Šulci, pochopte prosím, že tady jsme na starém evropském kontinentu, kde prozatím vládne divák inteligentní a moudrý (Homo sapiens). Alespoň doufám a věřím, že to tak zůstane. Mimo jiné, ten závěr s Taťánou Medveckou zámořskou scénaristickou produkci dokonce předčí. Zkuste nabídnout, pane Šulci, svou práci v Jú Es Ej. Třeba vyděláte balík. Tady už to na nás nezkoušejte, prosím prosím. Ani slušné herecké výkony Vaše dílo nezachránily.(20.5.2013)

  • - Ve scéně, kdy veze vrah Zbyněk Jansa (Michal Slaný) svou oběť, paní Hánovou (Pavlínu Mourkovou), na invalidním vozíku do výtahu, jeho ruce jsou v chirurgických rukavících. V zápětí si však rukavice teprve navléká. (Jizni Tlapa)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace