Nastala chyba při přehrávání videa.
  • stub
    ***

    Pseudodokumentární styl (nalezené videokazety), který dominuje první části, je otřesný. Naprosto samoúčelně těkající a všelijak jinak prudící kamera s infantilními filtry, která má navodit zdání autenticity, jen odvádí pozornost od děje. Jako nápad mi to pro podobné téma přijde celkem vhodné (byť podobně "blairwitchovská" pojetí nemusím), jeho zpracování však nedopadlo uspokojivě. Jinak film, až na slabé herectví a zbytečně překombinovaný děj, docela ujde, vlastně jsem čekal něco podstatně horšího...(6.4.2010)

  • Malarkey
    odpad!

    Tak takhle blbej film jsem hodně dlouho neviděl. Říkal jsem si, jestli to náhodou není nějakej polistopadovej film. Takový to období, co se otevřely hranice a všichni bláznili, točili extrémy a jezdili kvůli tomu i do zahraničí. Vypadalo to tak. Pak jsem zjistil, že film je z roku 2002 a odpad byl jasnej.(16.1.2014)

  • Lima
    **

    Asi tak po dvaceti minutách začne těkavá ruční kamera unavovat, po hodině si už divák rve vlasy. Jan Révai neumí hrát a víc už není co dodat.(13.4.2003)

  • InJo
    **

    Průměrný český film, který by ale v hollywoodském podání mohl být strhující podívanou. Pro mě další důkaz toho, že současní čeští filmaři (vyjma Svěráka a Hřebejka) neumějí točit "normální" filmy pro "normální" diváky.(17.3.2003)

  • Crocuta
    ***

    Ano, jak tu často zaznívá, herecké výkony - Révaiův zvlášť - jsou hodně slabé, ale režie je jinak přijatelná a dojem napravuje solidní kamera a hlavně silný námět. Jak známo, děj filmu je inspirován skutečným příběhem člověka kerý udělal chybu a hodně tvrdě za ni zaplatil. Pro zajímavost: filmový Lovický dopadl ještě krásně ve srovnání s hrdiny australského snímku s podobnou tématikou "Dadah Is Death" (viz CSFD).(11.8.2007)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace